Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Pojazd: Mx3 K8 Targa Top ;>
Wiek: 34 Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 133 Skąd: Oleśnica/Berlin
Wysłany: 2014-09-04, 08:46 Sonda
Jak w temacie, Chciałbym zopiniować które ciekawsze:
Targa
Cabrio
Osobiście sam przymierzam się do Targi, mam pierdolca na punkcie Supry Targa, niestety niestać mnie na taką więc chodź troszke Usuprze sobie życie hehe Ale dojżałem też cabrio i też mi siadło w oko a dach i tak idzie do cięcia i tak więc jak szaleć to na całego
Wiem że duża częśc woli tak jak ma także prosze mi tu bez krytyki
To jest tylko pytanie, które lepiej się prezentuje
Tylko ja jestem pewny że to wszystko jest fotoszop. Na pierwszym widać nawet gdzie dach był. Bo zrobić kabrio ze zwykłego samochodu to jest bardzo ryzykowne a zrobić to bezpiecznie to trzeba mieć mega wiedzę.
Ale kabrio lepiej się prezentuje
Ja tam wolę targa, Cabrio to już garaż obowiązkowo bo zaraz jakaś menda podziurawi tak czy inaczej dla mnie targa bardziej pasuje do mx. W Cabrio bardziej przypomina Bertone Astre
Pojazd: Mx3 K8 Targa Top ;>
Wiek: 34 Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 133 Skąd: Oleśnica/Berlin
Wysłany: 2014-09-04, 20:05
Makiaweli, co do Targi mógłbym sie zgodzić, to jest jedna jedyna sztuka króą wygoglowałem. Cabrio było kilka więc to już raczej niebedzie foto shop a i mam dziwne wrażenie że ten MX ze zdjęcia Cabrio jest dłuższy od serii... Dla mnie Targa jest w porządalu i do tego właśnie się przymierzam, jednak na mój gust MX ma nieładne wykończenie lini szyba-bagażnik, bezczelnie rerżnięte z crx-a i wyprofilowane pod bude. I dla tego w podświadomości świruje mi myśl .. cabrio .. i zmień tą brzydką szybke na klapie hehe. Temo, niekoniecznie podziurawi, jest coś takiego jak hard top Na mój plus robiłem przez pewien czas w firmie produkującej dachy do cabrio, zabrałem z tamtąd troche doświadczeń i wiedzy
A własnie dzieki temu kolejny pomysł heh .. w końcu można zrobić cabrio na hardtopie z ręcznie demontowanym pierwszym członem dachu wtem jest i targa i cabrio jak trzeba hehehe
[ Dodano: 2014-09-04, 21:12 ]
zrobiłem sobie dzis wstępny projekcik, szersza stal już się maluje, zawias w drodze, rama do usztywnienia budy zacznie się spawać od poniedziałku. W dalszym ciągu myśle nad malowaniem ale narazie chyba odłoże to do zimy aż buda bedzie już w stówce gotowa. No targa rzecz jasna
_________________ Mx3 Targa Top .. bo lans musi być !
Co by nie zrobił dowali się mx-3 wagi... I już nie bedzie tak sztywna buda jak jest teraz Chociaż wygląda to dość ciekawie.
[ Dodano: 2014-09-04, 21:16 ]
Jeśli nie podoba Ci się tylna klapa to była kiedyś w sprzedaży taka na styl MR2 ale wygladała mx-3 trochę jak dziwny pickup
_________________ "Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
Pojazd: Mx3 K8 Targa Top ;>
Wiek: 34 Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 133 Skąd: Oleśnica/Berlin
Wysłany: 2014-09-04, 20:19
Coś kosztem czegoś, chce dążyć do odciążenia tyłu bo w zamiarach jest awd rama w wadze idzie na -, ale pozbywając się dachu i całej tylnej szyby (dziabiąc cabrio) znów kilogramy odpadają. Odpadnie zbiornik paliwa który znajdzie się bliżej środka, też coś da. Mysle że z wagą najgorzej niebedzie,zresztą mx sam w sobie niewiele waży
[ Dodano: 2014-09-04, 21:20 ]
hee widziałem to już ale niebiore tego pod uwage .. to już wole org. hehe
_________________ Mx3 Targa Top .. bo lans musi być !
Jak chcesz sie bawic w przerobki to dla mnie z dwojga zlego cabrio duzo lepiej sie prezentuje.. Karoseria mxa dobrze wyglada w coupe targa jakos tak nie bardzo ale na tamtym zdjeciu mazda taka w cabrio no no
Co do awd i masy.. klape z laminatu mozesz zrobic szybe tez z innego materialu i juz duzo stracisz na wadze.. Tyl w mx3 i tak juz jest stosunkowo lekki, robiac cabrio, wzmocnienia i dach pewnie dociaza samochod, cale awd rowniez. I pytanie to wszystko bedzie z k8?
cabrio w hardzie to jest inna bajka, nie pomysłałem, że i to można wyklepać w Magdzie. Z góry założyłem, że materiał wrzucisz my bad Ale na logike ściagniesz taki hard, nie będziesz miał go gdzie upchać i co jak deszcz złapie? Targe szybko dwie części z bagażnika wyciągasz, składasz i już. Chyba, że znów wiesz coś czego ja nie
Pojazd: Mx3 K8 Targa Top ;>
Wiek: 34 Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 133 Skąd: Oleśnica/Berlin
Wysłany: 2014-09-05, 02:23
Co do dam92, owszem narazie podlubie tylko skrzynie moze dolot .. w myslach mam kl-de ale to znow koszty a k8 mam ledwo po full remoncie takze narazie pojezdzi .. najpierw ogarne bude,zawias i naped .. jak skoncza sie wydatki z tym zwiazane to zaczne inwestowac w serducho bo marzy mi sie kichanie sprezarki pod maska :pTemo, kolego szanowny, owszem zawsze sie dziele rewelacjami.. co do nowosci .. w sumie to nie nowosc .. kiedys interesowal mnie opel kadett .. oczywiscie w wersji cabrio.. bylo wtedy duzo watkow na zmiane szmaciaka na tworzywo, mimo ze kadett ma dosyc ciasny bagaznik , robili nawet automaty .. dziala troch na zasadzie dachu w cytrynie 207cc i takowy mechanizm jesli dobrze pamietam idzie wlasnie przeszczepic z jakiejs cytryny caly ten mechanizm wtedy tylko trzeba dachu i klapy bagaznika ;>:)
No to ciekawa opcja, fajnie by było zobaczyć taka kiedyś na spocie oczywiście dla mnie jest to pomocne bo poznaje cały czas Magde i jej możliwości zatem Twoja wiedza jest w pewien sposób dla mnie poszerzaniem horyzontów na temat modów. Cholernie czasochłonna operacja, dużo osób się poddaje po przekalkulowaniu czasu i kosztów w takich przypadkach, ale oby Ci nie zabrakło chęci, bo było by to jedyne cabrio MX w polszy No nie ma rzeczy niemożliwych btw miałem kadetta w sedanie (pierwsze auto) najlepsza maszyna!
Pojazd: Mx3 K8 Targa Top ;>
Wiek: 34 Dołączył: 09 Maj 2014 Posty: 133 Skąd: Oleśnica/Berlin
Wysłany: 2014-09-05, 14:17
Zobaczymy jak to pojdzie, mam nadzieje że bedzie bezproblemowo chodź sam wiem po sobie że tak sie tylko mówi heh, chodź nie powiem kiedyś robiłem już mały projekcik był to poczciwy fiat 126el 1.2 mpi. Wszyscy marudzili ile to przy tym roboty nie jest, jak to sie wszystko nie sypie w trakcie a nawet i po ukończeniu. Mi zajeło 11 dni obspawanie budy, wstawienie silnika i posadzenie go na glebie i potem kolejne 3 dni malowania i silnik już w 4 dniu prac wystarował bez problemów więc sądze że i w tej kwestii może nie być źle
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum