Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Jak zrobić tiuning.
Wszystko pasuje plug&play Wiązkę od BPT wpinasz w wiązkę od MX-3 i działa wszystko - mówię o przedliftowej EC (nie wiem jak sprawa wygląda po lifcie). Skrzynia od BG GT + półosie i wszystko śmiga.
Oczywiście jak kupujesz to z całym osprzętem. Wszystkie czujniki etc.
Silnik w bardzo dobrej kondycji Jeździł w GTXie mojego dobrego kolegi, który był bardzo doinwestowany Turbo IHI regenerował (jako że brak było zestawów naprawczych do tej turbosprężarki to firma wstawiła mu wkład od większej i roztoczyła ślimak Auto poszło na części bo nikt nie chciał kupić w całośći... Wyprowadzał się od żony i widocznie potrzebował kasy na "nowe" życie. Krótko po tym kontakt się urwał (jego żona ma Mx-3 v6, sam jej sprowadził). Do żadnego ze starych znajomych się nie odzywa. Może bał się potępienia jego decyzji... Życie.
Silnik pracuje na oleju Valvoline VR1 Racing 10W60. Spalanie oleju znikome. Wiadomo, że coś tam weźmie.
Zależy przy jakiej jeździe Normalne spalanie po mieście bez katowania to ok. 10l (takie było średnie jeszcze w budzie BG i z napędem 4x4). Jakie jest teraz nie wiem... Jak mx znowu wyjedzie na drogę to sprawdzę Ci dokładnie na razie jest unieruchomiona i czeka na ingerencję blacharską frontu.
Poza tym do miasta używam 323F BA Z5 albo seicento van 0,9
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum