Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - MX-3 USA Precidia
Ideał na zdjęciach, a na żywo widać pełno wad które mnie coraz bardziej denerwują
Silnik po pierwszej fazie mycia, był cały upaprany w oleju, zresztą nadal jeszcze jest, ale jestem zadowolony wszystko dostałem i teraz tylko rozbierać, wymienić rozrząd, uszczelniacze oraz uszczelki. Od razu założę pomalowane pokrywy od k8 i maźnie się kolektor na czarno
Trzeba teraz dalej odkładać na sprzęgło i przewody WN oraz inne potrzebne graty Świece od k8 podejdą do kl'a? Bo w sumie mam prawie nowe i szkoda by było je tam zostawić a zawsze 50zł mniej do wydania
W między czasie bawię się z lampami. Później wstawię fotki jak wyszły
_________________ "Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
jest moc w koncy teraz juz przynajmniej nie beda Ci chodzic czarne mysli po glowie o sprzedazy
swieczki z tego co pamietam to chyba inne .. bo pierw mialem w planach remont k8 a nagle wlecial kl i wymienialem u mlodego w sklepie swieczki
podcisnienia w kl,u to jest nic jak bedziesz wkladal silnik to bez kolektora i potem wszystko podepnij zgodnie ze schematem i ma smigac zaslep sobie egr bezinwazyjna operacja a dla silniczka czysciej
Wiosenne porządki Muszę brać się za silnik, ale niestety na chwilę obecną kasa się skończyła i czasu też za wiele nie ma. Jak spojrzałem na misę to się przeraziłem Nie polecam takiego obniżania przodu na nasze drogi Na zlot muszę wszystko zrobić bo w obecnym stanie raczej bym się nie dokulał.
_________________ "Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
Jedna rzecz mi tylko nie pasuje ale to już w każdym samochodzie i oczywiście kwestja gustu
nie lubię jak przód jest dużo niżej niż tył i to widać bardzo
A tak to super muszę swoją chyba reanimować bo pomału zaczyna wymagać więcej opieki
Makiaweli, Mi też się to nie podoba, nie wiem czemu tak dziwnie stoi na tych springach jak pomaluję sprężyny H&R które leżą już ładnych parę miechów to podmienię tył i mam nadzieję pójdzie niżej
[ Dodano: 2014-04-13, 20:43 ]
U mnie w ostatnim czasie nic nowego się nie dzieje, ciągle powolne zbieranie gratów do swapu i remontu zawieszenia. Jedyna zmiana przy aucie to w ubiegłym tygodniu przerzuciłem na setup letni
Nawet nie miałem gdzie zrobić zdjęć to cykłem coś przed domem. Zdjęcia nie oddają efektu, na żywo koła fajnie pasuja do mx'a, szczególnie jak się powoli toczy :p
Tył stoi jak w terenówce, miałem zakładać springi H&R'a ale odpuściłem z powodu tego że posypały się praktycznie wszystkie amorki i jest inny pomysł na zawias.
Plany na najbliższy czas:
-POLERKA!!
-zakup kompletu poliuretanów,
-dopasowanie gwintu,
-uspawanie wydechu 2.5 cala na jednym końcowym tłumiku przelotowym,
-montaż silnika kiedy zakupię sprzęgło oraz przeguby
-budowa CAI na stożku ukrytym pod zbiornikiem wyrównaczym,
Wiadomo dojdzie pełno innych pierdół do kupienia jak płyny, oleje, świece, przewody WN, kopułka itp. Wolę mieć wszystko skompletowane i dopiero ruszyć ze swapem
_________________ "Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
Ogólnie na żywo jest lepiej, wydech zostaje taki do póki będzie k8, później pomyślę nad czymś innym
Udało mi się też naprawić usterke nie wkręcania się do końca na pełnym gazie. Okazało się że dwa aparaty zapłonowe co miałem były uszkodzone, po założeniu tego co przyszedł mi z silnikiem chodzi pięknie.
_________________ "Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
Ostatnio zmieniony przez witek 2014-04-29, 23:24, w całości zmieniany 1 raz
drzee japke ;p ale jednak do autka ktorym porusza sie na codzien to ciut przy glosno ;p dlatego ja z silencerem jezdzilem aczkolwiek na zloty i inne wypady pewny rasowy dzwięk
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum