Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - czip czy turbo ?
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
czip czy turbo ?
Autor Wiadomość
MarcinC

Pojazd: Mx-3
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 2012-07-15, 13:05   czip czy turbo ?

witam , co lepiej zrobić jeśli zależy mi na poprawieniu mocy silnika i zwiększeniu jego prędkości .
Dla silnika 1.8 v6 rok 1995
ile poprzez czip moge uzyskać wiecej koni i mocy ?
i jakie są tego koszta ?

czy może lepiej zrobić porządną przeróbkę i wsadzić turbo ;>
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-07-15, 13:16   Re: czip czy turbo ?

MarcinC napisał/a:
witam , co lepiej zrobić jeśli zależy mi na poprawieniu mocy silnika i zwiększeniu jego prędkości .


a) zmienić silnik
b) zrobić porządny dolot + porządny wydech - zyskasz z 10 KM przy dobrych wiatrach

MarcinC napisał/a:

czy może lepiej zrobić porządną przeróbkę i wsadzić turbo ;>


Wiesz o czym mówisz?
Jeśli masz dostęp do kutych gratów do K8 z USA to tak



MarcinC napisał/a:

ile poprzez czip moge uzyskać wiecej koni i mocy ?


Mam mówić poważnie, czy zażartować? :)

Po co ładować w K8 >10 000 zł skoro można zrobić swap na KL-ZE i zrobić porządny wydech mając 200 KM na dzień dobry
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
presco 
Moderator



Pojazd: Mitsu Space Star 1.2 CVT
Piwa: 10 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 1057
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2012-07-15, 13:23   

jeżeli brakuje Ci mocy w 1.8 V6 to najpierw doprowadź silnik do seryjnego stanu a nie jakies czip tuningi. Sprawdź kompresje itp. Ten silnik ma mały potencjał do tuningu. Tak jak Kubik wspomniał najlepsza opcja koszt/moc to swap na silnik kl-ze bądź kl-de
_________________

 
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2012-07-15, 21:35   

MarcinC napisał/a:
co lepiej zrobić jeśli zależy mi na poprawieniu mocy silnika i zwiększeniu jego prędkości


Zwiększenie prędkości - nie ma tu nic do mocy. Prędkości uzyskiwane przez auto zależą od skrzyni biegów, nie od mocy.

Moc w K8 to bardzo ciężki temat, bo ciężko o graty kute. Trzeba mieć dojścia bądź też fure wypchaną banknotami.

CZIP ?? <hahaha>

Weź najpierw zajmij się tym co masz doprowadź to do serii i fabrycznego stanu, za ten czas popatrz sobie w temat mój, turbienia V6 i KL-ZE, i dopiero odśwież ten temat :)
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Ariel84 
Ariel84

Pojazd: mx-3
Wiek: 39
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 59
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2012-07-15, 22:05   

Albo za tą kase co chcesz władować dodatkowo w auto kup inne?moze mx-5???
 
     
MarcinC

Pojazd: Mx-3
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 2012-07-15, 22:36   Re: czip czy turbo ?

kubik napisał/a:



Po co ładować w K8 >10 000 zł skoro można zrobić swap na KL-ZE i zrobić porządny wydech mając 200 KM na dzień dobry


nie jestem w temacie heheh <polew>
wiec wyjaśnij mi bardziej co oznacza zrobić swap na KL-ZE ?;>
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-07-15, 22:50   

Swap na KL-ZE czyli zmiana silnika na 2,5 V6 montowanego w japońskich Mazdach. Więcej w tym temacie powie Ci moderator Face2Face4Race, on ma w posiadaniu takowy ;)
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
MarcinC

Pojazd: Mx-3
Dołączył: 15 Lip 2012
Posty: 39
Wysłany: 2012-07-15, 23:25   

o widzisz ; ) i już mi rozjaśniłeś umysł swoją wypowiedzią .
o to mi właśnie chodziło .
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2012-07-15, 23:31   

Marcinku Ty kochany...

Weź sobie poczytaj mój temat to będziesz wiedział ile trzeba wydać na 200KM w Madzii właśnie poprzez swap z K8-DE (europejskie 1.8 V6) na KL-ZE (japońskie 2.5 V6) :)

A tak po za tym to kocham Was wszystkich, choć czasem chrzanicie takie głupoty, że aż miło czytać ;)
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions