Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - MX-3 2.5 V6 - Tomix
Witam tak więc Mazda mx-3 pierwsze autko od ponad roku zemną przeszło już troszkę od kupna zmieniło się naprawdę sporo rzeczy bo nie ukrywam jak kupowałem auto sugerowałem się ceną a nie to w jakim jest stanie . Praktycznie jest to dupowuz robiony dla własnej satysfakcji
MODEL:
MX-3 1992r (przedliftem)
SILNIK:
1.8 V6 (K8) // Swap 2.5 V6 (KLDE)
Aparat zapłonowy od K8
Chłodnica od MX-6 V6
Sterowany kompem KL07 (Probe)
NAPĘD :
Skrzynia od 1.8
Tarcza i docisk od 2.5
Zamach lżejszy od 1.8
HAMULCE:
Regenerowane zaciski
Nowe grubsze przewody (od pompy abs do zacisku)
Tarcze seria
WYDECH:
Kolektory od 2.5
Usunięty kat
Zaślepiony EGR
Końcowy Apexi N1 (ewt. replika)
Rura seria 2,0
DOLOT:
Seryjny filtr K8 ze wkładka K&N
Przepływomierz KL02
KOŁA:
Felgi WolfRace Katana II
Opony 205/45/17 Pirelli
WIZUALNIE:
Pełen pakiet V6 (lotka, dokładka i nakładki pod progi)
Naklejka klubowa (+25hp)
PLANY :
Wiadomo są plany ale nie wiadomo jak to się wszystko potoczy główny problem to szkoła czyli kasa i czas . Przed jakimiś większymi kolejnymi modyfikacjami przydało by się zająć rdzą która mocno się pojawia.
W dniu zakubu na wejcherowskich blachach
Obecnie
Mam nadziej że temat będę nadal rozwijał o nowe modyfikacje jak i o wynikach w spalaniu i wszelkich wymianach (już chyba wszystko wymieniałem xd)
Opis na dzień 1.12.13
Peace
Ostatnio zmieniony przez Tomix 2014-09-14, 11:26, w całości zmieniany 5 razy
kiedyś się nią interesowałem ...
samochodzik jak za te pieniądze naprawdę bardzo fajny
niestety mnie odstraszyło to iż jest zamontowany zwykły gaz , i to już dosyć długi czas...
ale jeśli się będzie dobrze dbało to samochód się odwdzięczy ; )
a stala ostatnio na allegro i widzialem ze za drugim razem jesli dobrze pamietam to wlasciciel chyba o prawie 1000zlotych mniej ja wystawil. a co do instalacji zwyklej to powiem ci ze ja tez mam zwykla i odpukac nie narzekam wiec sie nie ma co zrażac na dziendobry;;p niech ci sluzy auto
Kolega dokładnie skąd jest? Może jakoś niedaleko mnie A autko ładne, też mam mx-3 jako swoje pierwsze auto jak już masz problem z hamulcami to musisz zregenerować sobie pewnie też zaciski
_________________ "Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
a stala ostatnio na allegro i widzialem ze za drugim razem jesli dobrze pamietam to wlasciciel chyba o prawie 1000zlotych mniej ja wystawil.
Dokładnie
kubik napisał/a:
podziwiam odwage kupna v-ki :)co do szyby passazera-sprawdz czy nie jest wylaczona przelacznikiem kierowcy
Nie no sprawdzałem a poza tym przy zakupie była mowa że nie działa . A i mam pytanko bo dziwi mnie ale u mnie szybę od kierowcy otwiera się przełącznikiem po prawej stronie wydaje mi się że to powinno lewym się otwierać . Jeśli lewym to znaczy że coś było kombinowane już
witek napisał/a:
ee tam Kubik odwagę, u mnie jest już coraz lepiej a sam wcześniej widziałeś te auto jak silnik nie był zajeżdżany to mu posłuży
Okolice Starogardu Gdańskiego czyli pewnie z dobre 150 km
TommyNoise, na plytce od pilota ktos spiol na krotko, ja mialem rozwalony pilot znaczy sie lewa szybe moglem tylko otwierac, ale nie moglem zamykac , wiec przerobilem tak ,ze lewym przyciskiem nadal otwieram lewa szybe, ale zamykam ja z prawego przycisku i jednoczesnie dwie szyby mi sie zamykaja;p ale jak cos szukaj jakies uzywki panelu do sterowania, na allegro krzycza chore ceny po 150 zeta, bo wiadomo czesto siadaja te piloty, dzwonilem po tych co na czesci sprzedaja na allegro mx-y i od jednego goscia udalo mi sie wyrwac taki pilot za 50 zeta + przesylka
Mam taki problem w mojej mazdzie brakuje tej rurki co na rysunku
http://img19.imageshack.u...050011large.jpg
Zatkany otwór jest zwykłym korkiem , niestety mazda czasami na zimnym silniku strzela wywalając ten korek i przy okazji roztrzaskując go na milion części . Pytanie od czego jest ta rurka i dokąd ona prowadzi . Musze że sobą wozić zapasowy korek w razie czego , ponieważ jak zgaszę ją to już nie zapali. Może głupie pytanie ale naprawdę jestem zielony
więc masz gaz i gaz ci strzela
to jest częśc dolotu i ta rurka jak dobrze pamiętam idzie do rezonatora
nie jest to jakiś bardzo ważny element i możesz jeździć bez niego ( zaślepiony )
bo jak odślepisz to ciągnie ci lewe powietrze i idą fałszywe sygnały z przepływki i dlatego nie mozesz odpalić
Hej przeleciałem wiele tematów i nadal nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania .
Jak max szeroka fela wlezie do mx’a tak aby nie ocierała o seryjnego amora i nie wystawała |za bardzo|
Pytam się bo mam okazje kupić moje wymarzone felgi za realne pieniądze tyle że właśnie przód 8.5J opona 215 a tył 10J i 245
Nie wiem właśnie jakie tu ma gostek wstawione ale to te samiutkie co chce sobie kupić
http://www.cardomain.com/...-3/#33880970011
Pozatym kupiłem dokładkę przednią i dwa boczne "łezki" tyle że czerwone i mam pomysł aby je dać w stickerbomb co wy na to
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum