Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Swap silnika MX-3
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika MX-3
Autor Wiadomość
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2012-03-05, 12:09   

Krakusik napisał/a:
kiedyś mierzyłem 3.0 z pewnej mazdy i powiem że dało się tylko trzeba było trochę by przód w mx3 przerobić bo pas przdni blokował


Tak też myślałem, bo to większy silnik już :) Podobnie ma się sprawa z KL i KJ-ZEM - ten drugi jest sporo większy, choć pojemność mniejsza, ma większy kąt rozwarcia cylindrów.
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
mlody1921


Pojazd: Mx-3
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 112
Wysłany: 2012-03-05, 16:01   

takie silniki to tylko dla dźwieku sie chyba wkłada mocy no troche jest cięzki przód, to nie będzie sie prowadzić, lepiej 1,8BP-T, albo z innych aut mniejsze silniki z potencjałem

Sr20det
4g63T
3s-gte

i wszystkie można wszczepic do 323/mx-3 łatwo nie jest ale


Dobra zabawą było by F2T dużo momentu silniki kosztuja grosze jak i całe auta
(probe) dłubać do 250 koni można
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2012-03-31, 00:19   

mlody1921 napisał/a:
troche jest cięzki przód, to nie będzie sie prowadzić


Hm <mysli> To też spora kwestia nastawów zawieszenia, twardości, tłumień itd, ale nie o tym temat.

mlody1921 napisał/a:
lepiej 1,8BP-T, albo z innych aut mniejsze silniki z potencjałem

Sr20det
4g63T
3s-gte


No zgadzam się, to bardzo dobre piece, ale raczej celowałbym w charakterne V6 ;) Plus V6 jest też taki, że np. kute korby są przeliczane standardowo do 150KM na korbe, więc z V6 można naprawdę chardcorowe moce wyciskać wtedy, bo nawet 900KM :D Do tego 4WD i wszystkie R32/S3 się chowają <zly>
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
KEL 

Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 71
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2012-04-05, 03:51   

chlopaki co by mozna bylo wsadzic na miejsce padnietego 1.8 V6
tak najlepiej do 1000zl zeby to ladnie smigalo i nie trzeba bylo sie duzo babrac z elektryka itp?

bo zabieram sie za reaktywacje mojej mazdziory i tak sie zastanawiam czy nie zasilic jej czyms innym niz miala w oryginale 8-)
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2012-04-05, 11:38   

KEL Do 1000zł? W tej kwocie bez zbędnych przeróbek to tylko znowu na 1.8 V6 K8-DE. Ewentualnie KF 2.0 V6 z 323F BA, ale potrzebowałbyś do niego przepływomierz, elektroniki chyba nie tzreba przerabiać.

Oczywiście silnik używany. Wolałbym chyba KF ze względu na to, że lepiej trzymają moc. Tylko, że V6 mazdy znaleźć w dobrym stanie to cud.
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
Ostatnio zmieniony przez Face2Face4Race 2012-04-05, 13:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
RB 
Klubowicz
1001 pytań RB



Pojazd: Mazda Mx-3 1.6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 955
Skąd: Pogorzel Warszawska
Wysłany: 2012-04-05, 13:02   

KEL, do tysiąca złotych to nie widzę zbytnio pola popisu aby coś wystrugać sensownego.
_________________
„Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
 
 
     
KEL 

Dołączył: 06 Kwi 2011
Posty: 71
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2012-04-17, 18:00   

no to chyba bede wciaz szukal tego 1.8 V6.. tylko to az strach kupowac, bo szlag wie co tam siedzi w tym silniku
 
     
kaspii32 

Pojazd: Mazda MX3
Wiek: 31
Dołączył: 28 Sie 2012
Posty: 1
Wysłany: 2012-08-28, 02:44   Mazda mx3 swap

Ja mam madzie mx3 z 93 roku moj rocznik :D 1.6l silnik i tez mnie ciekawi jaki bym mogl silnik wrzucic z tym lexusem mi sie podoba by mi wystarczylo. Wszyscy znajomi maja nowe GTI, subaru i evosy no i jakos mi za malo koni. Niby tez bym mogl kupic cos innego ale lubie moja madzie bo ma smaczka :] wiecie o co chodzi.
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2012-08-28, 08:41   

kaspii32 napisał/a:
lubie moja madzie bo ma smaczka


Jak to Madzia ;)

kaspii32 skoro masz 1.6 R4 16V to najłatwiejszy swap będzie na BP-T czyli 1.8 R4 16V z turbiną (fabrycznie 179KM łatwo modowane na 210KM) z Mazdy 323 GTR/GTX i MX-5 NB Mazdaspeed. Ewentualnie jeśli silnik R4 nie patrząc na budżet i trudności swapa, to nawet nie zastanawiałbym się, tylko odrazu z partyzanta wsadzał 4G63T, czyli pancerny silnik z Lancera 7/8/9 2.0 R4 16V MiVec z turbiną (seryjnie 280KM po zakuciu wyciskasz z piecyka ile chcesz, nawet grubo ponad 1000KM)

Ja przy nieograniczonym budżecie chyba zdecydowałbym się właśnie na silnik z IS250, bo to już nowsza konstrukcja napędzana niezawodnym łańcuchem, i już zamulony katalizatorami ma 208KM, więc na przelocie myślę, że miałby z 215KM. No i to jest V6 :)
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Kwadri 
Matek

Pojazd: mazda mx-3 1.6 16V DOHC
Wiek: 31
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 42
Skąd: Busko-Zdrój
Wysłany: 2012-08-28, 17:06   

aa masz moze jakis namiar na taki silniczek z 323 bo ja bym bardzo chetnie swoją szczepną na 1.8 z turbinką :) jak masz to pisz na pw. a napewno Ci się odwdzięczę :)
 
 
     
st seba td 

Pojazd: Mazda MX-3 1.8 V6 24V
Wiek: 32
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 13
Skąd: Poznań
Wysłany: 2013-02-17, 13:14   

Ten silnik co jest w ST220 rzadko kiedy trzyma serie.Mało jest V we Fordzie,które to utrzymują.Z wydechem czy dojdziesz do 250?Wątpię.Najpierw trza by poszukać silnik,który ma moc zbliżoną do serii.Te silniki nie są zbytnio podatne na modyfikację.w Polsce jest koleś o nicku Badger,który coś tam kombinuję przy swoim 3.0 V6.
 
     
RB 
Klubowicz
1001 pytań RB



Pojazd: Mazda Mx-3 1.6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 955
Skąd: Pogorzel Warszawska
Wysłany: 2013-02-20, 11:40   

Face2Face4Race napisał/a:
kaspii32 napisał/a:
lubie moja madzie bo ma smaczka


Jak to Madzia ;)

kaspii32 skoro masz 1.6 R4 16V to najłatwiejszy swap będzie na BP-T czyli 1.8 R4 16V z turbiną (fabrycznie 179KM łatwo modowane na 210KM) z Mazdy 323 GTR/GTX i MX-5 NB Mazdaspeed. Ewentualnie jeśli silnik R4 nie patrząc na budżet i trudności swapa, to nawet nie zastanawiałbym się, tylko odrazu z partyzanta wsadzał 4G63T, czyli pancerny silnik z Lancera 7/8/9 2.0 R4 16V MiVec z turbiną (seryjnie 280KM po zakuciu wyciskasz z piecyka ile chcesz, nawet grubo ponad 1000KM)

Ja przy nieograniczonym budżecie chyba zdecydowałbym się właśnie na silnik z IS250, bo to już nowsza konstrukcja napędzana niezawodnym łańcuchem, i już zamulony katalizatorami ma 208KM, więc na przelocie myślę, że miałby z 215KM. No i to jest V6 :)


Cena też nie kiepska; http://allegro.pl/silnik-...3042529407.html
_________________
„Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
 
 
     
mlody1921


Pojazd: Mx-3
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 112
Wysłany: 2013-09-02, 21:19   

A czego z is250 lepiej z GS300 2jzge dokładasz turbo i 400 ;] ale to r6 długie jest na neczie Mx-3 z 2 jz-gte :) i probe v8 turbo wzdłuż, zgadzam sie 4g63t to je to :) do mx3 i napedy od evo :D tylko silnik z 5 tys :)
 
     
donbanditoo 
Klubowicz
Terror City



Pojazd: Mx3 K8 Targa Top ;>
Wiek: 34
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 133
Skąd: Oleśnica/Berlin
Wysłany: 2014-12-04, 09:40   

Schowajmy marzenia na bok hehe, ale w związku z tematem mam pytanie. Jest sens zmieniać K8 na Kf? Bo z tego co widzę mocą wiele się nie różnią a widzę ze opłacalna rzeczą jest wzięcie bitego x-sedesa i wszystkie z kfem... Cena ok.1200-1600 pln, zostawiając silnik i podzespoły zwróci sie ok. 700 pln a idzie sprawdzić silnik na miejscu. Jakie sensowne różnice są miedzy k8 a kfem?
_________________
Mx3 Targa Top .. bo lans musi być ! :D

S&D Pow!!
 
     
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-12-04, 12:10   

Praktycznie nie ma różnic. Nawet głowice te same.
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions