Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Filtry Powietrza
Pojazd: MX3
Wiek: 35 Dołączył: 20 Sie 2010 Posty: 196
Wysłany: 2010-08-24, 18:31
co do filtra to chyba za 30zl stożkowego dobrego się nie kupi..
_________________ If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
↵all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
stożek - zależy gdzie chcesz go montować, jeśli za zderzak mi iść to lepiej kupić taki który ma wlot zasłonięty by Ci sie siorbnął syfu, to raz. a dwa - możesz kupić klocki za 30 zł lub za 100zł. wyglądają one tak samo, ale czy na pewno tak samo długo posłużą i tak skutecznie?z reguły coś kosztem czegoś..ja sie nie wypowiadam, bo za swój dałem 200zł
Pojazd: MX3
Wiek: 35 Dołączył: 20 Sie 2010 Posty: 196
Wysłany: 2010-08-24, 20:54
Stosunek ceny do jakości zawsze ma znaczenie. Możesz na próbę kupić ten za 30zł jak padnie to kup K&N są dydykowane do mX3 ale nie stożkowe
_________________ If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
↵all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
tyle że te wkładki to wg mnie przesada...ponad 3 stówy kosztują. już wolałem kupić K&N'a stożkowego za 2, dołożyć te 2-3 stówy i zrobić sobie kompletny CAI. A Szymeek podejrzewam ,że chce zrobić dolot krótki chociaż, dlatego sie pyta o stożek także pewnie wkłady go nie interesują
tak Kubik, wiem. tyle że on sam pytał o opinię nt. stożka. nawet temat nazwał "Oświetlenie i NIE TYLKO" więc aż takiego OT tu nie ma
Pojazd: MX3
Wiek: 35 Dołączył: 20 Sie 2010 Posty: 196
Wysłany: 2010-08-24, 22:59 Filtry Powietrza
Przenieśmy rozmowę o filtrach tutaj może któryś z modów przeklei posty ?
- done, MRk
Widziałem K&N na allegro do mx3 za około 100zł więc nie musi być 200-300zł. Sam chętnie bym kupił stożkowy ale nie wiem jak się to ma do instalacji LPG..ma ktoś wiedzę na ten temat?
_________________ If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
↵all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 31 Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 353 Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-08-25, 18:39
Ja napewno nie mam ale chetnie się dowiem.Przybyło trochę gotówki(sprawdziłem tako pasek rozrządu wiec nie jest popekany ani nic takiego mysle ze pochodzi długo jeszcze) no i pierwsza mysl to stożek.
Czym sie różni stożek od org filtra? czy naprawde auto ma lepszy dzwiek? jak to w praktyce sie sprawdza lepiej odpala, wkreca na obroty itp?
Mrk, tak nie interesują mnie wkłady, mysle nad takim zestawem jest za 195 zł cały dolot, kolega ma nawet podobny w golfie III no i daje dzwiek taki jakby turbine miał. Ale jak to bedzie w madzi??
Pojazd: MX3
Wiek: 35 Dołączył: 20 Sie 2010 Posty: 196
Wysłany: 2010-08-25, 19:44
Nikt nie ma u nas stożka założonego ? aż dziwne
_________________ If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
↵all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
a tak w skrócie to - jeśli założysz krótki dolot to raczej nic dobrego się nie stanie. jeśli z głową skonstruujesz pełny CAI, to
po 1sze - dźwięk zdecydowanie na +
po 2gie - moment obr. ciutke większy
co do wkładek, nie dają może takich efektów jak dolot, ale w miejskiej jeździe sie sprawdzają w zupełności. nie zaciągają syfu ,bo są przecież zabudowane, a filtry stożkowe odkryte, które są raczej przeznaczone do ostrzejszej jazdy
Ludzie...widze ze na próżno wstawiłem fotorelacje z montażu mojego CAI...nauczcie sie szukać. Dolot musi miec odpowiednią długość, ponieważ to w nim zachodzi rezonans powietrza i układ dolotowy musi miec odpowiednią ''pojemność''. Sam da okolo 2-4 KM o Ile jest założony poprawnie. Wiecej da jak założymy kolektor 4-2-1. Co do dźwięku... Właściciele-amatorzy BMW na stacji benzynowej pytaja czy to czasem nie turbina
hmm ja mam K&N kupilem dedykowany do mx3 1.8 V6 wkladke z zestawem czyszczacym i jak narazie zero problemow ok byl drogi bo 240zeta plus 40 zestaw czyszczacy ale ten filtr jest na xxxxxxxxxxxxxx km jesli sie go czysci co jakies 10tys km
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
djArias
Pojazd: Najmocniejsze B6 w NA :D Piwa: 1 piwo Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 116
Wysłany: 2010-09-09, 10:29
ja hamowalem JACKY z siatki aluminiowej stożek na alledrogo za 80-100zl i PiperCrossa za 450 zl roznica 0,5 konia
One różnią się co Najwyzej trwałością i materiałem. Niektóre lepiej sie czyści i są bardziej odporne na warunki atmosferyczne. Podobno te gąbkowe są dobre ale osobiście nie Sprawdzalem...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum