Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Rozmowy o częściach do mx-3
Koledzy znacie jakas firme z ktorej mozna by kupic jakis uklad dolotowy
na allegro jest tylko cos takiego
http://allegro.pl/dolot-u...2525615074.html
warte jest to w ogole uwagi? nie chodzi mi tu o poprawianie jakis osiagow, tylko zeby lewe powietrze sie nie dostawalo, bo ciagle krecenie izolacja robi sie meczace, a na obudowie od filtr powietrza znalazlem dziure jak dwie 5cio zlotowki, jak to wszytsko pokleilem to az obroty sie podniosly;p ale wiadomo wszytsko to jest prowizorka
slyszalem o tedgum.pl ale nie chce tego gumowego dolotu bo pewnie za jakis czas szlak go trafi, a poruszam sie na podtlenku:D
macie jakies propozycje
domimir ja nawet kijem bym nie tknął tego szajsu co wkleiłeś z allegro. Takie zestawy nie są w ogóle projektowane pod auto tak naprawdę, kilka uniwersalnych rurek, kupujesz i okazuje się, że nic nie pasuje, bo wszystko trzeba doginać itd. Skoro tak to jużlepiej samemu kupić materiały i złożyć sobie taki dolot.
Ten z Tedgum też ładnie by się trzymał, bo niby czemu ma puścić zaraz? Wiadomo, że jak będziesz szarpał za niego itd to każdy wtedy puści. Gaz musiałby wystrzelić, żeby coś popsuć w dolocie.
Ja bym kupił właśnie Simote, dedykowany do MX-3 SOHC, i mimo, że nie jest to jakaś super firma to dolot ładnie pasuje do autka, kubik zapewnie potwierdzi, bo jeździ na takim.
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
efekt cię nie powali jeśli jakiś będzie
raczej nie do zaobserwowania w codziennej jeździe
jedynie to że zamiast kupować nowy ten czyścisz i jeździsz dalej
Hej, a propo czesci, przydaloby mi sie pasek altka wymienic na wczoraj bo jakis poprzecierany jest bardzo i tu moje pytanie; gdzie jest numer silnika nabity? Ktos sie moze orientuje? 2.5 V6, ale pewnie w 1.8 bedzie w podobnym miejscu
nie rozumiem czego szukasz? numeru silnika? a do czego Ci on potrzebny? jak masz 2.5 to masz kl jak 1.8 to k8, a pasek do alternatora to 5PK860 jeśli bez klimy, z klimą 5PK1015, a wspomaganie 4PK925. I tu we wszystkich V6 tej serii sa te same paski
_________________ "Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
No wlasnie po to, zeby kupic jakies graty do silnika, ale widze, ze ty witek madrala jestes :p to sorry, ze w ogole zapytalem
Klimy juz nikt mi pod mache nie upchal niestety, ale i tak jest swietnie
Czyli bez klimy i ze wspoma mam brac pasek 4PK925 - przyjalem
A juz ci wyjasniam dlaczego wole znac numer silnika:
Otoz mam jeszcze jednego swapa w Citroenie AX, gdzie buda jest z benzyny 1.1, a silnik wsadzony z Saxo diesla 1.5 i przy kupowaniu sprzegla gdzie kobitka zapytala mnie o VIN nie bylo szans, ze zamowi mi to co trzeba.
Rozjasnilem troche sytuacje?
Ale wystarczyło trochę poszukać że wszystkie V6 wolnossące mają praktycznie ten sam osprzęt
A jakbyś już po raz 10ty na tym forum odpowiadał na to same lub podobne pytanie to wiesz
Jak chcesz pasek do altka to 5PK860 lub delikatnie podobny, a wspomagania i pompa wody to 4PK925 lub też delikatnie podobny
Jeśli szukasz oznaczenia silnika to masz obok pompy wspomagania, ale numer Ci nic nie da, tylko oznaczenie KL, K8 lub KF. Tym sposobem dojdziesz do pojemności.
_________________ "Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum