Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - zmiana korbowodow
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
zmiana korbowodow
Autor Wiadomość
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 24
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-07-27, 17:00   

Uturbić można ale szału z tego nie będzie :) ta zielona to była soft turbo jeszcze na FMU...

Janisz turbił też k8 ale mu się rozleciało.

Niestety bebechy k8 są najsłabsze :P
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2014-07-27, 18:05   

Kiedyś na alledrogo widziałem K8 turbo zieloną miała wpisane niby 200KM :)
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 24
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-07-27, 21:25   

Gość miał temat na MS, miała robione soft bo na seryjnych gratach, a te ogłoszenie co było już to sprzedawana któryś raz z kolei, coś się wysrało i turbo nie działało wcale :) gorzej szła niż seria :D
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
emilio990 

Pojazd: mazda mx-3 1.8 BP-T 260 KM :D
Wiek: 28
Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 45
Skąd: Gabin
Wysłany: 2014-07-27, 21:48   

tez widzialem tego mx koles pisal ze nie wystrojony stojenie u mnie na plocku 800 z podlaczeniem i fura lata
 
 
     
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 24
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2014-07-27, 21:50   

Tylko z tego co pamiętam tam miała przez FMU rozwiazane... Mechaniczne sterowanie...
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2014-07-28, 11:37   

hehe mam swoje podejrzenia co do problemu soft turbo w tej mx3, ale to chyba nie tutaj o tym ;)

Turbo fajne jest, ale najlepszym rozwiązaniem od zawsze jest kompresor mechaniczny. Jeśli komuś nie zależy na psykaniu bov'a, ma ciut więcej kasy niż na turbo, jakiś pomysł na umieszczenie kompresora i chce, aby motor bardziej liniowo rozwijał moc, to kompresor ma tutaj ogromną przewagę. I sranie w banie o stratach mocy napędu mechanicznego jakoś mimo wszystko mnie nie przekonuje do turbiny ;)

Turbo najlepiej się sprawdza w sporcie na krótkich dystansach, gdzie motor ciągle pracuje na wysokich obrotach. Do bezawaryjnej jazdy lepszy jest kompresor, wymieniasz co 100tyś km zestaw naprawczy za około 200$ i jedziesz dalej :)

Turbo jest powszechniejsze, bo tańsze, co nie znaczy lepsze :P
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music ProductionsSerwis Samochodowy