Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Szybkie pytanie szybka odpowiedz
Bo o ile z dostaniem samego korka nie ma najmniejszego problemu, to nie wiem nawet jak mam szukać po sklepach tego całego mocowania korka
Mocowania korka nie znajdziesz w sklepach z zamiennikami typu InterCars itp, bo to część obudowy silnika. Jedyne co to ASO Mazdy, i to nie będzie tania sprawa. Sam korek u nich kosztuje ponad 100zł.
Swoją drogą trochę dziwnie. Nie pamiętam jak ja miałem w swoim K8, ale teraz w KL'u to kolanko pod korkiem mam jednolite, a u Ciebie samo mocowanie korka jest przykręcane do kolanka. Może różnica jakaś po lifcie.
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Pojazd: K8, m50b25, Ka
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-08-24, 09:25
Wydaje mi się, że że w poprzednim K8 też miałem jednolite. Ale tamto tez było przedliftowe.
Ten sam silnik, ten sam rok a zupełnie inna część.
Zastanawiam się czy łatwiej nie będzie wymienić całego tego kolanka żeby korek po prostu był na niego wkręcany a nie na ta podstawkę.
Tylko teraz pytanie, czy da radę to zrobić bez rozkręcania połowy silnika?
Ktoś już to rozkręcał?
W silnikach po lifcie jest jednolite a w przedliftowych takie plus dwa czujniki temperatury dla ecu. Ogolnie jak chcesz jednolite to szukaj z rocznika 94 w gore, ale bedziesz musial wywiercic otwor na czujnik. I nie musisz sie ograniczac. W silnikach 2.0 oraz 2.5 jest taki sam ten element. Swego czasu wywalalem takie na zlom bo nikt tego nie chcial
A co do uszczelki pod pokrywe, kupujesz nowa i smarujesz pasta typu dirko. Jak dasz sama uszczelke to jesy wysokie ryzyko ze zaraz bedzie leciec na kantach
_________________ "Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
Pojazd: K8, m50b25, Ka
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-08-31, 20:21
Znalazłem właśnie z przedliftowego KL'a.
Wymieniłem razem z termostatem bo i tak miałem już wszystko rozgrzebane i temperaturę trzyma elegancko.
Niestety dalej wywala wodę z obudowy termostatu.
dokładnie z tego miejsca:
Jakieś pomysły?
Da to radę jakoś uszczelnić czy nie bawić się tylko kupić jakąś używkę za 20zł i podmienić?
witam
chciałem zapiąc sterownik do centralnego zamka zx700 do silownika który jest w drzwiach kierowcy i nie wiem ktore kable spiac ,z silownika wychodza 5:
biały
brazowy
,czarny,
niebieski,
zielony
a z sterownika 6:
biały,zółty,zółto czarny,biało czarny,pomaranczowy i pomaranczowo czarny
w instrukcji sa 3 kombinacje,pozytywny spust,negatywny spust i pozytywny/negatywny spust i nie wiem co robic???????
Pojazd: K8, m50b25, Ka
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-09-04, 14:30
Odkręcał ktoś może obudowę termostatu w K8?
Moja cieknie strasznie i muszę ją wymienić.
Sam termostat zmieniałem i z tym nie ma wiele roboty, ale nie widzę za bardzo dojścia żeby odkręcić całą obudowę
tadeyro, z tego co pamietam to musisz wywalic kolektor z wtryskami, bo pod nimi jest rurka i srubki od obudowy do bloku. Skoro cieknie w tym miejscu co pokazales, to musi byc jakas walnieta ta obudowa, peknieta mocno np. Ja bym kupil druga, ewentualnie dobry spawacz zalatwi sprawe.
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Panowie, czy ktoś się orientuje jakie żarówki wchodzą do nawiewu w poliftowym MX-3? Nie świeci mi nic, prócz zielonych diodek w przyciskach. Nie chcę rozbierać tylko po to żeby sprawdzić i zaraz składać bo pod blokiem to kij nie robota. .
Dodatkowo, czy ktoś kojarzy jakie żarówki pasują do podświetlenia stacyjki i popielniczki oraz lampki w bagażniku?
do popielniczki możesz zwykłego leda w5w t10 na 12v, w nawiew wchodzą malutkie r3, ja w poprzedniej dorobiłem dłuższe druciki do orginalnego cokoła i też dałem ledy na 12, w bagażnik wstawiłem rurkowego leda smd tu tylko na długość dobierałem do ori. Niestety nie miałem przyjemności wymieniać w stacyjce bo działa cały czas. Dodatkowo kupiłem sobie plexa rozświetlającą i wstawiłem ją w schowek z jednym ledem podłączonym pod popielniczke
Pojazd: K8, m50b25, Ka
Dołączył: 31 Mar 2015 Posty: 51 Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-09-07, 21:17
Udało się wykręcić tą obudowę termostatu.
A tutaj winowajca ubytków wody,
troszkę nadgryziony przez rudy ząb czasu:
I teraz pytanie:
Czy we wszystkich silnikach Mazdy V6 (1.8 2.0 2.5) jest ta sama obudowa termostatu?
Katalogi pokazują niby ten sam numer części, ale z inną końcówką. KL01-15-170B (w zależności od roku może być też A lub D)
Część sama w sobie wygląda identycznie, np z Xeda 2.0V6:
http://allegro.pl/mazda-x...5041120558.html
CZy jest ktoś w stanie potwierdzić, że będzie pasowało?
Panowie, wspomóżcie radą - będę zmuszony na dniach wymienić alternator a nie bardzo wiem jak się do tego zabrać. Mam kanał i B6D pod maską - jakieś rady? Każda informacja na wagę złota, nie chcę oddawać tego komuś do zrobienia bo muszę to ciachnąć w jeden dzień.
OK, z alternatorem już sobie poradziłem, śmiga, aż miło.
Teraz mam za to problem z tym, że Madzia słabo grzeje. Silnik nagrzewa się szybciutko, tak jak zwykle, ale z nawiewu leci ciągle ledwo ciepłe powietrze. Co może być przyczyną?
Może wyczyszczenie nagrzewnicy coś pomoże?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum