Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - RB DESIGN AND MANUFACTURE BY RB update strona 7
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kubik
2010-09-27, 19:54
RB DESIGN AND MANUFACTURE BY RB update strona 7
Autor Wiadomość
presco 
Moderator



Pojazd: Mitsu Space Star 1.2 CVT
Piwa: 10 piwa
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 1057
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-10-28, 09:37   

Super wyszło, wrzucić to proszę do działu fotorelacji napewno się przyda. <spoko>
_________________

 
 
     
Borek 

Pojazd: mx3
Piwa: 1 piwo
Wiek: 30
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 334
Skąd: Czarny Bór
Wysłany: 2011-10-28, 09:42   

No coś czuję, że będę miał zajęcie w najbliższym czasie :)
 
     
Paco 
Klubowicz
Moc Endorfiny...



Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 36
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 358
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-10-28, 10:37   

Rewelacja! ja właśnie kończę dziś :) Okleiałem folią 3M DI-NOC Carbon - najlepsza imitacja na rynku Polecam! Rodzaj jaki zakupiłem to czarny mat ( CA-421 ). Okleiłem elementy takie jak: zegary, podłokietnik, środkową konsolę ( popielniczkę+cup holder ) oraz 2xelement za rączką otwierania drzwi od wewnątrz. Myślę jeszcze nad panelem do otwierania szyb i rączce od drzwi od strony pasażera :P

P.S. Max pi@##$ z tym... aczkolwiek polecam jak zamontuję to strzele foty ;)
_________________
 
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 31
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2011-10-28, 12:12   

No elegancko chłopaki :) super robota. Widziałem Miśka zegary na żywo i powiem Wam, że naprawdę ciekawie to wygląda <spoko>
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Borek 

Pojazd: mx3
Piwa: 1 piwo
Wiek: 30
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 334
Skąd: Czarny Bór
Wysłany: 2011-10-28, 13:27   

A jakby dołożyć zegary indigloo? Chociaż mogło by być już przesadzone
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 31
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2011-10-28, 14:43   

Indiglo ?? ochyda !! :P moim zdaniem to co ma Misiek w zupełności wystarczy :) jeśli już to dołożyłbym białe tarcze. nic więcej nie trzeba do szczęścia
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 34
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-10-28, 14:49   

tak jest super indiglo dla mnie to jest przerost treści
oryginał najlepiej wygląda

Paco czekam na foty bo jestem bardzo ciekaw czy 3M jest wart swojej ceny
 
     
RB 
Klubowicz
1001 pytań RB



Pojazd: Mazda Mx-3 1.6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 955
Skąd: Pogorzel Warszawska
Wysłany: 2011-11-03, 06:17   

*****Odnowione halogeny malowane szaro +czarny ****


[ Dodano: 2011-11-03, 07:02 ]
_________________
„Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
 
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 34
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-03, 07:24   

bardzo fajnie to kontrastuje
a wogóle to ten szary wygląda na zdjęciach jakby tak z fabryki wyjechało

widzę że ogólnie moda na odnawianie halogenów jest to i ja w najlbiższym czasie też będę musiał się za to wziąć
tylko nie wiem czym wypolerować szkło bo u mnie jest poniszczone czyba szlifiere wezmą i coś do tego
 
     
Paco 
Klubowicz
Moc Endorfiny...



Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 36
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 358
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-11-03, 09:58   

rewelacyjnie wyglądają :)
_________________
 
 
     
RB 
Klubowicz
1001 pytań RB



Pojazd: Mazda Mx-3 1.6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 955
Skąd: Pogorzel Warszawska
Wysłany: 2011-11-03, 10:22   

Dzieki chłopaki że wam się podoba jak dotrą żarówki to zamontuje do auta i cyknę jak na aucie wygląda myślę że będzie dobrze że względu na muj pakiet V w szarym kolorze. :D
_________________
„Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
 
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 31
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2011-11-03, 10:59   

super Robercie Ci to wyszło :) u mnie nie jest tak ładnie, próbnie pomalowałem je farbą, a potem 3 warstwy baranka i wyszła powierzchnia bardzo chropowata, jakby były z kamienia zrobione ;) poza tym ja zrobiłem im uproszczony pakiet renowacji, bez polerki szkła, a i rdzy nie oczyściłem też tak dobrze.

widzę, że poszedłeś łatwiejszą i praktyczniejszą drogą, bez zdejmowania sprężynek dociskających żarówkę ;) ja musiałem się babrać z nimi przy montażu :P i powiem Ci, że dobrze zrobiłeś, bo składanie ich jest drażniące.
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
RB 
Klubowicz
1001 pytań RB



Pojazd: Mazda Mx-3 1.6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 40
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 955
Skąd: Pogorzel Warszawska
Wysłany: 2011-11-03, 11:54   

Face2Face4Race, jak będzie kiepsko wyglądać to się zrobi od nowa u mnie w domu jak będziesz miał już sprawna swą lalunie to pod jedziesz i się ogarnie to:)
_________________
„Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
 
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 31
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2011-11-03, 14:01   

ale ze mnie baran :evil: włożyłem halogeny do Madziulki, wróciłem do domu gadam z bratem u siebie w pokoju i szukam sam nie wiem czego pod biurkiem patrze zglądam... i mam! spray Schwarz Mat (czarny matowy) zwykły :evil: on dałby lepszą powłoke niż ten baranek, no i wyglądałyby halogeny mniej więcej jak u Ciebie Robert, a tak to mam kamienie :( kurde chyba los tak już chiał, żebym wpadł do Ciebie na robote tych halogenów ;)

w planach mam jeszcze tryśnięcie zacisków hamulcowych tym matem czarnym, tylko nie wiem kiedy dokładnie :) może u Ciebie Robert? ;)
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Misiek 
PAN I WŁADCA FORUM

Pojazd: Mazda 323 f ba 1.5
Wiek: 31
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-11-03, 21:37   

hm... to Może spotkanie takie integracyjne :P z Grillem :P wiem że zimno :P ale browarek by rozgrzał człowieka :P
a tak poza tematem to halogeniki spoczko ja swoje co mi zostały też odnowie :) a co tylko sie zastanawiam jak :P moze pomarańcz o do ojca je wsadze w Fiacie podobne sa :P
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music ProductionsSerwis Samochodowy