Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - ChipTuning
http://www.chiptuning.com.pl/
Znalazłem taka firmę gdie podobno robią elektronike do benzyniaków, wiem że do disla nie ma z tym problemu. Ciekawi mnie czy dali by rade do mx-a. Ceny też niezłe bo od 700-900 zł. Moje pytanie co o ty sądzicie.
Moja odpowiedz: diesel to silnik ilościowy-zeby byla moc musi byc większa dawka paliwa. Jednym słowem, jak podlejesz to pojedziesz Benzyna to zupełnie co innego...moim zdaniem silniki z turbo mozna chipowac ale wolnossace nie wiem czy jest sens...przyrost mocy do kosztów pewnie nie jest opłacalny... Moze ktos z was cos takiego robil?
No tak wszystko zależy jaki byłby przyrost a cena jest naprawde dobra, zadzwonie i zapytam jaki przyrost mi gwarantują, w opiniach jest bmw 323 i seria 176 km i 241 nm a po robocie u nich 201 km 267nm. Jest to jedyna opinia wolnossącego. jaka znalazłem.
jeśli maja gotowy program to powinno być ok , ale wiem że w ropniakach znajomy około 2 razy poprawiał ustawienia zanim doprowadził do odpowiedniego stanu auto ,ze 110 KM do 150 KM przy spalaniu max 5,5 l /100 km
taaa jasne ,wierz w komentarze, które równie dobrze sam mógłsobie napisać myślisz ,że "CHIP" za 10zł coś Ci da? moża i da, ale nie to czego byś oczekiwał..
hm jesli chodzi o czipa za 10zeta z allegro to raczej jakis chlam a to niby czipowanie benzyny wolnossacej w tej firmie to pewnie nic innego jak zmiana map. cos w stylu czipowania daje komputer AEM jaki widzialem na necie ktory podlacza sie do okablowania jako dodatkowy komp do ECU fabrycznego ale to juz wydatek rzedu 2-3tys zl
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
djArias
Pojazd: Najmocniejsze B6 w NA :D Piwa: 1 piwo Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 116
Wysłany: 2010-09-14, 11:51
gdzies na internecie widzialem oferte Chipa do 1.8 v6 ktory podnosil o jakiej 10 koni i 20 niutkow tyle ze w UK czy US
Z tego co czytam oszukuje to temp zasysanego powietrza. Efekt o Ile sie nie myle wielki nie bedzie... On pokazuje niższa temperaturę powietrza niz w rzeczywistosci i podaje wiecej paliwa dobrze mowie?
Pojazd: mazda MX-3 K8, KL under construction
Wiek: 44 Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 2 Skąd: Vilnius , Lithuania
Wysłany: 2011-02-23, 20:09
about chiping RS I dont know anything, but GS (K series motors ECU) not posible normaly to chip , some folks from other forums found vris points on KL-ZE and KL-DE ECU, but no one does not made changes for fuel maps. The best opinion for MX-3 aftermarket ECU's like Megasquirt...
Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 31 Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 353 Skąd: warszawa
Wysłany: 2011-02-24, 08:48
It is not paid cars on gasoline chiping because it plays and it will not bring so great results, it plays candle not worth sentry. Does not have it as engines of diesels with turbo with from 90 on 160 km 200 zloty too )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum