Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Właśnie od godziny mam już spoiler tylnej klapy GT niestety jeszcze nie na Madzi
gdyż jest granatowy więc będzie trzeba na dniach polakierować i wtedy zamontować
Mam także coś na osłodę, dziś zarejestrowany dźwięk mojej V6 na przelocie z REMUSem
z góry przepraszam za jakoś filmu ale nagrywany kalkulatorem
_________________ Codziennie gdy wstaję rano, dziękuję Bogu,
że nie jeżdżę VW ani BMW
-------------------------------------
SAAB 9-5 AERO Hirsch Performance 280KM 415Nm
Obecnie 291,5KM i 421,6Nm
_________________ Codziennie gdy wstaję rano, dziękuję Bogu,
że nie jeżdżę VW ani BMW
-------------------------------------
SAAB 9-5 AERO Hirsch Performance 280KM 415Nm
Obecnie 291,5KM i 421,6Nm
PABLITO Super wynik W takim razie mam nadzieję, że nie narzekasz na moc, co?
Bardzo ładnie wyszedł wykres
1. moc się utrzymuje przez spory kawałek kreski, od 5.600 do 6.800obr/min
2. moment obrotowy, już od 1.800obr/min masz jakieś 80% momentu
3. wartości są więcej niż poprawne
4. nie ma skoków ani dziur w wykresie
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
No FACE Ty jako jeden z nielicznych mówiłeś już na jeździe testowej moją Madzią,
że zbiera się baaardzo ładnie Jeszcze tylko Presco wróżył, że może być ponad seria
no i XiJaro albo Makia już niepamiętam - mówił, że K8 i KLZE tracą dość moc a KF i KLDE
trzymają się w tej dziedzinie dobrze
Martwiło mnie tylko, że raz była według wykresu moc max prawie po czym spadło w dół
i znowu poszło w górę. Ale gość z hamowni mówił, że prawdopodobnie stożek
z uwagi na to, że nie jest dostatecznie dobrze osłonięty mógł wtedy złapać
ciepłego powietrza od silnika....przez to też ten moment NM nie rozwija się idealnie...
_________________ Codziennie gdy wstaję rano, dziękuję Bogu,
że nie jeżdżę VW ani BMW
-------------------------------------
SAAB 9-5 AERO Hirsch Performance 280KM 415Nm
Obecnie 291,5KM i 421,6Nm
Dokładnie tak W ogóle mnie zadziwiał ten KF, że tak żwawo idzie wskazówka w górę, i że tak szybko dobija do odcinki. Wykres mi to objaśnia ładnie i potwierdza wrażenia z jazdy Na ten spadek mocy chwilowy są dwie opcje:
1. stożek na chwilę załapał ciepłe powietrze i dlatego jedną kreską nie stoi moc tak samo wysoko od 5.600
2. wydech akurat przy tych 5.600 daje lepszą przepustowość spalin i stąd ten wzrost mocy akurat przy tych obrotach
Silniczek naprawdę udany Na widok takiej Mazdy i tak podchodzącego do niej właściciela aż mi się gęba sama uśmiecha
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Porcja zdjęć z nowym image mojej Madzi
Zdjęcia wczoraj robione jeszcze przed montażem dokładki przód z Laguny, dlatego nie mam jej jeszcze na foto
Ale zrobię zdjęcia jeszcze dziś to wrzucę przód z dokładką
_________________ Codziennie gdy wstaję rano, dziękuję Bogu,
że nie jeżdżę VW ani BMW
-------------------------------------
SAAB 9-5 AERO Hirsch Performance 280KM 415Nm
Obecnie 291,5KM i 421,6Nm
Zdjęcia wrzucam z dokładką z Laguny na przód
Zdjęcia robione dosłownie przed godziną, w tą deszczową pogodę
Stąd tak źle światło pada, że ledwo widać
_________________ Codziennie gdy wstaję rano, dziękuję Bogu,
że nie jeżdżę VW ani BMW
-------------------------------------
SAAB 9-5 AERO Hirsch Performance 280KM 415Nm
Obecnie 291,5KM i 421,6Nm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum