Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Turbo kit - pogaduchy
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: chabas
2010-10-25, 10:56
Turbo kit - pogaduchy
Autor Wiadomość
Bacon 


Pojazd: Mazda Mx-3 1.8 V6 24V '97 Black Edition :)
Wiek: 35
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 27
Skąd: Czersk/3city
Wysłany: 2010-08-10, 12:13   Turbo kit - pogaduchy

Ja już by wolał do swojej wrzucić Kl-Ze :) A jak by było za mało jeszcze to wtedy turbo lub NoS, to i tak najtańszy sposób na zwiększenie mocy :)
 
 
     
niko000 


Pojazd: mx-3 V6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 42
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 153
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-08-10, 12:20   

Bacon 100% racji ,mnie cały czas takie cos chodzi po głowie, lecz takie uturbienie to drogi gips, ewentualnie NOS. Myśle o systemie suchym który mozna już za 1200 zł dostać, ale nie wiem czy warto wiadomo że przyrosty na suchym nie są duże , mokry to co innego ale i kasa inna.
_________________

 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-08-10, 12:20   

Tylko poszukać kl-ze nie jest tak latwo. A turbo to kosz ~15 000 zl wiec nie wiem czy to sie oplaca...
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-08-10, 12:25   

Jesli N2o to tylko mokry wtrysk. Wystarczy zlozyc dobra pompę paliwa i jazda. Tylko minus to wymiana butli i chwilowy przyrost mocy...no ale za to tani w montażu
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
Bacon 


Pojazd: Mazda Mx-3 1.8 V6 24V '97 Black Edition :)
Wiek: 35
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 27
Skąd: Czersk/3city
Wysłany: 2010-08-10, 12:25   

Jest jedna firma w krakowie bodajże która sprowadza silniki i tam kl-ze dostaniesz :) Może na nastepny rok zrobie swapa na klze :) niby wtedy trakcje się łapie dobiero na 3 biegu :D
 
 
     
niko000 


Pojazd: mx-3 V6
Piwa: 1 piwo
Wiek: 42
Dołączył: 05 Sie 2010
Posty: 153
Skąd: Łódź
Wysłany: 2010-08-10, 12:29   

Ale nie uważasz że taki swap to duża loteria, nigdy nie wiadomo w jakim stanie ten motor. wydaje mi sie że znależć nie zajezdzony graniczy z cudem, w końcu kl-ze posiadają przeważnie maniacy
_________________

 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-08-10, 12:35   

Nie wiem jakie macie stany portfela ale koszty eksploatacji takiego silnika nie sa tanie np. Dobre sprzęgło kolo 2 000 zl... Mam nadzieje ze zdajęcie sobie z tego sprawe :D
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
Bacon 


Pojazd: Mazda Mx-3 1.8 V6 24V '97 Black Edition :)
Wiek: 35
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 27
Skąd: Czersk/3city
Wysłany: 2010-08-10, 13:20   

No przed swapem dobrze zrobi kapitalke takiego silnika. No nie wiem jak ze sprzęgłem ale ja do mojej k8 kupowałem kompletne exedy wzmacniane za 470 zł tylko trzeba dobrze poszukać, dlatego myślę ze do kl-ze nie będzie o wiele droższe. A ze spalaniem to słyszałem ze pali 1-2 litry więcej także to nie dużo...
 
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-08-10, 13:33   

Sprzęgło ktore wytrzyma katowanie kl-ze (bo chyba po to kupujemy zeby go katowac :P ) sprowadzone z usa stoi cos kolo 1800 zl... Ostatnio jedna osoba kupowała co ma kl-ze
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
djArias

Pojazd: Najmocniejsze B6 w NA :D
Piwa: 1 piwo
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 116
Wysłany: 2010-08-10, 14:10   

ale z cena turbiny przesadziliscie - ja znam 3 warsztaty ktore zamykaja uturbienie samochodu w 6000zl :D nie wiem jak to jest z ta trakcja na 3 biegu moi zdaniem grubo przesadzona historia -> Mx-6 z 2.5v6 rusza bardzo przyzwoicie ... :D
 
     
SponeR 
Mechanik
Annaberg Downhiller


Pojazd: 98, 89,
Piwa: 2 piwa
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Łopole
Wysłany: 2010-08-10, 20:00   

jak znasz 3 takie warsztaty to daj namiary :P
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-08-10, 20:06   

Powiem tak; za 6 000 zl to mozna Najwyzej założyć turbo w sensie mechanicznym, dostrojenie kompa zeby nie bylo turbodziury, dobranie składu mieszanki, zakucie silnika, strojenie to sa realne koszty. Jednym słowem nie warto...
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
SponeR 
Mechanik
Annaberg Downhiller


Pojazd: 98, 89,
Piwa: 2 piwa
Wiek: 38
Dołączył: 08 Sie 2010
Posty: 229
Skąd: Łopole
Wysłany: 2010-08-10, 20:30   

silnik b6dohc wytrzymuje 11psi cisnienia bodajże
nie trzeba zakuwać :P potwierdzone przez miatowców
wyspawać pare rurek nie problem :P najgorzej kolektor i komp
dlatego jakz robią za 6k to chce znać telefony :D
 
     
djArias

Pojazd: Najmocniejsze B6 w NA :D
Piwa: 1 piwo
Dołączył: 06 Sie 2010
Posty: 116
Wysłany: 2010-08-11, 10:10   

Kubik jezeli znajdziesz kogos kto zalozy Turbo bez turbo dziury to jestes moim idolem :) Turbina zeby zaczela dzialac musi byc duzo spalin zeby bylo duzo spalin musza byc obroty -> zanim beda obroty bedzie turbo dziura -> nie ma sposobu zeby to obejsc... zwlaszcza jesli sie turbi slaby silnik.
Koszt 6000zl to koszt Zalozenia mechanicznie turbiny, IC, i zestrojenie calosci (zestrojenie czyli m.in. dobranie AFR"u czyli skladu mieszanki)... nic sie innego nie da zrobic. Moc takiego zestawu to 160koni z b6bf (czyli ze 107koni) ;] i tyle :)
Zakladanie czegokolwiek klotego mialo by sens przy 160-400 koni... ;> ale wtedy dopiero by dziura byla... :D
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-08-11, 10:22   

Oddzielilem temat. Zle sie wyraziłem, mając na mysli turbodziurę mialem na mysli to zeby byla ona w najbardziej niekorzystnym zakresie obrotów :)
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions