Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Swap silnika MX-3
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Swap silnika MX-3
Autor Wiadomość
Tomix 
Klubowicz



Pojazd: E36
Wiek: 29
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 368
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2014-12-14, 10:19   

Dobrze face wiesz ze takie projekty z fwd zrobić rwd zostawiając poprzecznie ustawiony seryjny silnik to raczej snucie fantazji i nic z tego nie będzie :( . Żeby jeszcze jakaś mazda wychodziła z silnikiem seri kl i napędem na 4 koła (jak ten prototyp 626 mps) gdzie można by zastosować jakaś oryginalną skrzynie co by podawała napęd na wał .

Skoro chcesz koniecznie zostawić k8 to proponuje ustawić go poprzecznie i spawać jakiś dzwon do skrzyni z samochodu rwd.

Face2Face4Race napisał/a:
Lepiej kup se japońca, bo.... KRĘCI DO KOŃCA :D

Nie przesadzaj z tym kręceniem do końca (może w hondach ok) ale w mazdzie bałem się odcięcia . Kilka razy zakręciłem K8 do końca i mi zawór urwało. Pierwsze (dosłownie dwa odcięcia) w KL i wyrwało chłodnice tzn plastikowy króciec.. .nie ma to tamto mazda ma beznadziejną odcinke i przy tych 7800obr silnik buja i wyje jak by miał wyskoczyć . Chce mieć auto rwd niech zbuduje je na samochodzie rwd to na moje jedyna droga (jak nie bmw) to 200sx i ca18det
 
 
     
donbanditoo 
Klubowicz
Terror City



Pojazd: Mx3 K8 Targa Top ;>
Wiek: 34
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 133
Skąd: Oleśnica/Berlin
Wysłany: 2014-12-14, 12:02   

A mi się podoba buda mixa, tylko mam kilka rzeczy które mi się max widzą a inne tego nie posiadają .. dlatego chce to wyrzeźbić :D ... a tak jak mówiłem .. wstawienie piona to ponad moje siły .. i tak jak mówiłem za to mógłbym się brać .. ale nie przy autku którym jeździł będę na codzień, kto wie jeśli powiedzie się ten zabieg który planuje i wykończę go, to może capne gdzieś samą budę mixa i wtedy można się bawić i mieć autko tylko i wyłącznie do zabawy ew. sportu. A jest jeszcze jedna sprawa przez którą chce spróbować przeprowadzić ten zabieg ale to na razie zachowam dla siebie :P

Na dobrą sprawę jakby się uparł to w każde auto można wrzucić każdy silnik .. kwestią jest nakład pracy i planów który nie zawsze jest tego wart .. choćby projekt Fiata 126p z centralnie wstawionym 1.9 tdi vw... na początku każdy mówił nie da się .. gość zrobił i potem był rzut na centrale nawet 2.0 pb turbo do kjs-ów gdzie autka zamiast jeździć mało nie latały hehe :P
_________________
Mx3 Targa Top .. bo lans musi być ! :D

S&D Pow!!
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2014-12-14, 14:39   

Tomix, dziwne i niezrozumiałe mi rzeczy mówisz o mazdach. Ja miałem K8, teraz KL-ZE i jakoś nie mam z tym problemu. Moim zdaniem jak się dba tak się ma. Swoje piece czasem na krótkiej prostej dla frajdy przeciągnę po odcince i nigdy nie miałem z tym żadnych przygód.

Ty lepiej dbaj o swoją beemke, bo co prawda niby one mają mocniejsze silniki, ale jak zaniedbasz go, to i on za jakiś czas się podda. Pytanie, co Ty wtedy zrobisz. Poddasz się walkowerem i zmienisz autko? Czy zostaniesz przy swoim, wytropisz przyczyn i dołożysz większych starań by więcej takich akcji nie było?

Odpowiedź masz w swoim profilu.
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-12-14, 15:12   

Face ogólnie ze specyfikacji tych zaworów wynika że nie mają one prawa wytrzymać tak wysokiej odcinki :D Wystarczy trochę przekroczyć obroty np dojść do 8k rpm i cała głowica potrafi się posypać :)

Już nie wspominam o panewkach w tym silniku... :D
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
Tomix 
Klubowicz



Pojazd: E36
Wiek: 29
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 368
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2014-12-14, 16:32   

Wiesz czemu kiedyś buracy sobie upatrzyli e36 bo jest prawie nie do zabicia , no chyba ze bez oleju lub płynu chłodniczego będziesz upalał.Nie bede tu wklejał filmików ale możesz sobie wpisać e36 325 burnout i zobaczyć ile te samochody zniosą 5 min czasami nontoper na samej odcince :D

Dbam o samochody nikt mi nie powie że nie i nikt mi tez nie powie ze v6 od mazdy to wytrzymałe jednostki. U kumpla mechanika co lubi sobie trochę po zapierdalać ma probe klze .
W garażu lezą chyba z 4 bloki od kla i z dwa klze.Panewki to on już nie wie ile razy robił (bo dla niego to 4 godziny roboty :) )

Może jestem trochę zrażony do tego silnika u mnie w klubie każdy wyciskał z auta wszystkie poty ja przygazowałem kilka razy i mi zawór piznoł. Po mojej sprzedaży mazda też długo nie pojeździła a widziałem że to tacy typowi gówniarze i obstawiałem ze prędzej na drzewie wylądują :) (pierwsza myśl dzięki bogu ze to sprzedałem 3 silnika bym już nie zniósł w tej budzie)

Nie mówię że to są złe silniki bo były projekty lukstera gdzie wyciskał naprawdę mega dużo z tego silnika , no i ten dźwięk klze piękna sprawa jak na v6.
Filmik mojego autorstwa KLZE Andrzeja biały probas , potem wiśniowy KLDE , mustang 4.6L , eskort 2.3 cosworth
https://www.youtube.com/w...x6iWgkmrorae05Q

Life is brutal and full of zasackas :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions