Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - MX-3 RS - Swap
jak będziesz mistrzem prostej to dadzą radę jak będziesz śmigał po zakrętach to zagotujesz ze względu na ograniczoną powierzchnię studzenia się
po za tym pierwsze co się robi przy wzmacnianiu auta to poprawa układu hamowania
No najlepiej bedzie jak kupisz jakiegos rozbitka to wtedy bedziesz mial p&p. Komp musi byc z k8 do zadnego innego nie podpasuje eproom chyba ze kupisz od kf'a ale wtedy ecumaster albo smt6 i stronienie co duzo duzo drozej wyjdzie. najlepiej kup przednia cwiartke i bedzie po problemie. Najwazniejsze to dostac zdrowy silnik, reszta przyjdzie sama:P
Capazo a wiesz coś na temat silnika:
KJ-ZEM
The 2.3 L (80.30 mm bore 74.20 mm stroke, 2255 cc) KJ-ZEM is one of Mazda's most technologically advanced engines. It employs the "Miller cycle" which uses a supercharger to increase compression efficiency by decreasing the compression losses (i.e., flywheel energy used to compress the intake charge in the cylinder); and thereby increasing the net power output of a the four-stroke cycle. It was used in the T-platform cars. The supercharger used is the twin-screw type with electronic boost control. Power output was 217 hp (162 kW) and 210 ft·lbf (280 N·m). The KJ-ZEM was on the Ward's 10 Best Engines list for 1995 through 1998.
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców,
pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
na prawde...
aż czasami ciężko ich wyprzedzić...
Ogarnij najpierw KL-ZE to napewno bedziesz bardziej zadowolony niz z millera, do ktorego czescie sa dostepne niestety tylko z japonii. A napewno chodzi ci o to zeby bylo jak najtaniej wiec porosta zasada: jezeli cos dziala dobrze to nie komplikuj. Zbieraj na cwiare z mx-3 k8 i na silnik. Pozdro
_________________ "Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
Nowe wiescie jezeli chodzi o dlugo niejezdzone kl-ze. Glowice wkoncu odebrane wszytsko poskladane do kupy ale niechcial odpaic, mial male przedmuchy w wydech. Pierwsze co podlecialo do glowy to rozzrad, sprawdzone jest ok 2 to walkie wiec
razem z Szyna rozkrecilem wszystko do poziomu walkow i sie okazalo ze jestem chyba niedorozwinietym osobnikiem i nie potrafie zlozyc walkow znakami do siebie..pomylilem sie o 1 zab w przedniej i tylniej glowicy. Oczywiscie wszytsko poskladane cacy.. chce odpalac a tu zonk ECUMajster sie spalil... Niestety musze podlaczyc seryjne ecu z eproomem, ale zrobie kostke oddzielna na ecu majstra w razie W zeby podpiac.
Fotka reanimacji ecu mastera BY SZYNA
Efekt prawie koncowy trzeba jeszcze ogarnac ten maly burdel na kolkach ale kolorystycznie sie juz nic nie zmieni:D
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum