Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Wymiana amortyzatorów
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: XiJaro
2011-03-10, 14:09
Wymiana amortyzatorów
Autor Wiadomość
XiJaro 
Mechanik



Pojazd: MX-3 K8 93r
Piwa: 5 piwa
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 454
Wysłany: 2011-01-21, 19:27   Wymiana amortyzatorów

przeniosłem moje fotorelacja z mazdaspeed

Narzędzia:
Płaski śrubokręt
Młotek
przecinak
szlifierka kątowa
klucze 14,15,17, najlepiej grzechotka(mocna)+ zwykłe do kontrowania
ściągacze sprężyn
podnośnik+ podpórki itp

pozatym odrdzewiacz, pędzel, farba chlorokauczukowa

Części podziękowania za pomoc koledze Smirnoff'owi i jego cierpliwość :)
Amortyzatory: KYB Excel-G podbierane z BG
górne mocowania (przód-tył)od mx-3
łożyska skrętne przednich amortyzatorów OEM Mazda
łączniki stabilizatora CTR (przód tył)
nowe odboje + zintegrowane osłony Sachs
Sprężyny FK HighTec -40/35 mm


najpierw dół mocowanie przewodu hamulcowego i abs, śruby były mocno zapieczone nie obyło sie bez popukiwania młotkiem w grzechotkę na przedłużce




ścigacze muszą być no chyba że dla hardcorów :) to bez


rozmontowany amortyzator


oczyszczone górne mocowanie sprężyny z rdzy


pomalowane osłony sprężyn....


.... i górne mocowanie


stara i nowa sprężyna


nowy zestaw


tu już złożone wszystko w trakcie składania byłem zajęty ale pomocna będzie druga osoba bo nawet ze ściągaczami potrafiło wyskakiwać łożysko skrętne z zamka w górnym mocowaniu sprężyny


przy okazji wymienione łączniki stabilizatora na nowe stare musiałem usunąć z pomocą przecinaka i młotka


i założone

przy zakładaniu najpierw złapałem amortyzator u góry później delikatnie podważałem lewarkiem od spodu cała piastę nie było najmniejszego problemu
przy okazji wymieniłem tarcze i klocki z tyłu tak samo

tak wygląda na glebie



a tak już pomalowane zaciski (foliatec gold)

Ostatnio zmieniony przez XiJaro 2011-03-10, 14:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
RB 
Klubowicz
1001 pytań RB



Pojazd: Mazda Mx-3 1.6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 955
Skąd: Pogorzel Warszawska
Wysłany: 2011-01-21, 20:31   

no no calkiem nie zle moja miala glebe -45 H&R jeszcze bardziej siedziała :P
_________________
„Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
 
 
     
D4NI3L 


Pojazd: Mazda MX-3
Wiek: 36
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 134
Skąd: TriCity
Wysłany: 2011-06-06, 15:53   

piękna robota <spoko>
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions