Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Precidia a klasyczny MX-3
Ja w swojej również Kanadyjskiej nie mam napisu 'PRECIDIA' - może poprzedni właściciel zlikwidował, choć wątpię. Jeśli chodzi o szyberdach to nie zawsze jest w parze z klimą, bo klimę mam, a szyber nie. I również mam po lifcie. I co ciekawe przy lampach z przodu mam silniczki do sterowania nimi, a w kabinie żadnego urządzenia do obsługi. Automatycznie przy zmianie poziomu nawierzchni także nic się nie rusza, więc nie jest to automat. I zastanawiam się jak to u was z żarówkami postojowymi było, bo u mnie jest podciągnięty i wręcz "rzucony" kabel do lampy i żarówka luzem lata, przez co żaróweczki palą się bardzo często. Kierunki mam z przodu białe. I jest w nich tylko jedna żarówka - kierunek. Fajne jest tylko to, że z tyłu nie 2 a 4 żarówki się palą przy włączonych światłach. I nie wiem, czy wszyscy to mają, ale nikt o tym nie pisał, więc wspomnę że na klapie w tej tylnej szybce małej mam fabrycznie zamontowane światło stopu. To chyba tyle. Jak sobie przypomnę coś jeszcze to dopiszę.
djArias
Pojazd: Najmocniejsze B6 w NA :D Piwa: 1 piwo Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 116
Wysłany: 2010-09-06, 22:22
hehe freezy -> ktoś u Ciebie po taniości dorobił postojówki masakra w oryginale powinno byc tak ze tam gdzie masz kierunek zapala sie postojowka a jak dasz kierunek to pali sie jaśniej
Stanik
Pojazd: MX-3 1,6i DOHC 1995r USA
Wiek: 35 Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 200
Wysłany: 2010-09-16, 13:22
freezy7 napisał/a:
Ja w swojej również Kanadyjskiej nie mam napisu 'PRECIDIA' - może poprzedni właściciel zlikwidował, choć wątpię. Jeśli chodzi o szyberdach to nie zawsze jest w parze z klimą, bo klimę mam, a szyber nie. I również mam po lifcie. I co ciekawe przy lampach z przodu mam silniczki do sterowania nimi, a w kabinie żadnego urządzenia do obsługi. Automatycznie przy zmianie poziomu nawierzchni także nic się nie rusza, więc nie jest to automat. I zastanawiam się jak to u was z żarówkami postojowymi było, bo u mnie jest podciągnięty i wręcz "rzucony" kabel do lampy i żarówka luzem lata, przez co żaróweczki palą się bardzo często. Kierunki mam z przodu białe. I jest w nich tylko jedna żarówka - kierunek. Fajne jest tylko to, że z tyłu nie 2 a 4 żarówki się palą przy włączonych światłach. I nie wiem, czy wszyscy to mają, ale nikt o tym nie pisał, więc wspomnę że na klapie w tej tylnej szybce małej mam fabrycznie zamontowane światło stopu. To chyba tyle. Jak sobie przypomnę coś jeszcze to dopiszę.
Silniczki w lamie masz, bo masz od mazdy europejskiej. Nie zapominaj, że w europie nie można na amerykańskich lampach śmigać (są wyjątki), więc jedną zagadkę Ci wytłumaczyłem z przednimi lampami. Każde amerykańskie i kanadyjskie wersje mają 4 żarówki z tyłu jeśli chodzi o światła stopu i mijania. Co do 3 stpu to też nie wiem jak jest, ale ja mam
dzymek [Usunięty]
Wysłany: 2011-09-25, 22:36
Po tym co tu piszecie postanowiłem obadać sprawe mojej bo to tez jakas dziwna wersja. skontaktowałem sie z poprzednim włascicielem który sprzedał ja handlarzowi od ktorego ja kupiłem. więc zdobyłem numer i przeprowadziłem rozmowe z której zresztą nie fajnych rzeczy sie dowiedziałem ale do rzeczy. srodek mam taki sam jak na zdjęciu kiera włacznik od klimy itp do tego pasy automatyczne a przed wypadkiem o którym się teraz dowiedziałem
szyby el miała dorobione wcześniej były korbki i dostała nowe boczki do dzwi,
miała szyber w miejsce którego trafiła blacha i nowa podsufitka,
lampy z tył miały 4 zarówki ale zostało to zmienione i dorobiona została przeciwmgielna,
wycieraczki nie było z tyłuu została zmieniona na klape z wycieraczka(a ja sie dziwie ze mi spryskiwacz z tyłu nie działa)
zdezaki miał z obrysówkami (z tyłu na pewno miał czerwone) + pomarańczowe kieronki z przodu,
ogółem była błekitna ale to mało ważne,
tablice miała kwadrat bo z taka kupiłem tylko zdezak zmieniłem bo był popękany,
Mówił ze jak znajdzie zdjecia jak wyglądała kiedys to mi prześle to wrzuce
Stanik
Pojazd: MX-3 1,6i DOHC 1995r USA
Wiek: 35 Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 200
Wysłany: 2011-09-27, 10:15
dzymek, to masz ta sama wersje co ja:)bez tylniej wycieraczki
_________________
dzymek [Usunięty]
Wysłany: 2011-10-01, 09:26
a masz tez pasy automaty
Stanik
Pojazd: MX-3 1,6i DOHC 1995r USA
Wiek: 35 Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 200
Wysłany: 2011-10-02, 18:54
nie,ale z tego co mi wiadomo to w wersji po lifcie automatycznych pasow nie bylo, mialy tylko przedlifty
Pojazd: mx-3 i astra f
Wiek: 34 Dołączył: 23 Lut 2012 Posty: 5 Skąd: Koło
Wysłany: 2012-02-23, 21:22
a ja się muszę pochwalić że posiadam taką jest to wersja przedliftem i nie ma automatycznych pasów ma klime i jest bez szyberdachu co do świateł to nie wiem jak tam jest w innych. U mnie w madzi jest tylnia klapa bez napisu i bez wycieraczki a ma seryjne trzecie światło stop a tak z ciekawostek to te wersje na rynek amerykański były produkowane także w Polsce
Wysłany: 2013-02-02, 19:34 Re: Precidia a klasyczny MX-3
Witam. mam tez kanadyjska wersje i tak: szyby- korbka, bez centralnego( co zmienilem), bez szyber i klimy, poduszka tylko od str kierowcy, napis na klapie jest, kierunki pomaranczowe, odblaski z tylu czerwone. i co ciekawe swiatla z przodu swieca majac je wylaczone chyba ze zaciagne reczny to gasna(z tylu nie swieca) a jak wlacze to swieca mocniej. brak przeciwmglowych. i jeszcze ciekawy przycisk obok przycisku podgrzania tylnej szyby o nazwie cruise off. zupelnie nie wiem do czego on sluzy. Jesli ktos wie prosze napisac
w wersjach przedliftowych był tam gdzie kubik pisze a w poliftowych już na kierownicy
a masz pozostałą część od tempomatu pod maską
samm przycisk nie wystarczy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum