Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - ZAWIESZENIE GWINTOWANE DO MX3
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
ZAWIESZENIE GWINTOWANE DO MX3
Autor Wiadomość
AhmetxD 
No smoke, no poke!

Pojazd: A3 1.9TDi+++ 194hp
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-11-22, 16:43   ZAWIESZENIE GWINTOWANE DO MX3

Pamietam jak kiedyś była rozmowa na temat dostępności zawieszenia gwintowanego w Polsce... Mówiliście że jest ono jeszcze nieosiągalne..
Na allegro od niedawna znajduje sie na sprzedaż owe zawieszenie...
Proszę o to link:


http://moto.allegro.pl/k-...1312128197.html


Pozdrawiam Koledzy...
 
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-11-22, 17:26   

No fakt, ale cena tez nie mala. Podejrzewam, że kupowanie tego w pl nie jest zbyt opłacalne
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
AhmetxD 
No smoke, no poke!

Pojazd: A3 1.9TDi+++ 194hp
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-11-22, 20:05   

Noo cena bardzo wysoka.. ale myślę że z czasem zmaleje.. Z pewnością niebawem więcej sklepów internetowych zacznie sprzedaż takiego zawieszenia do mx3 i ceny sie troche pozmieniają...
_________________

 
 
     
Stanik 

Pojazd: MX-3 1,6i DOHC 1995r USA
Wiek: 35
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 200
Wysłany: 2010-11-27, 22:53   

Jakiś czas temu wrzucałem na ShoutBoxa ten link.
Niestety, ale podejrzewam AhmetxD, że się mylisz ze spadkiem cen w miarę upływu czasu. Wszystko przez to, że MX-3 nie są tak popularnymi autami. Pamiętaj, że K-SPORT musiał trochę wyłożyć kasy na projekt takiego zawieszenia i testy jak się sprawuje. Wszelkiego rodzaju korekty/poprawki też są kosztowne. Dlatego moim zdaniem nie spuszczą z ceny, a jeśli nawet to tak niewiele, że posiadacz magdalenki nie odczuje spadku ceny.
Oczywiście cieszyłbym się jak by spadły mocno, ale jak już mówiłem. Mało realne...
_________________
 
     
AhmetxD 
No smoke, no poke!

Pojazd: A3 1.9TDi+++ 194hp
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-11-30, 14:41   

Podałem ten link dlatego, że kiedyś była rozmowa na ten temat... I mówione było, że gwint do mx-3 w Polsce jest nieosiągalny... Sam nie jestem zainteresowany kupnem, ale myślałem, że może komuś się przyda...
 
 
     
RB 
Klubowicz
1001 pytań RB



Pojazd: Mazda Mx-3 1.6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 955
Skąd: Pogorzel Warszawska
Wysłany: 2010-11-30, 15:02   

Nie no 3750zł cena jest powalająca i bez tego cudu techniki mając H&R przód i tył tak jak u mnie było uważam że te auto i tak się świetnie prowadzą a taki gwint to u nas raczej się nie sprawdzi.
_________________
„Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
 
 
     
XiJaro 
Mechanik



Pojazd: MX-3 K8 93r
Piwa: 5 piwa
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 454
Wysłany: 2010-12-01, 12:08   

k-Sport ma raczej średnie opinie co do gwintów z tego co pamiętam mx-3 ma podobne zawieszenie co 323 BG GT tak więc może od niej by podszedł gwint :) no ale nie obiecuje z gwintów jeszcze niemiecki KAW miał propozycje do MX-3 ale cena tez ok 3tys zł
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców,
pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
na prawde...
aż czasami ciężko ich wyprzedzić...
 
     
MRk 


Pojazd: Mazda Mx-3 1.8 V6, '94
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 172
Skąd: Chełmno
Wysłany: 2011-01-14, 09:55   

sam się własnie przymierzam już od dawna do zakupu tego gwintu, ale nie mam przekonania. problem w tym ,że mało kto miał styczność w ogóle z k-sportem, a co dopiero konkretnie z gwintem do mx-3...ciężko o jakiekolwiek opinie...ale z reguły ci co mieli/mają zawiasy tej firmy ,jednak sobie chwalą je...a ci co bezpośrednio nie mieli do czynienia z tymi produktami, raczej marudzą...a słuchać należy praktyków, a nie teoretyków ;)
_________________
http://mx-3.pl/viewtopic.php?t=45 - Moja Niunia :)
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-01-14, 10:43   

W zasadzie mozna by dobrać gwint od 323 lub modelu co ma podobne zawieszenie, przecież amortyzatory pasują to gwint na pewno tez?
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
MRk 


Pojazd: Mazda Mx-3 1.8 V6, '94
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 172
Skąd: Chełmno
Wysłany: 2011-01-14, 11:15   

nic twórczego nie wymyśliłeś, bo to samo napisał kolega powyżej...a jakby wszystko tak idealnie pasowało to by raczej o tym wspomnieli i produkt nie dotyczyłby tylko MX-3 ,a MX-3/323...więc może jednak nie do końca wszystko tak podchodzi idealnie..a mi jednak zależy na opiniach ludzi ,którzy mieli bezpośredni kontakt z tymi produktami..
_________________
http://mx-3.pl/viewtopic.php?t=45 - Moja Niunia :)
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-01-14, 12:03   

Mrk, tak samo jak amortyzatory, tył Kupilem dedykowany do mx-3, a przeciez od 323 pasują. Rozne jest jeden - zysk. Zawsze łatwiej napisac, że cos jest dedykowane tylko do mx-3, wtedy czesc jest droższa i mozna wiecej zarobić. Bo niby do mx-a musi byc droższe...
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
MRk 


Pojazd: Mazda Mx-3 1.8 V6, '94
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 172
Skąd: Chełmno
Wysłany: 2011-01-14, 12:36   

a z drugiej strony, jeśli towar nie jest chodliwy, to powinni użyć jakiegoś chwytu by go sprzedać. w takim wypadku jeśli napiszą ,że jest to zawieszenie do Mazdy MX-3/323 to grono odbiorców automatycznie się poszerza...nie wiem jak to będzie, ale podejrzewam ,że i tak kupie tego K-sporta. mam niecały miesiąc na podjęcie decyzji, bo 10 lutego lece na kilka dni do PL to mógłbym kupić i może jakimś *cudem bym zdążył założyć. zależy też od warunków pogodowych, które będą w tym czasie panować oraz od tego czy na pewno zbiorę hajs do tej pory, ale powinno się udać...się zobaczy

* na założenie czeka kilka innych rzeczy cały czas...m.in. dłuższe szpile, fotele, rozpórki, emblematy, przewody w oplocie, nakładki na pedały, pomalowanie wkładów w przednich lampach na czarno, instalacja diód UV do indiglo, przełożenie podpięcia podświetlenia gałki pod np. postojówki (bo obecnie jest pod stare radio, także muszę to zmienić ,by "nowe" radio wsadzić w kieszeń już na amen).
_________________
http://mx-3.pl/viewtopic.php?t=45 - Moja Niunia :)
 
     
XiJaro 
Mechanik



Pojazd: MX-3 K8 93r
Piwa: 5 piwa
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 454
Wysłany: 2011-01-17, 16:33   

różnica jest taka że ori amory od mx-3 są o centymetr dłuższe niż z 323 BG i są trochę twardsze co do gwinta hmmmm za ok 2300zł masz kit KAW twardsze amory z krótszymi springami wszystko dobrze podebrane wolałbym taki zestaw niż najtańszy gwint:) może nie masz regulowania ale gwint na polskich drogach to i tak byś często musiał regulować
po za tym raz wsadzona kasa nigdy się nie zwróci na forum mazdy już parę osób miało k-sport i po ok 2 mscach od razu był do sprzedania
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców,
pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
na prawde...
aż czasami ciężko ich wyprzedzić...
 
     
MRk 


Pojazd: Mazda Mx-3 1.8 V6, '94
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 172
Skąd: Chełmno
Wysłany: 2011-01-17, 18:12   

najtańszy? :P wiesz, obecnie sprzedawany zestaw K-sportu to 3750zł. Wiadomo ,że sobie chłopaki trochę podnieśli cenę, ale i tak nie zejdzie cena poniżej 3k. Nie wiadomo też jak się ten KAW spisuje, bo tego to za bardzo nikt nie miał u siebie (a nawet jeśli to i tak mniej osób niż K-sport). Także przez to ,że gwinty są mało popularne, nie wiadomo czy jest to opłacalny zakup...
_________________
http://mx-3.pl/viewtopic.php?t=45 - Moja Niunia :)
 
     
XiJaro 
Mechanik



Pojazd: MX-3 K8 93r
Piwa: 5 piwa
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 454
Wysłany: 2011-01-18, 11:40   

o gwintach KAW przeczytasz na forum VW ma bardzo dobre opinie dosyć twardego gwintu nie wiem jak w mazdach o k-sportach poczytasz na necie i jakiś rewelacyjny nie jest oczywiście przekichane jest w mx-3 to że jest bardzo mały dostęp do części
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców,
pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
na prawde...
aż czasami ciężko ich wyprzedzić...
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions