Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Turbo kit - pogaduchy
Bacon 100% racji ,mnie cały czas takie cos chodzi po głowie, lecz takie uturbienie to drogi gips, ewentualnie NOS. Myśle o systemie suchym który mozna już za 1200 zł dostać, ale nie wiem czy warto wiadomo że przyrosty na suchym nie są duże , mokry to co innego ale i kasa inna.
Jesli N2o to tylko mokry wtrysk. Wystarczy zlozyc dobra pompę paliwa i jazda. Tylko minus to wymiana butli i chwilowy przyrost mocy...no ale za to tani w montażu
Pojazd: Mazda Mx-3 1.8 V6 24V '97 Black Edition :)
Wiek: 35 Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 27 Skąd: Czersk/3city
Wysłany: 2010-08-10, 12:25
Jest jedna firma w krakowie bodajże która sprowadza silniki i tam kl-ze dostaniesz Może na nastepny rok zrobie swapa na klze niby wtedy trakcje się łapie dobiero na 3 biegu
Ale nie uważasz że taki swap to duża loteria, nigdy nie wiadomo w jakim stanie ten motor. wydaje mi sie że znależć nie zajezdzony graniczy z cudem, w końcu kl-ze posiadają przeważnie maniacy
Nie wiem jakie macie stany portfela ale koszty eksploatacji takiego silnika nie sa tanie np. Dobre sprzęgło kolo 2 000 zl... Mam nadzieje ze zdajęcie sobie z tego sprawe
Pojazd: Mazda Mx-3 1.8 V6 24V '97 Black Edition :)
Wiek: 35 Dołączył: 08 Sie 2010 Posty: 27 Skąd: Czersk/3city
Wysłany: 2010-08-10, 13:20
No przed swapem dobrze zrobi kapitalke takiego silnika. No nie wiem jak ze sprzęgłem ale ja do mojej k8 kupowałem kompletne exedy wzmacniane za 470 zł tylko trzeba dobrze poszukać, dlatego myślę ze do kl-ze nie będzie o wiele droższe. A ze spalaniem to słyszałem ze pali 1-2 litry więcej także to nie dużo...
Sprzęgło ktore wytrzyma katowanie kl-ze (bo chyba po to kupujemy zeby go katowac ) sprowadzone z usa stoi cos kolo 1800 zl... Ostatnio jedna osoba kupowała co ma kl-ze
djArias
Pojazd: Najmocniejsze B6 w NA :D Piwa: 1 piwo Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 116
Wysłany: 2010-08-10, 14:10
ale z cena turbiny przesadziliscie - ja znam 3 warsztaty ktore zamykaja uturbienie samochodu w 6000zl nie wiem jak to jest z ta trakcja na 3 biegu moi zdaniem grubo przesadzona historia -> Mx-6 z 2.5v6 rusza bardzo przyzwoicie ...
Powiem tak; za 6 000 zl to mozna Najwyzej założyć turbo w sensie mechanicznym, dostrojenie kompa zeby nie bylo turbodziury, dobranie składu mieszanki, zakucie silnika, strojenie to sa realne koszty. Jednym słowem nie warto...
silnik b6dohc wytrzymuje 11psi cisnienia bodajże
nie trzeba zakuwać potwierdzone przez miatowców
wyspawać pare rurek nie problem najgorzej kolektor i komp
dlatego jakz robią za 6k to chce znać telefony
djArias
Pojazd: Najmocniejsze B6 w NA :D Piwa: 1 piwo Dołączył: 06 Sie 2010 Posty: 116
Wysłany: 2010-08-11, 10:10
Kubik jezeli znajdziesz kogos kto zalozy Turbo bez turbo dziury to jestes moim idolem Turbina zeby zaczela dzialac musi byc duzo spalin zeby bylo duzo spalin musza byc obroty -> zanim beda obroty bedzie turbo dziura -> nie ma sposobu zeby to obejsc... zwlaszcza jesli sie turbi slaby silnik.
Koszt 6000zl to koszt Zalozenia mechanicznie turbiny, IC, i zestrojenie calosci (zestrojenie czyli m.in. dobranie AFR"u czyli skladu mieszanki)... nic sie innego nie da zrobic. Moc takiego zestawu to 160koni z b6bf (czyli ze 107koni) i tyle
Zakladanie czegokolwiek klotego mialo by sens przy 160-400 koni... ;> ale wtedy dopiero by dziura byla...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum