Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - pseudo swap
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
pseudo swap
Autor Wiadomość
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-05-21, 22:17   

MX-3 nie jest na płycie BA, tylko właśnie tej starej 323 ;) Tylko nie wiem czy 323 BG czy 323f BG... No chyba że szła podobna płyta do 3 aut ;)
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
sony551 
Partner MX-3 Drivers
Mechanik-Inżynier



Pojazd: Mazda MX 3 1,8 BP
Piwa: 2 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 120
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2014-05-22, 17:01   

Płyta 323bg i 323bg są prawie że takie same. Jest pare różnic ale nie dużych :)
_________________
!! !PARTNER FORUM!!!
Sprzedaż części nowych oraz używanych. Posiadam szeroki wybór części zamiennych a także oryginalnych z ASO do Mazdy oraz innych marek samochodów. Bardzo atrakcyjne ceny ;)
 
     
kicak44 
Klubowicz



Pojazd: MX-3 1.6 DOHC + LPG
Piwa: 2 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 512
Skąd: Chorzele
Wysłany: 2014-05-22, 21:50   

Rozumiem, czyli swap z 323f BA mija się z celem ...
zawsze byłem pewny, że to od tego modelu silnik podchodzi.
_________________
"Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"

http://mx-3.pl/topics3/kicak44-vt3180.htm
 
     
sony551 
Partner MX-3 Drivers
Mechanik-Inżynier



Pojazd: Mazda MX 3 1,8 BP
Piwa: 2 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 120
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2014-05-22, 22:44   

Mija się bezapelacyjnie nie ma co kombinować. Albo grubo albo wcale....

BP to chyba najbardziej sensowne wyjście. Wady Stukające popychacze hydrauliczne i pompy oleju awaryjne :)
_________________
!! !PARTNER FORUM!!!
Sprzedaż części nowych oraz używanych. Posiadam szeroki wybór części zamiennych a także oryginalnych z ASO do Mazdy oraz innych marek samochodów. Bardzo atrakcyjne ceny ;)
 
     
trex

Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 45
Wysłany: 2014-05-30, 16:57   

Jutro najpewniej bd jechal po ten silnik 1.8 bp i mam kilka pytan: Sam silnik jest za 400 z osprzetem za 800 ale nie ma alternatora i skrzyni biegow... Czy moje od 1.6 sohc podejda? Z tego co wiem to tqk ale wole sie upewnic... Co bd potrzebowal jeszcze aby przeprowadzic tego swapa do konca ? Tzn co bd musial jeszcze wymienic itp...
 
     
sony551 
Partner MX-3 Drivers
Mechanik-Inżynier



Pojazd: Mazda MX 3 1,8 BP
Piwa: 2 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 120
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2014-05-30, 22:40   

Skrzynia podejdzie alternator rozrusznik też.

Wiązka od kompa do silnika
Przepływomierz
Pompa paliwa (w GT jest wydajniejsza)
Aparat zapłonowy z przewodami
Kolektor ssący itp
Kolektor wydechowy(ale nie koniecznie)

No i dla pewności sprzęgło od 1,8 bo od 1,6 używane może mieć problem z przeniesien napędu :) .
_________________
!! !PARTNER FORUM!!!
Sprzedaż części nowych oraz używanych. Posiadam szeroki wybór części zamiennych a także oryginalnych z ASO do Mazdy oraz innych marek samochodów. Bardzo atrakcyjne ceny ;)
 
     
trex

Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 45
Wysłany: 2014-05-31, 12:54   

Silnik kupiony a co do sprzegla to takie jak na tej aukcji bedzie ok ?
http://allegro.pl/sprzegl...4207864876.html
 
     
honda2911 
Klubowicz
honda2911


Pojazd: mx3
Piwa: 3 piwa
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 501
Skąd: EBE
Wysłany: 2014-05-31, 14:36   

sprzegło do skrzynie 1,6 podejdzie od 1,8 ale tylko od sohc ale wtedy trzeba przełożyć kompletne sprzęgło razem z kołem zamachowym
najlepiej daj swoją tarcze do obicia okładziną kevlarową
 
     
trex

Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 45
Wysłany: 2014-05-31, 18:33   

A taka przyjemnosc duzo kosztuje ?
 
     
honda2911 
Klubowicz
honda2911


Pojazd: mx3
Piwa: 3 piwa
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 501
Skąd: EBE
Wysłany: 2014-05-31, 19:30   

nie pamietam ale chyba cos kolo 120-150pln
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2014-06-01, 10:06   

kiedyś do crx za regenerację sprzęgła ze szlifowaniem docisku i koła zamachowego płaciłem ok 300 , a robione było na 4 spiekach
 
     
trex

Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 45
Wysłany: 2014-06-04, 19:16   

Kurde poki co to mam problem z sama przekladka, jednak nie jest wszystko P&P i moj mechanik ma troche zabawy z tym tym bardzej ze nie wzialem wszystkich czesci od god is ktory rozkrecil to prawie na czesci pierwsze i mam lekki problem :(
 
     
honda2911 
Klubowicz
honda2911


Pojazd: mx3
Piwa: 3 piwa
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 501
Skąd: EBE
Wysłany: 2014-06-05, 00:46   

z czy masz problemy ??
 
     
trex

Dołączył: 20 Maj 2014
Posty: 45
Wysłany: 2014-06-05, 10:19   

Najwiekszy z brakujacymi czesciami niestety na chwile obecna...
 
     
honda2911 
Klubowicz
honda2911


Pojazd: mx3
Piwa: 3 piwa
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 501
Skąd: EBE
Wysłany: 2014-06-05, 12:07   

to czego brakuje
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions