Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Montaż i strojenie Ecumaster
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: presco
2011-11-13, 16:47
Montaż i strojenie Ecumaster
Autor Wiadomość
RB 
Klubowicz
1001 pytań RB



Pojazd: Mazda Mx-3 1.6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 955
Skąd: Pogorzel Warszawska
Wysłany: 2011-11-10, 18:50   Montaż i strojenie Ecumaster

Szukam osoby lub osob ktore umieja zamontowa ecumastera i wystroic, za rozsadne pieniadze i nie w odleglosci dojazdu 600 km :) . <bicz>
Jakie sa koszta takiego strojenia itd? <faja>
_________________
„Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
 
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-10, 18:59   

ale do madzi to raczej nie ma sensu bo nie uzyskasz żadnych mocy bez modyfikacji
 
     
RB 
Klubowicz
1001 pytań RB



Pojazd: Mazda Mx-3 1.6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 44
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 955
Skąd: Pogorzel Warszawska
Wysłany: 2011-11-10, 19:07   

Makiaweli, to głównie temat pod 2.5kl-ze :D
_________________
„Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
 
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-10, 19:09   

a to w takim razie przepraszam <faja>
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2011-11-10, 19:14   

jak do KL-ZE to jakiś MS3 słyszałem, że najlepszy. około 15% KM i Nm daje dodatkowo :)


p.s. słyszałem, że kolega mój jeden stroił Suzuki Swift'a 1.5 seryjnie 100KM i 115Nm, udało mu się poprawić parametry motoru na 115KM i jakieś 130Nm, więc jak na taki silnik różnica moim zdaniem jest już zauważalna :) Głównie chodzi tu o lepsze zgranie zapłonu i dawek paliwa motoru, bo fabrycznie japońskie silniki są przelewane paliwem mocno na niskich obrotach (dlatego jeżdżąc na niskich nie są ekonomiczne) i mają kiepsko ustawione zapłony. Myślę, że jakby z KL-ZE uzyskać dodatkowe 20KM i 30Nm to już nie w kij dmuchał ;) Doprowadzić KL-ZE do tych fabrycznych 195KM na Pb95, potem wystroić na nowo EcuMaster'em i jakieś 220KM jest :)
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions