Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Paco
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kubik
2011-10-07, 21:51
Paco
Autor Wiadomość
Paco 
Klubowicz
Moc Endorfiny...



Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 41
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 358
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-01-28, 18:48   

AhmetxD zobaczymy niebawem co te "cudeńko" daje ;)
_________________
 
 
     
AhmetxD 
No smoke, no poke!

Pojazd: A3 1.9TDi+++ 194hp
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-01-29, 09:42   

Czekam na relację ;)
_________________

 
 
     
AhmetxD 
No smoke, no poke!

Pojazd: A3 1.9TDi+++ 194hp
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-02-01, 13:18   

P&P wszystko pasi jak masz sohca. ;) A kompa nie da rady chyba zostawić z 1.6 bo przy swapie trzeba włożyć część wiązki z 1.8 więc komp z B6 raczej nie przypasi. :/
_________________

 
 
     
Paco 
Klubowicz
Moc Endorfiny...



Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 41
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 358
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-02-01, 16:58   

Makia może sprostuje nie jest to strikte imo z pestką czy z kluczem tylko odcięcie zapłonu przy alarmie który jest tam zamontowany. Takie rozwiązanie nad wyraz się sprawdza.

Co do półosi wraz przegubami z 323 pasują p&p do piast z MX-3 aczkolwiek już same przeguby zew. z 1.6 D/SOHC nie podejdą na półosie z 323 (są grubsze i wieloklin inny) ECU tylko ori do danego typu silnika jak i wiązka ;)

[ Dodano: 2012-02-11, 12:15 ]
Tymczasem doszły kolejne części układanki:

Katalizator Sportowy AWG 100cpsi


oraz
Sportowy przelotowy tłumik środkowy RM Motors RM01



Jak zrobi się nieco cieplej zmontujemy układ :)
_________________
 
 
     
Paco 
Klubowicz
Moc Endorfiny...



Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 41
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 358
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-02-11, 18:46   

Powinien być OK. Już doczekać się nie mogę heheh... ;)
_________________
 
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2012-02-12, 01:57   

Paco Ty mi tu nie pitol tylko wstawiaj te nowe graty do czarnuli i łap się z "KF'em padaką" PABLITA :P Pokaż bicepsa - Czarnuli :D
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Paco 
Klubowicz
Moc Endorfiny...



Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 41
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 358
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-02-12, 06:57   

Obiecywane info odnośnie nowego wydechu zatem w końcu pospawane oraz zamontowane :D
Jestem nad wyraz zadowolony z dzwięku jest w końcu cicho, a zarazem przelotowo :) Co do mocy niewiele więcej przybyło aczkolwiek patrząc na to ,że wcześniej też był przelot to wzrost mocy głównie zawdzięczamy kolektorowi.

Dla przypomnienia wpadł:
Kolektor 4-1 Pacesetter z Forda Escorta GT, katalizator sportowy AWG, tłumik środkowy przelotowy RM MOTORS, tłumik końcowy przelotowy RM MOTORS Twin Loop. Na rurach, od kolektora 2,25' do 2' na końcowym.

Fotki kolektora zaraz po wymianie oraz krótki filmik ukazujący "walory" dzwięku przy 2 tyś, 4tyś i 6tyś rpm.





Trochę dymi w końcu zimno i świeży wydech aczkolwiek to nie zmienia faktu , że łyka trochę oleju :]

http://youtu.be/XiMcpcvJmX4

oraz wyrocznia w postaci wykresu z hamowni przed i po wymianie :)

Było: 122,6KM @ 6656 rpm; 143,3 Nm @ 5129 rpm
jest: 126KM @ 6674 rpm; 147,5Nm @ 5290 rpm



Do ogarnięcia w dalszym ciągu CAI i koniecznie zapłon oraz spadki napięcia na pompie do tego jeszcze dojdzie ECU Master Det III i na lato będzie powyżej 130KM ;) a docelowo za rok 150KM :P
_________________
 
 
     
AhmetxD 
No smoke, no poke!

Pojazd: A3 1.9TDi+++ 194hp
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-08, 18:36   

Dobra robota. ;) ...no i ładny, czysty dźwięk. ;)
_________________

 
 
     
Misiek 
PAN I WŁADCA FORUM

Pojazd: Mazda 323 f ba 1.5
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-08, 18:37   

Ładnie :D <piwo> <piwo> <piwo> Ale widać prawdziwy FAn Mazdy :D
 
     
presco 
Moderator



Pojazd: Mitsu Space Star 1.2 CVT
Piwa: 10 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 1057
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2012-03-08, 18:44   

Dźwięk pierwsza klasa do 4 tyś cicho potem się zaczyna miło drzeć bez zadnego niechcianego basu. Tak jak powinno być <spoko>
_________________

 
 
     
Paco 
Klubowicz
Moc Endorfiny...



Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 41
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 358
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-03-08, 18:46   

W środku co do dźwięku jest bajecznie na postoju prawie nie słyszę wydechu :D tak powyżej 4tyś zaczyna gadać ;) W końcu łeb mnie nie boli po dłuższej trasie. Presco może potwierdzić to co było przed zmianą, a teraz niebo... a ziemia :D

Kolektor oczywiście, że p&p co do kosztów to na PW ;)
_________________
 
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2012-03-08, 18:54   

Paco <spoko> Ładny dźwięk się wydobywa z Madzii :) I bez wsi :P
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-03-08, 18:59   

Paco szacun :) jak widac mocy troche przybyło, w każdym razie gratuluję :) po montażu CAI zapewne bedzie jeszcze lepiej
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
Adri@n 


Pojazd: MX3
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 34
Skąd: Elbląg, 3city
Wysłany: 2012-03-08, 19:12   

potwierdzam ;] kolego bardzo idealny dzwiek <spoko> <spoko> (nie chwalac sie tez tak mam ale na remusie ;) zaje...te jest to ze odzywa sie dopiero po 4tys) gratuluje
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2012-03-08, 19:16   

Adri@n napisał/a:
kolego bardzo idealny dzwiek (nie chwalac sie tez tak mam ale na remusie zaje...te jest to ze odzywa sie dopiero po 4tys


Nie chwaląc się, mam lepszy dźwięk :) Osiągnąłem go poprzez wytłuczenie katalizatora na wylot i większymi końcówkami tłumika końcowego ;] Tyle, że u mnie od 4.300obr/min zaczyna ryczeć jak rasowa rajdówka (V6 KL) :D
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions