Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Klatka
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Klatka
Autor Wiadomość
Misiek 
PAN I WŁADCA FORUM

Pojazd: Mazda 323 f ba 1.5
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-11, 20:32   Klatka

Witam jak nie ten dział to nie wiem gdzie ale mam kilka pytań
1.jakie by były mniej więcej koszta pełnej klatki rajdowej do Mazdy,orientacyjnie
2.nie wie ktoś gdzie można zdobyć manuale do BMW E30 :)
3.czy silnik z BMW Rzędowa 6 wejdzie do mazdy ?? ?
4. czy możliwe jest zamontowanie zawieszenia do klatki ?? ? bo chyba tak skoro jest już mustang z zawieszeniem z nisana
 
     
Borek 

Pojazd: mx3
Piwa: 1 piwo
Wiek: 35
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 334
Skąd: Czarny Bór
Wysłany: 2011-09-11, 20:39   

Wiesz kiedyś na stronie klubu mustanga pokazali mustanga w kombi więc pewnie wszystko można tylko zależy ile kto ma $$$ i chęci
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-09-12, 07:21   

Misiek to co ty chcesz stworzyć z mazdy ??

a koszty spore myślę że 1k - 2k na klatkę trzeba szykować

a silnik czy wejdzie ?
wszystko się da ale jest spory problem bo R6 z BMW jest montowany wzdłużnie ( chyba ) i musiałbyś pewnie ścianę grodziową ciąć . musiałbyś zmierzyć długość silnika bmw i sprawdzić ile miejsca jest w mazdzie
 
     
XiJaro 
Mechanik



Pojazd: MX-3 K8 93r
Piwa: 5 piwa
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 454
Wysłany: 2011-09-12, 22:46   

Makiaweli napisał/a:
R6 z BMW jest montowany wzdłużnie ( chyba )

Wzdłużnie na pewno
a co do swapa raczej prosty nie jest bo były by jakieś wzmianki, mx ma za mało miejsca po za tym jeszcze skrzynię trzeba by wepchać, lepszą budą jest mx tam nawet silnik od corvetty wchodzi
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców,
pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
na prawde...
aż czasami ciężko ich wyprzedzić...
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-09-13, 07:50   

a jak jeszcze napęd na tył to już wogule masakra.
bak wylatuje , zawiechga cała też , nowe zawieszenie robione a raczej dorabiane .
Ogolnie to roboty w ch...j ale jak by ktoś takiego coś zrobił to była by niezła gradka

Jeśli już to lepiej jakąś mocną rzędówke wstawić .
Najlepiej z Hondy Integry Type R ( 1.8 V-tec 190 KM )
Ja osobiście myślałem nad CRX 1.6 V-tec ( 1.6 i 150 KM )

A na YT jest filmik z mazdą która ma silnik od celicy VI GT4 2.0 turbo i nazwali ją Mazota :D :D :D

http://www.youtube.com/watch?v=cRtHn3rXISM

Takie swapy to są fajne jak wkładasz serce od potwora do niepozornego samochodu

240 KM z GT4 i 1100 kg , zapewniając dobrą trakcję to 5s do 100km/h spokojnie jesteśmy w stanie wyciągnąc\ć :D :D :D :D :D
 
     
SponeR 
Mechanik
Annaberg Downhiller


Pojazd: 98, 89,
Piwa: 2 piwa
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Łopole
Wysłany: 2011-09-13, 21:08   

XiJaro napisał/a:
lepszą budą jest mx tam nawet silnik od corvetty wchodzi


do miaty wchodzi LS1 i koszta podobne niż mx-3 z silnikiem i napędem bmki
no chyba że chcesz drut tylko na tor zrobić to mx-328 tańsze :D
a lepiej kupić miate i poturbić ją w 20k się zmieścisz
chociaż camaro z LS1 kosztuje 3500euro więc nie wiem czy sie opyla :P
ja bym jeździł camaro :D
 
     
Misiek 
PAN I WŁADCA FORUM

Pojazd: Mazda 323 f ba 1.5
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-14, 19:08   

Madzia Będzie Robiona do Driftu Klamka zapadła ( Nawet Mama sie zgodziła :) ) i jednak nie bmw a mx5 pójdą graty :) jak da rade 4x4 w madzi to i da tył napęd :) więc będzie tył napęd i Ch...
 
     
SponeR 
Mechanik
Annaberg Downhiller


Pojazd: 98, 89,
Piwa: 2 piwa
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Łopole
Wysłany: 2011-09-14, 19:19   

oj czeka cię droga przez mękę :] miata potrzebuje do latania ze 170 koni a mx3 z gratami od miaty musiałaby mieć z 200
nie lepiej kupić miate :D
_________________
"Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-09-14, 19:53   

a ja czekam na rezultaty bo to będzie na pewno coś bardzo ciekawego i liczę że dasz się karnąć :D :D :D
 
     
Misiek 
PAN I WŁADCA FORUM

Pojazd: Mazda 323 f ba 1.5
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-14, 19:53   

SponeR Ale tak to można Kupić BMW E30 za 10k już do driftu a ja chce mieć coś unikalnego wiem że to potrwa ale będzie jedyne w Polsce :) a o to mi głównie chodzi :)
 
     
chabas 

Pojazd: MX-3
Piwa: 3 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 324
Wysłany: 2011-09-14, 20:01   

Chyba, ze ja pierwszy to zrobie ;D

Joke ;) Kumpel mi kiedys proponowal montaz klatki... No polklatki ale to raczej w celach tuningowo stylistycznych... Na razie sie nie zgodzilem :P
 
     
Misiek 
PAN I WŁADCA FORUM

Pojazd: Mazda 323 f ba 1.5
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-14, 20:17   

Ale pamiętaj żeby nie stracić dowodu musisz przerejestrować samochód na dwie osoby
 
     
SponeR 
Mechanik
Annaberg Downhiller


Pojazd: 98, 89,
Piwa: 2 piwa
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Łopole
Wysłany: 2011-09-14, 20:52   

Misiek, miatka do driftu jest chyba tylko jedna
NA z kompresorem i to niezrzeszona o ile mi wiadomo
jakbyś zrobił dobre turbo
miałbyś z 170-200 koni za około 20tyś
miatka ma rozkład masy 50/50 lepszą bazę pod mody
i też będzie wyjątkowy, gejwózdrifter prawie jedyny :D
na mx3 pójdzie z 35tyś moim zdaniem minimum
a jak sie znudzi to kto to kupi ??
lukstera klozeta nikt nie chciał za 19 bodajże
na części sprzedasz tylko silnik i skrzynie dyfer bude poharataną juz nie

łatwiej by było zrobić mx3 kompresssssssssor na tor :]
pomodzić mossa albo jackson racing i by podszedł do 1.6DOHC
w polsce jeszcze takiego nie ma :D
_________________
"Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
 
     
Misiek 
PAN I WŁADCA FORUM

Pojazd: Mazda 323 f ba 1.5
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-09-15, 22:21   

Hm w sumie to mnie troche zaciekawiłeś tą Madzia na tor :) ale i tak myślę nad zmianą na rzędówkę tylko niechce sprzedawać MAdzi bo chce tą budę wie ktoś dokładnie co by było potrzeba do tkiego swapa na rzędówkę
 
     
SponeR 
Mechanik
Annaberg Downhiller


Pojazd: 98, 89,
Piwa: 2 piwa
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Łopole
Wysłany: 2011-09-17, 22:00   

czemu rzedówka :P
pakuj KLa, jakiś gwint, poliuretany, małe 14" z toyor888, wybebeszyć, rozpórka tył
tyle starczy :] ew. tylnia klape wywalić, albo szybe w plexi
ja kiedyś myślałem żeby pickupa zrobić :] też dobra baja hondziarzy by zatkało :P
pickup v6 :D
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions