Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
a tak w ogóle to już jakiś czas jeździsz tym 1.8 i powiedz jak się sprawuje
jak ze spalaniem oleju mało bierze czy w normie
jak spalanie PB
jakąś trasę robiłeś
i jak osiągi
i najważniejsze elektryka ok nic nie dolega bo tak się zastanawiam nad tym swapem to chociaż użytkownika spytam jak to później w praktyce się sprawuje
bo znalazłem lepszy silniczek od 1.8 dohc tylko strasznie ciężko go dostać
mianowicie
2.0 dohc z 626 z tych samych lat 140 pare koni także byłoby fajnie
bo to ten sam silnik tylko że większy więc i wszedłby bez problemu
Też myslę nad swapem, więc podpinam się pod powyższe pytania. Chociaż mam tę świadomość że moja była bita bo ostatnio pękła szpachla we wnęce drzwi więc coraz bardziej się zastanawiam czy warto inwestować
Nie ten rocznik
z tych samych lat co 1.8 bp z 323f
czyli dokładnie o mazde 626 GD 2.0 DOHC 1987 -92 r
( to były mazdy 626 które wychodziły również jako coupe )
moc podają 140 - 148 KM
i z takim cudem pod maską to już by się latało super
tylko ciężko to dostać widzę jeden silnik na allegro znalazłem tylko bez osprzętu
a to będzie ciężko też dostać
więc muszę szukać całego samochodu
ciekawe jak tam skrzynie jest zestopniowana ale myślę że poniżej 8s do 100km/h można by wyciągnąć a to już się robi milusio
Makiaveli sprawdź jakie oznaczenie ma ten silnik nad którym się zastanawiasz... Bo w z tego co pamiętam w 626 nie montowano silników z B-serii czyli możesz mieć problemy z napędem. Bo nawet wtedy gdy dasz skrzynie z 2.0 to półosie będziesz musiał spawać, a to już jest druciarstwo. Noo chyba że jakimś cudem podejdzie półoś z mx-3/323 w co wątpię.. Nie wspominam już o elektryce i łapach silnika..
Makiaweli, przy tej mocy około 145hp jeśli dobra skrzynia ładnie zestopniowana powinieneś zejść zdrowo poniżej 8s do paki MX-3 1.8 V6 133hp ma w papierach chyba 7.5s do paki, a znajomy taką kręcił 7s no i jakbyś miał zdrowy silnik mógłbyś się łapać z tymi KL-ZE z mazdaspeed im wypluwają na dzień dobry 150-160hp rodem z JKM'u oooj chciałbym zobaczyć jak taki pojedynek i Twoją pierwszą na mecie
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
MX-3 1.8 V6 133hp ma w papierach chyba 7.5s do paki
chyba 8.5s
Face2Face4Race napisał/a:
tymi KL-ZE z mazdaspeed im wypluwają na dzień dobry 150-160hp rodem z JKM'u
Moc osiągnięta z 2.5 litra jest lepszą mocą niż z 1.8 choćby ze względy na moment obrotowy
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców,
pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
na prawde...
aż czasami ciężko ich wyprzedzić...
no ok, ale skoro tylko tyle KM mają to Nm też mniej niż fabryka dała
To też ale jeszcze jedna rzecz zdrowe K8
toż to rzadsze niż zdrowe kl-ze
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców,
pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
na prawde...
aż czasami ciężko ich wyprzedzić...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum