Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - zmiana korbowodow
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
zmiana korbowodow
Autor Wiadomość
emilio990 

Pojazd: mazda mx-3 1.8 BP-T 260 KM :D
Wiek: 33
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 45
Skąd: Gabin
Wysłany: 2014-07-24, 22:09   zmiana korbowodow

witam wie moze ktos od jakiego modelu mazdy pasuja korby do mx k8 ?
 
 
     
dam92 
Klubowicz


Pojazd: Mazda MX-3 2.5 V6
Piwa: 2 piwa
Wiek: 31
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 231
Skąd: Poland, Tychy
Wysłany: 2014-07-25, 19:28   

Że zapytam po co korby na inne chcesz w K8 zmieniać? Turbisz to?
 
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-07-25, 19:34   

Że się przyłącze do pytania ?
 
     
emilio990 

Pojazd: mazda mx-3 1.8 BP-T 260 KM :D
Wiek: 33
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 45
Skąd: Gabin
Wysłany: 2014-07-26, 14:48   

tak
_________________
JAPAN GARAGE MECHANIKA ELEKTRYKA MODYFIKACJE I REMONTY SILNIKOW PRZEKLADKI ANGLIKOW DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA CZESCI
USZCZELKI ODPREZAJACE POD GLOWICE NA ZAMOWIENIE
725515026
 
 
     
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-07-26, 16:00   

Hmm jak będziesz to turbił, to ja bym zapodał silnik KL-DE plus korbowody od Milenii KJ. Wtedy do 1 bara to wytrzyma :) Bo gdzieś się natknąłem że do k8 te korby niestety nie podejdą...

Czasami nie byłeś na MOJT we Włocławku? :D
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
emilio990 

Pojazd: mazda mx-3 1.8 BP-T 260 KM :D
Wiek: 33
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 45
Skąd: Gabin
Wysłany: 2014-07-27, 11:58   

jak myslisz :P :D a podjelem decyzje 1.8 chce turbic nie 2.5 :P
_________________
JAPAN GARAGE MECHANIKA ELEKTRYKA MODYFIKACJE I REMONTY SILNIKOW PRZEKLADKI ANGLIKOW DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA CZESCI
USZCZELKI ODPREZAJACE POD GLOWICE NA ZAMOWIENIE
725515026
 
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2014-07-27, 15:13   

Tak się zastanawiam... wkładacie korbowody od innych motorów, zmieniają się ich masy względem fabrycznych...

...A czy ktoś z Was po wymianie korbowodów myślał o ponownym wyważeniu wału korbowego, zmianie przeciwwagi na wale? Potem się biorą takie nieszczęścia jak zatarta panewka...

emilio990, W sumie masz rację, skoro dobrze znasz swoje K8 i masz je w dobrym stanie, to lepiej turbić to co się ma, niż kupować teraz KL i pakować kasę w jego remonty, które jedynie przywrócą mu szczelność <spoko>
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-07-27, 16:10   

Przewaga KL nad K8 jest taka ze do Kl'a jest więcej dostępnych gratów. A do k8? No cóż zostaje ebay i ściąganie ze stanów bo tam się bawili w poważniejsze turbienie tego silnika :)
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2014-07-27, 16:37   

witek, np jakich gratów? Przy turbo dolot składasz z różnych elementów kolanek rurek itd, kolektory wydechowe pasują z K8 do KL i odwrotnie, więc nie powinno być problemu montując kolektor wydechowy pod turbo od KL. Czego jeszcze szukasz? Reszta typu bov filtry itd to kwestia indywidualnego doboru, nie silnika.
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-07-27, 16:43   

Tłoki i korbowody czyli jednak jedna z ważniejszych rzeczy przy mocnym turbieniu, kolektory to można sobie pospawać samemu z rur, tak samo jak dolot.

A korby k8 są tak grube i pancerne że nawet przy N/A potrafią się poddać :D
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2014-07-27, 16:45   

Są i do K8 kute zestawy. Trzeba tylko poszukać :) W polsce nie ma kucizny ani do K8 ani KL'a :P Chyba, że chińska plastikowa :D
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-07-27, 16:47   

Są, ale dużo trudniej dostępne, a do KLa montujesz korby z silnika KJ i już wytrzymuje bara, bez kucizny :)
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2014-07-27, 16:52   

Czy ja wiem... Tam gdzie ja kiedyś patrzyłem mieli do wszystkich V6 Mazda i Ford/Jaguar... i nie tylko :) A że korby KJ są trudno dostępne to wiadomo już nie od dzisiaj :P

Tak czy siak, dobrze jest na nowo wyważyć układ korbowo-tłokowy po wymianie korbowodów na inne.
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-07-27, 17:08   

Według mnie skoro już się tak bawić to zrobić to porządnie:
Oddać cylindry do honowania kupić tłoki nowe nad wymiarowe, wał razem z korbami , tłokami i kołem zamachowym oddać do wyważenia. I wtedy składać na nowych gratach i jest silnika miodzio.
Do tego najlepiej głowice gruntownie przejrzeć. Nowe prowadnice zaworowe i zawory, planowanie.
Najlepiej zmniejszyć trochę stopień sprężania.
I silnik prawie jak z fabryki ale kto tak robi bo koszty nie małe.

Face a wiesz gdzie może robią taką usługę jak wyważanie wału korbowego bo swego czasu szukałem i nigdzie nie mogłem znaleźć
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2014-07-27, 17:24   

Makiaweli, szczerze mówiąc nie wiem teraz, kiedyś wiedziałem bo było sporo zakładów w mojej okolicy, a teraz wszystko ciurkiem wywalają likwidują i stawiają kolejne bloki osiedla :P Które potem stoją puste, biurowce do wynajęcia itp ;]

Co do jakości roboty popieram :) Makiaweli dobrze mówi, im więcej się porobi w silniku tym lepszy efekt potem, tyle że najpierw trzeba dotrzeć wszystko delikatnie i dopiero turbić stroić itd no ale każdemu szkoda kasy na to, z resztą u nas to ludzie robią te MX i zaraz sprzedają :P

Ktoś już na MS miał zieloną MX-3 K8 Turbo, więc jest dowód, że da się turbić K8 ;)
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions