Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Paco
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kubik
2011-10-07, 21:51
Paco
Autor Wiadomość
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2011-11-15, 18:43   

on miał w swoim K8-DE 122hp i tyle kręcił. kwestia tego kto jak jeździ. np hondziarze prelude kręcą do odcinki, a nie wiem po co, skoro odcinka jest przy ponad 8tyś obr, a moc ma przy 6.5tyś obr i dalej już tylko spada (2.2 piecyk albo 2.3 już nie pamiętam dokładnie). jadąc na granicy przyczepności bez zbędnego palenia gumy i naprawdę szybko zmieniając biegi na wyższe można naprawdę sporo poprawić wyniki w czasówkach. jak ktoś jara kapcia na starcie z 5tyś obr i biegi wrzuca między big mac'iem, a gazetą czytaną, to nic dziwnego, że czasówka jak u dziadka mroza.
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-15, 20:10   

zanim postanowię wstawić jakikolwiek silnik to najpierw wszystko zmierzę żeby nie mieć niespodzianek później
w 626 nie było B-seri
mi chodzi o 2.0 FE ( chyba ) ale skoro nawet od celicy wstawili to od 626 nie będzie problemu

a półosie fakt najwyżej trzeba będzie na zamówienie zrobić nowe
ale to jeszcze trochę czasu zanim to zrobie
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2011-11-15, 20:43   

Makiaweli, Brawo za odwagę <spoko>
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
AhmetxD 
No smoke, no poke!

Pojazd: A3 1.9TDi+++ 194hp
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-16, 17:58   

Makia jeśli będziesz decydował się na swap to kładź już coś mocniejszego niż to 2.0 z 626... :)
Tylko pamiętaj, że mogą pojawić się problemy z imobilaizerem.. Bo w mx-3 z pewnością masz więc i auto z którego weźmiesz silnik również powinno go posiadać, noo chyba że będziesz przekałał wszystko łącznie ze stacyjką i kolumną kierowniczą... :)
_________________

 
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2011-11-16, 18:05   

AhmetxD, immo zawsze można wyciąć ;) ja bym szukał najmocniejszego R4 jaki wchodzi p&p do MX-3 :) wtedy satysfakcja też większa razem z mocą :D a właśnie jestem ciekaw, czy wszedłby R4 z 3 MPS 2.3 DiSi turbo 265hp... mmm :shock:
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-16, 18:12   

stacyjka do imo nie ma nic wspólnego jeśli ECU nie ma imo to wszystko ok a jeśli by miał to wtedy tak jak piszesz
ale imo nie ma problemu żeby wywalić
a coś mocniejszego tzn?
wydaje mi się że FE 2.0 DOHC najsensowniejsza opcja do rzędówki
bo w turbo nie chcę się pchać wole jakiś wolnossący mieć
a 140 kucy to już dobrze

co do tego z 3 MPS to za dużo elektroniki trzeba by było przekładać itp
raczej coś musi być na OBD1 lub 0 żeby było najmniej problemów
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2011-11-16, 18:24   

Makiaweli napisał/a:
co do tego z 3 MPS to za dużo elektroniki trzeba by było przekładać itp
raczej coś musi być na OBD1 lub 0 żeby było najmniej problemów


też tak myślę właśnie... chyba, że przekładać kompletny swap z MPS, ale to sałaty trzeba od groma i ciut ciut :P wolę grzebnąć w KL'u ;) z wolnossaka 240hp powinno być
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
AhmetxD 
No smoke, no poke!

Pojazd: A3 1.9TDi+++ 194hp
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-11-16, 18:56   

Noo tak Makiaweli, ale immo może być w kluczyku.. :)
A jeśli nie chcesz wchodzić w świat doładowanych to może i racja z tym 2.0, bo jak coś to mógłbyś włożyć 2.2 T z probe moc niby nie za duża bo niecałe 150 koni ale dobra baza pod dalsze modyfikacje... :)
_________________

 
 
     
Paco 
Klubowicz
Moc Endorfiny...



Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 41
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 358
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-01-27, 10:53   

W końcu dotarły pierwsze elementy układanki wydechu, a mianowicie:

Tłumik końcowy przelotowy 2" RM Motors Twin Loop:


oraz długo oczekiwany kolektor wydechowy z USA 2,25" 4-1 Pacesetter podbierany z Forda Escorta GT:


Niebawem jeszcze wpadną 2x tłumiki przelotowe z RM Motors, generalnie projekt przewiduje wydech zwężający się ku końcowi z 2,25" do 2" . Zobaczymy jak to się sprawdzi w praktyce po wypłacie kolejne elementy układanki :P
_________________
 
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-01-27, 11:48   

Paco, szacun. Ile taki kolektor $$ ? On chyba do B6-ME by podpasował ;)
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
Paco 
Klubowicz
Moc Endorfiny...



Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 41
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 358
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-01-27, 12:01   

Sam kolektor w USA $175 do tego koszty wysyłki $81, następnie VAT + cło + opłaty manipulacyjne ... wyszło łącznie ok 1100zł :] Czy pasuje do B6-ME? trzeba by pomierzyć ;)
_________________
 
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-01-27, 12:05   

To czekam jak założysz cały ten bajer i na rolki pojedziesz sprawdzić ile taka konfiguracja daje
bo bardzo mnie ciekawi to

a nawiasem to piękne zabaweczki
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-01-27, 12:45   

Kiedyś mi się obiło o uszy, że w PL można taki kolektor dostać na zamówienie, lecz koszt podobny do tego, co Paco wyniosło cie z USA ;)
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
Paco 
Klubowicz
Moc Endorfiny...



Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 41
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 358
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-01-27, 12:53   

U mnie na Śląsku od 1500zł (4-2-1) od 1800zł (4-1) na zamówienie... i wykonanie niezbyt zadowalające :P

Maki@ w marcu po 10tym powinienem ogarnąć temat wydechu, następnie hamownia i będzie jasność :)
_________________
 
 
     
AhmetxD 
No smoke, no poke!

Pojazd: A3 1.9TDi+++ 194hp
Wiek: 31
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 190
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-01-27, 19:13   

Znam ten kolektor. ;) Jedna osoba na forum 323 kupowała już takie cudeńko. ;) A wydech w stylu parasolki czyli zwężający się ku końcowi może znacznie poprawić osiągi. Sprytnie sprytnie. <spoko> Powodzenia w dalszych modach. ;)
_________________

 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions