Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
P&P wszystko pasi jak masz sohca. A kompa nie da rady chyba zostawić z 1.6 bo przy swapie trzeba włożyć część wiązki z 1.8 więc komp z B6 raczej nie przypasi.
Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 41 Dołączył: 01 Wrz 2010 Posty: 358 Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-02-01, 16:58
Makia może sprostuje nie jest to strikte imo z pestką czy z kluczem tylko odcięcie zapłonu przy alarmie który jest tam zamontowany. Takie rozwiązanie nad wyraz się sprawdza.
Co do półosi wraz przegubami z 323 pasują p&p do piast z MX-3 aczkolwiek już same przeguby zew. z 1.6 D/SOHC nie podejdą na półosie z 323 (są grubsze i wieloklin inny) ECU tylko ori do danego typu silnika jak i wiązka
[ Dodano: 2012-02-11, 12:15 ]
Tymczasem doszły kolejne części układanki:
Katalizator Sportowy AWG 100cpsi
oraz
Sportowy przelotowy tłumik środkowy RM Motors RM01
Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 41 Dołączył: 01 Wrz 2010 Posty: 358 Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-02-12, 06:57
Obiecywane info odnośnie nowego wydechu zatem w końcu pospawane oraz zamontowane
Jestem nad wyraz zadowolony z dzwięku jest w końcu cicho, a zarazem przelotowo Co do mocy niewiele więcej przybyło aczkolwiek patrząc na to ,że wcześniej też był przelot to wzrost mocy głównie zawdzięczamy kolektorowi.
Dla przypomnienia wpadł:
Kolektor 4-1 Pacesetter z Forda Escorta GT, katalizator sportowy AWG, tłumik środkowy przelotowy RM MOTORS, tłumik końcowy przelotowy RM MOTORS Twin Loop. Na rurach, od kolektora 2,25' do 2' na końcowym.
Fotki kolektora zaraz po wymianie oraz krótki filmik ukazujący "walory" dzwięku przy 2 tyś, 4tyś i 6tyś rpm.
Trochę dymi w końcu zimno i świeży wydech aczkolwiek to nie zmienia faktu , że łyka trochę oleju :]
Do ogarnięcia w dalszym ciągu CAI i koniecznie zapłon oraz spadki napięcia na pompie do tego jeszcze dojdzie ECU Master Det III i na lato będzie powyżej 130KM a docelowo za rok 150KM
Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 41 Dołączył: 01 Wrz 2010 Posty: 358 Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-03-08, 18:46
W środku co do dźwięku jest bajecznie na postoju prawie nie słyszę wydechu tak powyżej 4tyś zaczyna gadać W końcu łeb mnie nie boli po dłuższej trasie. Presco może potwierdzić to co było przed zmianą, a teraz niebo... a ziemia
Kolektor oczywiście, że p&p co do kosztów to na PW
kolego bardzo idealny dzwiek (nie chwalac sie tez tak mam ale na remusie zaje...te jest to ze odzywa sie dopiero po 4tys
Nie chwaląc się, mam lepszy dźwięk Osiągnąłem go poprzez wytłuczenie katalizatora na wylot i większymi końcówkami tłumika końcowego Tyle, że u mnie od 4.300obr/min zaczyna ryczeć jak rasowa rajdówka (V6 KL)
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum