Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - 3000GT VR4 92r
Niedawno odkryłem na szrocie autko które od razu mi się spodobało mimo że wygląda jak kupa złomu, przykryte plandeką nie ma zderzaka maski tylnej szyby nie wiadomo czy odpala nie ma hamulców ponieważ nie ma już nawet przewodów W środku natomiast jest cacy bagażnik załadowany częściami których nie chciało się już montować komuś xd
Ale za to ma silnik 3.0 V6 twinturbo (bardzo przypomina mi ten z mazdy) i napęd na 4 koła
Autko za 3 tyś z papierami (oczywiście bez oc i przeglądu) nie wiem ile stoi
Co myślicie o nim foty dodam jak jeszcze raz pojadę go oblukać
Znajomy twierdzi że to autko miało seryjnie (albo i nie) system odłączania przedniego napędu (nie zaprzeczam że super sprawa xd) wie coś ktoś o tym
Ostatnio zmieniony przez Tomix 2013-09-02, 23:26, w całości zmieniany 1 raz
Warto kase wydać, jeśli masz zaplecze i chęci do działania
oraz 2 walizki $$$
doprowadzenie takiego auta do ładu to jest majątek , lepiej kupić jeżdżącą wersję i w nią ładować
Podstawowa sprawa kto oddaje dobre auto na złom
Opłacało by się jedynie na części jak byś miał drugi identyczny , z opisu przypuszczam że od 10 000 pln możemy rozmawiać o uruchomieniu go do jazdy a żeby nim jeździć to jeszcze długa droga
A jak to VR4 to amortyzatory miały elektroniczną regulację , nowy chyba 3000 - 5000 pln sztuka także zostają tylko używki i to się tyczy większości części bo cena nowych kosmos
Z tego co jeszcze pamiętam to przedni zderzak miał elektrycznie obniżający się spojler jak i na klapie podnoszący się do tego masa bajerów jak 4WS , niech tylko kilka rzeczy nie działa
Nie wspomnę o silniku
Daj sobie spokuj chyba że jest tam sporo gartów które opłaca się sprzedać na forach
Taki dobry egzemplarz 3000gt z 20tys stoi więc kupić za 3 i za te 10 dojść do ładu to i tak do przodu, ale oprócz chęci, które napewno będą potrzebna jest kasiura.
Wiesz nie wiem jaki rocznik itp. ale obawiam się że 10 000 będzie mało , jak stoi na złomie to ruina pewnie
a do tego czy to na pewno VR4 ?
Za duże ryzyko moim zdaniem ale jak chcesz się pobawić , ja bym kupił coś takiego tylko dla siebie jeśli ma sprawny silnik i turbiny bo nie zarobisz na nim .
To dość zaawansowany technicznie samochód i jest tam tyle rzeczy które mogą nie działać. A jak piszesz że hamulce wycięte to pewnie by się okazało że masa innych rzeczy też .
Co najwyżej szukać takiego rozbitka na dawcę
Znajomy znajomego ma lub miał ale nie VR4 i mi opowiadał ile tamten włożył kasy w niego a kupił sprawny - czytaj jeżdżący samochód.
Cały czas tak myślę , 10 k to pozwoli tylko na to żeby on zaczął na własnych kołach się toczyć i o własnych siłach ale do jazdy i to bezpiecznej to ... szkoda gadać
Nie no teraz to mnie załamałes! po co kupywać VR4 i gazować? Auto z taką pojemnością kupujesz bo wiesz, że Cie na nie stać, a na gazie to można obiady robić w domu
Pojazd: Mitsu Space Star 1.2 CVT Piwa: 10 piwa Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 1057 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2013-09-04, 19:03
Takie auta a szczegolnie taka wersje kupuje sie zeby doprowadzic do orginału i trzymac a nie jako auto na co dzien bo jest to nieopłacalne drogie czesci wysokie spalanie itp
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum