Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - ChipTuning
Szymeek,
a może ty skumasz
NIE OPŁACA SIE
lepiej kupić i zaturbić mx5
polatasz bokiem, lepsza trakcja, lepsze przyśpieszenie bo tył napęd i mała masa:P
ale fakt nikt u nas nie ma zaturbionego 1.6 ale możesz byc pierwszy
mała kalkulacja
wiseco+eagle -770$
kit greediego z racingworks -1280$
to już masz 2k $ razy 3zł 6 koła (BEZ KOSZTÓW PRZESYŁKI I CŁA)
zegary ciśnienia oleju, afr, doładowania, podkładka pod filtr
wyjście olej na turbine, strojenie jakiś megawytrysk czy coś
z 15k trzeba mieć na zapas :]
teraz sie zastanów czy hamulce wydolą
czy wydoli skrzynia, półosie :] nawet jak bedzie szybkie to będzie bujać na boki
gwint i poli też kosztują, teraz sie zastanów czy warto do auta za 4-5 tyś. ładować 20 :]
a jak ci sie znudzi kto to kupi :>
gintaris, i wanna say welcome to lithuanian Mazda club member
can you tell us something more about chipping N/A v6
maybe V6 Ecu is simillar to B6 so we can chip our mere 1.6
_________________ "Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 31 Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 353 Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-02-28, 18:17
coś Ty... myślę nad 1.8 dohc z GT oczywiście jak bym znalazł z grx to bym nie pogardził ale.. gt mi wystarczy w zupełności a po drugie gtx ciężko znaleźć praktycznie to nie dostępne jest cudo
Chabas, to za dużo roboty... Mocowania silnika, przeniesienie napędu, wiązka elektryka itp nawet licznik musisz wymieniać... Na twoim miejscu wsadziłbym mocniejsze R4... No i znalezienie V-ki w dobrym stanie graniczy z cudem
V6 z zajechanym silnikiem i po przejsciach typu zawinieta w drzewo, latarnie, przejechana pociagiem po zalaniu etc etc mozna znalezc za bardzo male pieniadze....
Wiec zostanie dokupienie gratów do SWAPa...
Widzisz Kubik wrzucanie silnika 1.6, 1.8 jest nieoplacalne....
Biorąc optymistyczny wariant, że zarówno mój jak i nowy silnik trzymają serię (de facto będą to silniki w podobnym wieku więc można przyjąć, że straciły tyle samo koni...) to różnica będzie raptem 20-30 HP bo ściągnięcie silnik BPT wiąże się z kosztem kilku-bliżej dziesięciu (sam widziałem za 3,5tyś $ + wysyłka z Australii) tysięcy...
Zważając, że silnik KL-ZE może mieć nawet koło 70-80 koni więcej niż mój różnica jest znaczna... A jest to dalej bardzo rozwojowy silnik... Dla mnie sprawa jest jasna...
Zważając, że silnik KL-ZE może mieć nawet koło 70-80 koni więcej niż mój różnica jest znaczna... A jest to dalej bardzo rozwojowy silnik... Dla mnie sprawa jest jasna...
No niestety kl-ze jest rozwojowe ale jak masz kupe siana i to bardzo duza kupe. NP.
Tuning N/A
-walki sportowe mowie tu o jakis standardowych cos kolo 220 stopni, takie ktore wytrzymaja seryjne sprezyny. koszt kolo 1500zl. Chyba ze super walki kolo 280 stopni ale do tego koszt utwardzonych popychaczy, sprezyn.
- doprezajace tloki tez pewnie kolo 2 tys
-uszczelki pod glowice ~300zl
-EDIS kolo 400 stow
-Megasquirt, albo ecu master 1500/600zl
-sonda wskazniki kolo 1200zl
-ITB same przepustnice np hayabusa 1300 kolo 900 stow
-kolektory wydechowe ~ chinskie 700 stow
To by bylo pokrotce na temat NA, a turbo no to kwota jak ktos tu juz wymienial jezli bedziesz robil to sam to kolo 10-15 tys.
Takze albo znalezienie silnika gtx 1,8T, albo KL-ZE i dalej juz nie dlubac bo szkoda kasy,sensu i tak sie rozpadnie.
chabas jak ci sie opłaca przerabiać wszystko pod KLa ...
jak już bym miał coś robić
Turbo kit miata <- click
do naszych też pasuje
5300zł z transportem do anglii sam transport do polski 1000$ a do angli 400$ xD
ogarniesz za drugie 5000 i bez kucia zrobiłbys z 160 kuni może więcej a ile radochy
edit:
a tak wygląda modzenie miaty z dobrymi IRTB i dobrym tuningu NA :]
miata pacific raceway
jak widać ładnie goni NSX v6
_________________ "Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
Inny Swap do MXa jest totalnie nie oplacalny... Silniki z BPT sa za drogie i ciezkie do znalezienia.... Co ciekawe sam silnik BPT bedzie w podobnej cenie co cala przekladka na KL...
_________________ "Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum