Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - ChipTuning
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: chabas
2010-10-25, 11:56
ChipTuning
Autor Wiadomość
SponeR 
Mechanik
Annaberg Downhiller


Pojazd: 98, 89,
Piwa: 2 piwa
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Łopole
Wysłany: 2011-02-28, 16:06   

Szymeek,
a może ty skumasz :P
NIE OPŁACA SIE :P
lepiej kupić i zaturbić mx5
polatasz bokiem, lepsza trakcja, lepsze przyśpieszenie bo tył napęd i mała masa:P
ale fakt nikt u nas nie ma zaturbionego 1.6 :P ale możesz byc pierwszy :D :P


mała kalkulacja
wiseco+eagle -770$
kit greediego z racingworks -1280$
to już masz 2k $ razy 3zł 6 koła (BEZ KOSZTÓW PRZESYŁKI I CŁA)
zegary ciśnienia oleju, afr, doładowania, podkładka pod filtr
wyjście olej na turbine, strojenie jakiś megawytrysk czy coś
z 15k trzeba mieć na zapas :]
teraz sie zastanów czy hamulce wydolą
czy wydoli skrzynia, półosie :] nawet jak bedzie szybkie to będzie bujać na boki :P
gwint i poli też kosztują, teraz sie zastanów czy warto do auta za 4-5 tyś. ładować 20 :]
a jak ci sie znudzi kto to kupi :> ??

gintaris, i wanna say welcome to lithuanian Mazda club member <piwo>
can you tell us something more about chipping N/A v6
maybe V6 Ecu is simillar to B6 so we can chip our mere 1.6 :D
_________________
"Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
 
     
Szymeek 


Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 353
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-02-28, 17:30   

Sponer :P jak już coś bym miał robic to przeszczep silnika, ale na razie musze 1.6 dojezdzić :D myśle ze na pazdziernik listopad bedzie juz 1.8 :)
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-02-28, 17:33   

Chyba nie chcesz w miejsce R4 wstawić V6??
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
Szymeek 


Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 31
Dołączył: 14 Sie 2010
Posty: 353
Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-02-28, 18:17   

coś Ty... myślę nad 1.8 dohc z GT oczywiście jak bym znalazł z grx to bym nie pogardził ale.. gt mi wystarczy w zupełności a po drugie gtx ciężko znaleźć praktycznie to nie dostępne jest cudo :)
 
     
chabas 

Pojazd: MX-3
Piwa: 3 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 324
Wysłany: 2011-03-02, 11:47   

Kubik ja mysle o wstawieniu V6 ;)

Tylko szukam dawcy, po którego samochodzie np pociąg przejechał (przez cały tył :D )
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-03-02, 12:07   

Chabas, to za dużo roboty... Mocowania silnika, przeniesienie napędu, wiązka elektryka itp nawet licznik musisz wymieniać... Na twoim miejscu wsadziłbym mocniejsze R4... No i znalezienie V-ki w dobrym stanie graniczy z cudem
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
chabas 

Pojazd: MX-3
Piwa: 3 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 324
Wysłany: 2011-03-02, 13:10   

KL-?? ma wejsc...

Widzisz sprawa wyglada tak...

sorry za offtop...

V6 z zajechanym silnikiem i po przejsciach typu zawinieta w drzewo, latarnie, przejechana pociagiem po zalaniu etc etc mozna znalezc za bardzo male pieniadze....

Wiec zostanie dokupienie gratów do SWAPa...

Widzisz Kubik wrzucanie silnika 1.6, 1.8 jest nieoplacalne....
Biorąc optymistyczny wariant, że zarówno mój jak i nowy silnik trzymają serię (de facto będą to silniki w podobnym wieku więc można przyjąć, że straciły tyle samo koni...) to różnica będzie raptem 20-30 HP bo ściągnięcie silnik BPT wiąże się z kosztem kilku-bliżej dziesięciu (sam widziałem za 3,5tyś $ + wysyłka z Australii) tysięcy...

Zważając, że silnik KL-ZE może mieć nawet koło 70-80 koni więcej niż mój różnica jest znaczna... A jest to dalej bardzo rozwojowy silnik... Dla mnie sprawa jest jasna...
 
     
Capazo 
Mechanik
2,5 KL-ZE


Pojazd: Mx-3
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2011-03-02, 23:47   

chabas napisał/a:
Zważając, że silnik KL-ZE może mieć nawet koło 70-80 koni więcej niż mój różnica jest znaczna... A jest to dalej bardzo rozwojowy silnik... Dla mnie sprawa jest jasna...


No niestety kl-ze jest rozwojowe ale jak masz kupe siana i to bardzo duza kupe. NP.

Tuning N/A
-walki sportowe mowie tu o jakis standardowych cos kolo 220 stopni, takie ktore wytrzymaja seryjne sprezyny. koszt kolo 1500zl. Chyba ze super walki kolo 280 stopni ale do tego koszt utwardzonych popychaczy, sprezyn.
- doprezajace tloki tez pewnie kolo 2 tys
-uszczelki pod glowice ~300zl
-EDIS kolo 400 stow
-Megasquirt, albo ecu master 1500/600zl
-sonda wskazniki kolo 1200zl
-ITB same przepustnice np hayabusa 1300 kolo 900 stow
-kolektory wydechowe ~ chinskie 700 stow

To by bylo pokrotce na temat NA, a turbo no to kwota jak ktos tu juz wymienial jezli bedziesz robil to sam to kolo 10-15 tys.

Takze albo znalezienie silnika gtx 1,8T, albo KL-ZE i dalej juz nie dlubac bo szkoda kasy,sensu i tak sie rozpadnie.
 
 
     
SponeR 
Mechanik
Annaberg Downhiller


Pojazd: 98, 89,
Piwa: 2 piwa
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Łopole
Wysłany: 2011-03-03, 09:01   

chabas jak ci sie opłaca przerabiać wszystko pod KLa ...
jak już bym miał coś robić :P
Turbo kit miata <- click
do naszych też pasuje :P
5300zł z transportem do anglii :P sam transport do polski 1000$ a do angli 400$ xD
ogarniesz za drugie 5000 i bez kucia zrobiłbys z 160 kuni może więcej a ile radochy

edit:
a tak wygląda modzenie miaty z dobrymi IRTB i dobrym tuningu NA :]
miata pacific raceway
jak widać ładnie goni NSX v6
_________________
"Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
 
     
chabas 

Pojazd: MX-3
Piwa: 3 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 324
Wysłany: 2011-03-03, 10:47   

Jeśli coś miałbym robić ze swoim silnikiem to i tak musiałbym go najpierw wymienić... Albo remontować ;)
 
     
Capazo 
Mechanik
2,5 KL-ZE


Pojazd: Mx-3
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2011-03-03, 18:13   

chabas napisał/a:
Albo remontować ;)


No nie wiem czy Ci sie oplaca remontowac 90KM praktycznie dolozysz ~ 1000 i masz kl-ze,
a wtedy mozna pomalu zbierac graty z zawieszki od v-ki.
 
 
     
chabas 

Pojazd: MX-3
Piwa: 3 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 324
Wysłany: 2011-03-03, 21:29   

Capazo 107 ;P (kiedys bylo ;d)

Dokladnie nie oplaca sie remontowac... Dlatego caly czas szukam rozbitego MXa z Vka...

Jak juz wspominalem... Szukanie rzedowki z 323 daje za mala roznice (najczesciej sa to 128 km silniki) wiec najlepszym wyjsciem przesiadka na Kla ;)
 
     
Capazo 
Mechanik
2,5 KL-ZE


Pojazd: Mx-3
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2011-03-03, 22:34   

chabas napisał/a:
Jak juz wspominalem... Szukanie rzedowki z 323 daje za mala roznice (najczesciej sa to 128 km silniki) wiec najlepszym wyjsciem przesiadka na Kla ;)


No wkoncu...dotarlo. Jezeli masz swojego mx'a z dobra blacharka to zbieraj sobie pomalu graty, a na wiosne ruszymy z budowa:D Bedzie dobrze.
 
 
     
chabas 

Pojazd: MX-3
Piwa: 3 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 324
Wysłany: 2011-03-03, 23:29   

Ale ja o tym od samego poczatku Capazo mowilem ;D

Inny Swap do MXa jest totalnie nie oplacalny... Silniki z BPT sa za drogie i ciezkie do znalezienia.... Co ciekawe sam silnik BPT bedzie w podobnej cenie co cala przekladka na KL...
 
     
SponeR 
Mechanik
Annaberg Downhiller


Pojazd: 98, 89,
Piwa: 2 piwa
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Łopole
Wysłany: 2011-03-04, 08:09   

tzn ile :P poprosru jestem ciekaw za ile BPT chodzą :D
_________________
"Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions