Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - RB DESIGN AND MANUFACTURE BY RB update strona 7
hehe Robert następnego kandydata upoił chyba ja będę kombinował jak swoją doprowadzę do ładu. czeka mnie wymiana alternatora i osuszacza, no i zobaczymy czy wyleczyło to moją maleńką
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Ładny masz ten żółty kolor w MXie nigdy nie widziałem takiego, więc jesteś jedyny w swoim rodzaju hehe, pzdr
_________________ Codziennie gdy wstaję rano, dziękuję Bogu,
że nie jeżdżę VW ani BMW
-------------------------------------
SAAB 9-5 AERO Hirsch Performance 280KM 415Nm
Obecnie 291,5KM i 421,6Nm
This is stage I of III. A non-intercooled kit with a t3 turbo starting at 4 psi. It will bolt up to your factory exhaust but an aftermarket exhaust system is recommended. Dyno results show a 15% gain over stock engines
za 15% gain :] zresztą to troche dużo jak na turbienie z przepływką
4 psi to chyba 0.24 bara także soft niesamowity
_________________ "Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
Wyklejanie licznika folią ala carbon:
co nam bedzie potrzebne
lista
-checi do pracy
-suszarka
- nożyczki
-nożyk do tapet
-sróbokret gwiazdka
Ja aby zacząć prace udałem sie do sklepu po
nastepnie udajemu sie do auta celem demontarzu licznika
Włazimy i odkręcamy linkę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum