Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Honda Accord 2003 2.0 Sport by kubik
Wysłany: 2013-12-31, 20:44 Honda Accord 2003 2.0 Sport by kubik
Witam,
niestety nadszedł czas na zmianę mojego poczciwego MX-3 na bardziej uniwersalny samochód rodzinny Jako, że nie miałbym serca wybierać innej marki niż japońska i z uwagi, że wersje VII gen. Accorda podobały mi się od bardzo dawna padło na niego
ROK: 2003
MODEL: CL7 Sport ++
SILNIK: 2,0 K20A6
UKLAD DOLOTOWY: seria
UKLAD WYDECHOWY: Dodatkowy tłumik od wersji 2,4 - czeka na montaż
ELEKTRONIKA: żarówki OSRAM Cool Blue Intense, Halogeny DEPO, Oświetlenie wnętrza, drzwi, podświetlanie tablicy i żar. pozycyjne White LED, podgrzewane fotele, spryskiwacze reflektorów
UKLAD NAPĘDOWY: seria, skrzynia ARK5
ZAWIESZENIE: Seria
UKLAD HAMULCOWY: Tył tarcze Brembo z klockami ATE, przód seria
BODY-KIT: Dokłdaka przeniego zderzaka Type-S Tourer, Czerwone zaciski
ŚRODEK: seria, czyli półskórzana tapicerka, skórzana kierownica i drążek biegów
CAR-AUDIO: seria
KOŁA: zima oryginalne Honda 16" 205/55
lato: 16", w planach jakieś 17"
MOC: seria
DO TEJ PORY ZROBIONE:
- Oświetlenie wnętrza, drzwi, podświetlanie tablicy i żar. pozycyjne White LED
- Dokładka przednia Type-S Tourer
- Halogeny DEPO
- Czerwone zaciski hamulcowe
- drugi tłumik od wersji 2,4 - czeka na montaż
NAJBLIŻSZE PLANY:
- dokładka przód od Type-S ( już zakupiona od wersji kombi) - zrobione
- dokładkka tylna - jeszcze nie wiem jaka wersja, access czy type-S...
- progi Type-S
- montaż halogenów - zrobione
- emblematy type-S
- przyciemnić szybki tylne
- montaż drugiego wydechu
Pojazd: Mitsu Space Star 1.2 CVT Piwa: 10 piwa Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 1057 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2014-01-01, 10:45
Gratulacje kubik, jeden z najładniej wyglądających sedanów moim zdaniem. Tylne światła prawie jak z integry . Powiedz mi jeszcze czy auto 100% z japoni czy produkowane już w europie?
Dzięki Panowie. Właśnie ze względu, że VII gen. jest już całkowicie produkowana w japonii zdecydowałem się poczekać i kupić ten model (nie ukrywam, że wg mnie to najlepiej wyglądająca generacja).
Najlepsze jest to, że auto jest sprowadzone ze Szwecji i ma przebieg uwaga: 140 000 udokumentowany książką serwisową i poprzez stronę szwedzką, gdzie można sprawdzić stan licznika na ostatnim badaniu technicznym. Jedyne co mam do zrobienia to lekkie przytarcie na zderzaku tylnym. I latanie z opłatami powoli mnie doprowadza do szału
Miałem wcześniej oko na VI gen, ale jakoś odstraszała mnie produkcja ich w UK
Co Japończyk, to Japończyk. Świetne wozidło.
Tak spytam orientacyjnie: ile Cię kosztował zakup tej Hondy Widzę, że na obcych blachach, więc dochodzą koszty "papierków".
_________________ "Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"
oszacowałem, że z opłatami, ubezpieczeniem i wymianą części eksploatacyjnych (olej, pasek klinowy, aku), naprawą nadkola i odświerzeniem felg wyniesie mnie jakieś 26k. Teraz czekam na zrobienie błotnika i jestem w trakcie rejestracji. Niestety w naszym pięknym kraju trwa to około 2 tygodni... Mazda nawet nie pokryje połowy kosztów pozakupowych trochę smutne...
No niestety, wartość naszych MX-3 nawet w najlepszym stanie nigdy nie przekroczy 10 tyś. Kasa, praca, wolny czas włożony w modyfikacje i usprawnienia pozostaną tylko w pamięci. W necie egzemplarze 2.5 V6 z turbo itd. kupi za niecałe 6-7tyś. Mój znajomy w Hondę Prelude włożył 80 tyś. (zliczyliśmy wszystkie paragony, faktury itd.) mówi, że jak ktoś mu da 15 tyś. to będzie zadowolony =P
_________________ "Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"
niestety pochłonęła póki co trochę kasy w doprowadzenie jej do kultury
ostatnio robiłem:
- nowe tarcze tył Brembo + klocki ATE
- naprawa elektroniki klimy + nabicie i odbrzbienie
- nowy komplecik opon 16"
- proszkowe malowanie i piaskowanie felg
- łączniki stabilizatora przód, tuleje wahaczy
- świece Denso
- żarówki Osram Cool Blue intense
zakupiłem już środek konserwujący reagujący z rdzą i bitex do porządnej konserwacji podwozia. Następnie będą felgi i planuję zaadaptować wydech od Type-S
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum