Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Problem z mocą
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z mocą
Autor Wiadomość
gumula 
gumula

Pojazd: mazda mx3 1.6 16v dohc
Wiek: 35
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 34
Skąd: SZCZYTNO
Wysłany: 2015-10-28, 18:00   Problem z mocą

Siema coś mi się stało z samochodem stracił moc z początku było do 2,5 tys obrotów i się dusił i gasł.
Wymieniłem pompkę paliwa, 3 świece , przepustnice, zapłon, sprawdziłem przepływ filtra paliwa i przepływomierza i wszystko jest dobrze a moc spadła do zera teraz już nie rusza od razu dusi się i gaśnie na wolnych obrotach chodzi dobrze pomóżcie co jeszcze może być dodam że bierze olej 1litr na 150-200 km
_________________
bartek
 
 
     
kicak44 
Klubowicz



Pojazd: MX-3 1.6 DOHC + LPG
Piwa: 2 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 512
Skąd: Chorzele
Wysłany: 2015-10-28, 22:26   

Nie chcę Cię martwić, ale wygląda mi to na wypaloną uszczelką pod głowicą.
Sporo oliwy pali ... myślę, że w ogóle silnik kończy żywot i przydałby mu się większy remont.
Sprawdź kompresję na cylindrach, bo może nie potrzebnie wydajesz kasę.
_________________
"Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"

http://mx-3.pl/topics3/kicak44-vt3180.htm
 
     
gumula 
gumula

Pojazd: mazda mx3 1.6 16v dohc
Wiek: 35
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 34
Skąd: SZCZYTNO
Wysłany: 2015-10-29, 08:39   

A może być zapchany katalizator bo wydechu nie sprawdzałem.

Wymienione sa trzy świece bo jednej nie można od kręcić i jest słaba iskra
_________________
bartek
 
 
     
iparts 


Pojazd: Mazda CX-7
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 13
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-10-29, 11:13   

Zerknij czy w zbiorniku płynu chłodniczego nie ma takiego brązowego osadu, czy płyn się nie gotuje bo faktycznie może być problem z uszczelką.
_________________
http://www.iparts.pl/auto/mazda,72.html
 
     
kicak44 
Klubowicz



Pojazd: MX-3 1.6 DOHC + LPG
Piwa: 2 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 512
Skąd: Chorzele
Wysłany: 2015-10-29, 14:20   

No może być, ale raczej nie aż tak, żeby się nie radził z miejsca.
Może też źle zapłon ustawiłeś przy jego wymianie - i jeszcze ta zapieczona świeca ...
Na serio zrób najpierw pomiar ciśnienia na cylindrach, będziesz miał czarno na białym czy silnik jest zdrowy. Jak będzie wszystko OK możesz myśleć o dalszych naprawach.
I zobacz ten płyn, jak kolega wyżej pisze.
_________________
"Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"

http://mx-3.pl/topics3/kicak44-vt3180.htm
 
     
gumula 
gumula

Pojazd: mazda mx3 1.6 16v dohc
Wiek: 35
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 34
Skąd: SZCZYTNO
Wysłany: 2015-11-14, 17:18   

Dzięki ale mechanik mówi co ma uszczelka pod głowicą do mocy? Kopresja jest dobra musze sie zastanowic czy wymienić silnik czy samochód?
_________________
bartek
 
 
     
sony551 
Partner MX-3 Drivers
Mechanik-Inżynier



Pojazd: Mazda MX 3 1,8 BP
Piwa: 2 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 120
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2015-11-14, 21:08   

Sprawdź ustawienie rozrządu :)
_________________
!! !PARTNER FORUM!!!
Sprzedaż części nowych oraz używanych. Posiadam szeroki wybór części zamiennych a także oryginalnych z ASO do Mazdy oraz innych marek samochodów. Bardzo atrakcyjne ceny ;)
 
     
gumula 
gumula

Pojazd: mazda mx3 1.6 16v dohc
Wiek: 35
Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 34
Skąd: SZCZYTNO
Wysłany: 2015-11-15, 16:25   

Były sprawdzane nie przestawił sie
_________________
bartek
 
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2016-03-23, 18:50   

gumula, moim zdaniem silnik się z Tobą już pożegnał. Litr oleju na tysiąc kilometrów to już dużo, a litr na 150 kilometrów to po prostu masakra. Skoro silnik chla tyle oleju to oczywistym jest, że będzie miał dobrą kompresję, bo olej dobrze uszczelnia komorę spalania.

Silnik nie chce jechać, bo pewnie pływa w oleju cały, aż się nim dławi, cały wydech pewnie zasrany jest olejem, i wszystko dookoła komór spalania. Wykręć świece i sprawdź co się dzieje w kanałach świec, czy na samym dole nie jest mokro od oleju. Obejrzyj świece, one bardzo dużo mówią, trzeba tylko umieć z nich czytać.
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions