Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
on miał w swoim K8-DE 122hp i tyle kręcił. kwestia tego kto jak jeździ. np hondziarze prelude kręcą do odcinki, a nie wiem po co, skoro odcinka jest przy ponad 8tyś obr, a moc ma przy 6.5tyś obr i dalej już tylko spada (2.2 piecyk albo 2.3 już nie pamiętam dokładnie). jadąc na granicy przyczepności bez zbędnego palenia gumy i naprawdę szybko zmieniając biegi na wyższe można naprawdę sporo poprawić wyniki w czasówkach. jak ktoś jara kapcia na starcie z 5tyś obr i biegi wrzuca między big mac'iem, a gazetą czytaną, to nic dziwnego, że czasówka jak u dziadka mroza.
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
zanim postanowię wstawić jakikolwiek silnik to najpierw wszystko zmierzę żeby nie mieć niespodzianek później
w 626 nie było B-seri
mi chodzi o 2.0 FE ( chyba ) ale skoro nawet od celicy wstawili to od 626 nie będzie problemu
a półosie fakt najwyżej trzeba będzie na zamówienie zrobić nowe
ale to jeszcze trochę czasu zanim to zrobie
Makia jeśli będziesz decydował się na swap to kładź już coś mocniejszego niż to 2.0 z 626...
Tylko pamiętaj, że mogą pojawić się problemy z imobilaizerem.. Bo w mx-3 z pewnością masz więc i auto z którego weźmiesz silnik również powinno go posiadać, noo chyba że będziesz przekałał wszystko łącznie ze stacyjką i kolumną kierowniczą...
AhmetxD, immo zawsze można wyciąć ja bym szukał najmocniejszego R4 jaki wchodzi p&p do MX-3 wtedy satysfakcja też większa razem z mocą a właśnie jestem ciekaw, czy wszedłby R4 z 3 MPS 2.3 DiSi turbo 265hp... mmm
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
stacyjka do imo nie ma nic wspólnego jeśli ECU nie ma imo to wszystko ok a jeśli by miał to wtedy tak jak piszesz
ale imo nie ma problemu żeby wywalić
a coś mocniejszego tzn?
wydaje mi się że FE 2.0 DOHC najsensowniejsza opcja do rzędówki
bo w turbo nie chcę się pchać wole jakiś wolnossący mieć
a 140 kucy to już dobrze
co do tego z 3 MPS to za dużo elektroniki trzeba by było przekładać itp
raczej coś musi być na OBD1 lub 0 żeby było najmniej problemów
co do tego z 3 MPS to za dużo elektroniki trzeba by było przekładać itp
raczej coś musi być na OBD1 lub 0 żeby było najmniej problemów
też tak myślę właśnie... chyba, że przekładać kompletny swap z MPS, ale to sałaty trzeba od groma i ciut ciut wolę grzebnąć w KL'u z wolnossaka 240hp powinno być
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Noo tak Makiaweli, ale immo może być w kluczyku..
A jeśli nie chcesz wchodzić w świat doładowanych to może i racja z tym 2.0, bo jak coś to mógłbyś włożyć 2.2 T z probe moc niby nie za duża bo niecałe 150 koni ale dobra baza pod dalsze modyfikacje...
Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 41 Dołączył: 01 Wrz 2010 Posty: 358 Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-01-27, 10:53
W końcu dotarły pierwsze elementy układanki wydechu, a mianowicie:
Tłumik końcowy przelotowy 2" RM Motors Twin Loop:
oraz długo oczekiwany kolektor wydechowy z USA 2,25" 4-1 Pacesetter podbierany z Forda Escorta GT:
Niebawem jeszcze wpadną 2x tłumiki przelotowe z RM Motors, generalnie projekt przewiduje wydech zwężający się ku końcowi z 2,25" do 2" . Zobaczymy jak to się sprawdzi w praktyce po wypłacie kolejne elementy układanki
Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 41 Dołączył: 01 Wrz 2010 Posty: 358 Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-01-27, 12:01
Sam kolektor w USA $175 do tego koszty wysyłki $81, następnie VAT + cło + opłaty manipulacyjne ... wyszło łącznie ok 1100zł :] Czy pasuje do B6-ME? trzeba by pomierzyć
Znam ten kolektor. Jedna osoba na forum 323 kupowała już takie cudeńko. A wydech w stylu parasolki czyli zwężający się ku końcowi może znacznie poprawić osiągi. Sprytnie sprytnie. Powodzenia w dalszych modach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum