Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - [S] MX-3 KL-ZE do remontu / na części
Wysłany: 2017-09-17, 00:15 [S] MX-3 KL-ZE do remontu / na części
na sprzedaz moja MX-3 z japonskim silnikiem 2.5 V6 KL-ZE sciagnietym z canady kilka lat temu, w calosci z przeznaczeniem do remontu lub na czesci
silnik igielka, japonska odmiana 2.5 V6 oznaczenie KL-ZE zagiety kolektor ssacy i walki rozrzadu KL01 moc 195KM 230Nm, super zbiera sie od samego dolu (Golf 5GTI 200KM z DSG zostaje w tyle), wymienione uszczelki pokryw zaworowych OE Mazda, uszczelki kolektora ssacego VICTOR-REINZ, swiece DENSO IK20TT, kable WN NGK, czujnik spalania stukowego OE Mazda, dwie sondy lambda DENSO dedykowane, o-ringi pod kolankami w ukladzie chlodzenia pod kolektorem ssacym OE Mazda, wymieniony krokowiec uzywany sprawny wyczyszczony, przepustnica po czyszczeniu i regulacji, dodaje nowa OE Mazda szpilke przepustnicy, olej zmieniany co 8tys km OE Mazda 10W40 Dexelia, ZERO wyciekow, oleju bierze okolo 50-70ml na 1.000km (prawie nie widac ze cokolwiek bierze), przebieg silnika ponizej 50tys km, ogolnie stan 5+
skrzynia z 1.8 V6 o oznaczeniu K8 przebieg 160tys km, swiezo zalana olejem 75W90 Motul Gear 300, nie halasuje, nie haczy, biegi wchodza gladko i cicho, przy odcince silnika 7.800obr/min wykreci 230km/h (jesli silnik bylby w zlej kondycji konczylby robote przy 200, ale ten ciagnie do samej odcinki a wtedy wybija 230 na budziku), przy 90km/h jest 3tys obr/min na 5. biegu, nowe sprzeglo kpl LUK z KL'a srednica 225mm, poduchy od Deuter zalane twardym poliuretanem 90sHa, ogolnie stan 5
nadwozie do poprawek blacharsko-lakierniczych, jak na autko 24 letnie ma kilka ognisk korozji jednak nie groznych, podluznice podloga progi dach szyber czysty bez rudej, schodzi bezbarwny miejscami a gdzie nie gdzie zbyt mocno spolerowana, uszczelki troche dostaly po dupie, zderzaki itd cale nie polamane, wszystko trzyma sie budy nalezycie, zbity jeden halogen (na trasie od kamienia wielkosci pilki tenisowej), tylne hamulce nowe tarcze i klocki TRW, zdrowy zawias zdrowe tuleje, amortyzatory przod po 80% tyl po 70%, sprezyny cale nie trzeszcza, nowy akumulator (trzeba zreanimowac), nie dziala otwierany dach (mozliwosc dokupienia) i prawa szyba (pilot), ogolnie stan nadwozia 3+
przeznaczenie raczej na czesci lub majsterkowiczowi z zacieciem do remontu, mechanicznie silnik igielka zadbany wychuchany, jednak nie chce odpalic z powodu elektryki (podobno przekaznik glowny), nalezy tez wymienic aparat zaplonowy bo padl jeden czujnik halla przez co silnik pracowal slabiej, oddam cala MX-3 za 4tys PLN
POLECAM ! takiego silnika nie kupisz w jkm ani w zadnej innej firmie "specjalizujacej sie" w japonskich silnikach! zdjecia i cala historia dla powaznie zainteresowanych na maila lub mms na tel po kontakcie na priv
ewentualne propozycje piszcie w temacie, na PW a najlepiej dzwoncie nr tel 506-065-594
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Ostatnio zmieniony przez Face2Face4Race 2017-10-26, 21:35, w całości zmieniany 2 razy
witek wiem do czego dazysz wiec prosze cie grzecznie nie wdawaj mnie w pusta gadanine na forum gdzie nikt nigdy nie mial tak naprawde dobrego silnika bo wszyscy kupuja "okazje" z jkm :] no moze po za dwiema osobami ktore kupily w jkm a potem polowe silnika wymienily zeby zrobic z niego ZE
dobrze wiesz jakie ma walki moj ZE ale na twoje zyczenie
bla bla bla bla bla
powaznie zainteresowanych zachecam do kontaktu
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum