Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Powitania
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kubik
2011-04-09, 08:44
Powitania
Autor Wiadomość
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 28
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-08-05, 14:32   Powitania

Tutaj piszcie skąd jesteście, jak macie na imie, jakim autkiem jeździcie itp. :)
Zaczynam:
Krystian , autko MX-3 1,6 16V 1992r. ;)
Ostatnio zmieniony przez kubik 2011-04-09, 08:45, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
     
niko000 


Pojazd: mx-3 V6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 37
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 153
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-08-05, 16:32   

Witajcie mazdomaniacy. [piiiip] sprawa z tym forum , mam nadzieje że bedzię prężnie sie rozwijało. nikodem moje autko to madzia mx-3 v6. Jesteśmy już 2 rok po ślubie. pozdro.
_________________

 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 28
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-08-05, 16:36   

Witam kolejnego posiadacza MX-a :) tez mam nadzieje, ze forum sie rozwinie, jak Narazie wrzucam duzo info w rozne działy zeby bylo co czytać ;)
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
iLS 

Pojazd: Mazda MX-3 1.6 16V SOHC 91.r
Wiek: 31
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 12
Skąd: Sułkowice
Wysłany: 2010-08-05, 17:37   

Siemano, jestem Grześ :) resztę można dowiedzieć się z mojego profilu. Oby forum przyniosło przydatne informacje.
 
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 28
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-08-05, 17:42   

Przyniesie juz niebawem :) ,sam mam sporo dość ciekawych imateriałów na temat mx-ów tylko musze to zebrać w kupę i wrzucić.
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
dzidzia 


Pojazd: MX-3
Wiek: 31
Dołączyła: 07 Sie 2010
Posty: 8
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-08-07, 22:23   

Hej jestem Asia :) Fajnie, że ktoś założył forum o temacie MX3 ;] Na pewno sporo miłośników się znajdzie :)
_________________
Praevenire melius est quam praeveniri :D
 
 
     
Bacon 


Pojazd: Mazda Mx-3 1.8 V6 24V '97 Black Edition :)
Wiek: 31
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 27
Skąd: Czersk/3city
Wysłany: 2010-08-08, 14:02   

Witam :) Jestem Daniel lat 22 z pomorza. Mam czarnego Mx-3 1.8 v6 z 97 roku. Początki forum bywają trudne ale trzeba wierzyć że jakoś się to rozwinie. Pozdrawiam fanów serii MX :)
 
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 28
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-08-08, 14:10   

Witamy w naszym skromnym gronie <piwo> nom jesli użytkownicy będą aktywni to napewno forum sie rozwinie, Narazie czekamy :)
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
SponeR 
Mechanik
Annaberg Downhiller


Pojazd: 98, 89,
Piwa: 2 piwa
Wiek: 34
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Łopole
Wysłany: 2010-08-08, 18:53   

łukasz z opola 25 lat :P
mam nadzieje że rozwinie sie bardziej
niż poprzednie forum mx3 które liczy 16 użytkowników :]
i od miesiąca chyba nikt nic nie napisał :D
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 28
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-08-08, 19:01   

Witam i zapraszam to prezentowania swoich MX w dziale ''nasze mx-3'' <faja>
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
Szymeek 


Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 26
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 353
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-08-14, 15:55   

Witam wszystkich:*
Mam na imię Szymon;/ mieszkam w Werbkowicach i jestem przeszczesliwym posiadaczem Madzi MX-3 1992r:)
 
     
Spliff 
Cham i prostak.


Pojazd: soon (prawdopodobnie V6)
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 31
Skąd: wziąć hajs?
Wysłany: 2010-08-14, 16:25   

Szymeek napisał/a:
Witam wszystkich:*
Mam na imię Szymon;/ mieszkam w Werbkowicach i jestem przeszczesliwym posiadaczem Madzi MX-3 1992r:)

Hah, Werbkowice obok Hrubieszowa? ^^ No proszę proszę :)
Odezwij się na gadu: 5800065
 
 
     
Szymeek 


Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 26
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 353
Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-08-14, 16:29   

Tak dokładnie 12km jest z Werb.. do Hrubieszowa:) chodzę tam do szkółki:) Juz napisałem.
 
     
MRk 


Pojazd: Mazda Mx-3 1.8 V6, '94
Wiek: 34
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 172
Skąd: Chełmno
Wysłany: 2010-08-15, 21:56   

Siemanko :) zgłasza się banita Marek, Chełmno (kuj-pom), obecnie siedzący w UK ;)
Oczywiście poliftowa V6 K8 (póki co) w kolorze noble green :) Grzeczna i nie broi :P
Peace out
_________________
http://mx-3.pl/viewtopic.php?t=45 - Moja Niunia :)
 
     
Ariel84 
Ariel84

Pojazd: mx-3
Wiek: 35
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 59
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2010-08-19, 18:53   

dzidzia napisał/a:
Hej jestem Asia :) Fajnie, że ktoś założył forum o temacie MX3 ;] Na pewno sporo miłośników się znajdzie :)

a co sprowadza na forum mx-3 Użytkowniczkę OPLA ? :)
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music ProductionsSerwis Samochodowy