Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Uszczelniacze półosi w K8
Pojazd: K8, m50b25, Ka
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-09-03, 08:02 Uszczelniacze półosi w K8
Witam Panowie.
Ile może kosztować wymiana uszczelniaczy na półosiach w V6?
Jeden mechanik krzyknął mi 300, drugi 350.
Podobno nie wystarczy demontaż samych półosi, trzeba rozpinać skrzynię.
Mam dość spory wyciek i chciałbym to zrobić niebawem.
Koszt samych uszczelniaczy to jakies 15zł szt, tylko ta robociza...
Pojazd: K8, m50b25, Ka
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-09-03, 13:21
Miesiąc temu obie półosie były demontowane bo jedną wymienialem a przy drugiej wymienialem osłony.
Powinni to od razu zrobić skoro wystarczy tylko wyjąć półośkę i wymienić uszczelniacz.
Dziwna sprawa, bo stwierdzili że trzeba będzie rozpinac skrzynię i od razu pomyśleć o wymianie sprzęgła
Próbują naciągnąć?
Pojazd: K8, m50b25, Ka
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-09-19, 10:24
Do wymiany były jedne i drugie uszczelniacze.
Te z tyłu skrzyni też lały, tak że sprzęgło było trochu przypocone.
Po wyjęciu skrzyni okazało sie że i tak tarcza za jakies 5tysięcy km była by do wymiany, więc daliśmy nową.
Niestety po złożeniu wszystkiego mam problem z obrotami.
Są one cały czas na jednym poziomie - 700obr/min
Po wrzuceniu biegu ich wartośc sie nie zmienia.
Jakis czujnik podczas montażu skrzyni sie uszkodził? Biegi jałowego? Pewnie kabel któryś ze starości się ukruszyl.
Komp pokazuje jakis dziwny błąd: dioda zaświeca się raz, gaśnie na 4 sek i wywala błąd nr 17.
Co to może być?
1 raz to zapłon a 17 to Układ sprzężenia zwrotnego?
co to takiego?
Pojazd: K8, m50b25, Ka
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-09-20, 13:34
Urwał się jeden z kabelkow, na szczęście Nowy czujnik kosztuje 50zł więc nie ma tragedii.
Martwi mnie tylko ten błąd nr17. Podobno to standard na lpg, ale instalację mam prawie rok, a błąd wywalił dopiero teraz. Chyba ze może to mieć związek z tym że przy okazji wyciągania skrzyni demontowany był kolektor wydechowy i wymieniane wszystkie uszczelki do katalizatora, więc sondy też były odpinane. Może to być przez to?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum