Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - MX-3 RS - Swap
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: chabas
2010-10-25, 11:56
MX-3 RS - Swap
Autor Wiadomość
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-02-04, 11:25   

Komp to raczej na pewno od k bo przeciez tam sa inne wtryskiwacze to i 6 garów :D
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
XiJaro 
Mechanik



Pojazd: MX-3 K8 93r
Piwa: 5 piwa
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 454
Wysłany: 2011-02-04, 11:27   

komp od Kseries
no i tył tarcze jeśli masz bębny
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-02-04, 11:34   

A bębny nie dadzą rady?
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
XiJaro 
Mechanik



Pojazd: MX-3 K8 93r
Piwa: 5 piwa
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 454
Wysłany: 2011-02-04, 11:35   

jak będziesz mistrzem prostej to dadzą radę jak będziesz śmigał po zakrętach to zagotujesz ze względu na ograniczoną powierzchnię studzenia się
po za tym pierwsze co się robi przy wzmacnianiu auta to poprawa układu hamowania
 
     
chabas 

Pojazd: MX-3
Piwa: 3 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 324
Wysłany: 2011-02-04, 11:39   

Z tyłu mam tarcze ;)
 
     
Capazo 
Mechanik
2,5 KL-ZE


Pojazd: Mx-3
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2011-02-04, 13:12   

No najlepiej bedzie jak kupisz jakiegos rozbitka to wtedy bedziesz mial p&p. Komp musi byc z k8 do zadnego innego nie podpasuje eproom chyba ze kupisz od kf'a ale wtedy ecumaster albo smt6 i stronienie co duzo duzo drozej wyjdzie. najlepiej kup przednia cwiartke i bedzie po problemie. Najwazniejsze to dostac zdrowy silnik, reszta przyjdzie sama:P
 
 
     
chabas 

Pojazd: MX-3
Piwa: 3 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 324
Wysłany: 2011-02-04, 14:23   

Capazo a wiesz coś na temat silnika:
KJ-ZEM
The 2.3 L (80.30 mm bore 74.20 mm stroke, 2255 cc) KJ-ZEM is one of Mazda's most technologically advanced engines. It employs the "Miller cycle" which uses a supercharger to increase compression efficiency by decreasing the compression losses (i.e., flywheel energy used to compress the intake charge in the cylinder); and thereby increasing the net power output of a the four-stroke cycle. It was used in the T-platform cars. The supercharger used is the twin-screw type with electronic boost control. Power output was 217 hp (162 kW) and 210 ft·lbf (280 N·m). The KJ-ZEM was on the Ward's 10 Best Engines list for 1995 through 1998.

??
 
     
XiJaro 
Mechanik



Pojazd: MX-3 K8 93r
Piwa: 5 piwa
Wiek: 40
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 454
Wysłany: 2011-02-04, 14:34   

millenia :) z tego co słyszałem dosyć awaryjny
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców,
pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
na prawde...
aż czasami ciężko ich wyprzedzić...
 
     
Capazo 
Mechanik
2,5 KL-ZE


Pojazd: Mx-3
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2011-02-04, 15:41   

chabas napisał/a:
Capazo a wiesz coś na temat silnika:
KJ-ZEM


Ogarnij najpierw KL-ZE to napewno bedziesz bardziej zadowolony niz z millera, do ktorego czescie sa dostepne niestety tylko z japonii. A napewno chodzi ci o to zeby bylo jak najtaniej wiec porosta zasada: jezeli cos dziala dobrze to nie komplikuj. Zbieraj na cwiare z mx-3 k8 i na silnik. Pozdro
 
 
     
chabas 

Pojazd: MX-3
Piwa: 3 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 324
Wysłany: 2011-02-04, 16:54   

No trzeba zbierac ;) Ale niestety najpierw inne wazniejsze rzeczy niz SWAP... ale na to tez przyjdzie pora ;)
 
     
Capazo 
Mechanik
2,5 KL-ZE


Pojazd: Mx-3
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2011-02-04, 17:17   

chabas napisał/a:
Ale niestety najpierw inne wazniejsze rzeczy niz SWAP...


NIE MA WAZNIEJSZYCH RZECZY NIZ SWAP <killer> <killer>
 
 
     
chabas 

Pojazd: MX-3
Piwa: 3 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 324
Wysłany: 2011-02-04, 17:54   

Jest jest ;) Blacharka ;D i nowa felga ;p
 
     
SponeR 
Mechanik
Annaberg Downhiller


Pojazd: 98, 89,
Piwa: 2 piwa
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Łopole
Wysłany: 2011-06-03, 18:37   

znajomek z opola :D



_________________
"Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
 
     
Capazo 
Mechanik
2,5 KL-ZE


Pojazd: Mx-3
Wiek: 36
Dołączył: 03 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 2011-06-03, 19:27   

Nowe wiescie jezeli chodzi o dlugo niejezdzone kl-ze. Glowice wkoncu odebrane wszytsko poskladane do kupy ale niechcial odpaic, mial male przedmuchy w wydech. Pierwsze co podlecialo do glowy to rozzrad, sprawdzone jest ok 2 to walkie wiec
razem z Szyna rozkrecilem wszystko do poziomu walkow i sie okazalo ze jestem chyba niedorozwinietym osobnikiem i nie potrafie zlozyc walkow znakami do siebie..pomylilem sie o 1 zab w przedniej i tylniej glowicy. Oczywiscie wszytsko poskladane cacy.. chce odpalac a tu zonk ECUMajster sie spalil... Niestety musze podlaczyc seryjne ecu z eproomem, ale zrobie kostke oddzielna na ecu majstra w razie W zeby podpiac.

Fotka reanimacji ecu mastera BY SZYNA



Efekt prawie koncowy trzeba jeszcze ogarnac ten maly burdel na kolkach ale kolorystycznie sie juz nic nie zmieni:D





 
 
     
Misiek 
PAN I WŁADCA FORUM

Pojazd: Mazda 323 f ba 1.5
Wiek: 36
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 307
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-03, 20:09   

Gratuluje :) :) :) chyba czas kase odkładać i robić coś podobnego Kolektor Mistrz :) <spoko> <spoko> <spoko>
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions