Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - presco
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: kubik
2011-11-09, 11:20
presco
Autor Wiadomość
presco 
Moderator



Pojazd: Mitsu Space Star 1.2 CVT
Piwa: 10 piwa
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 1057
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-03-15, 13:19   presco



Witam, chciałbym przedstawić moją mx-3 :)

Dane techniczne:

Model i silnik: EC Mx-3 1.6 DOHC 16V B6-DE
Rok produkcji: 1996
Pojemność silnika: 1598cm3
Moc silnika: 107 KM
Waga: 1060 kg
Przyspieszenie do 100: 9,5 sek
Kolor: R11 Sparkle Green Metallic

Wyposażenie:

- Elektryczne szyby
- Elektryczne lusterka
- Wspomaganie kierownicy
- 2 poduszki
- Immobiliser
- Centralny zamek
- Alarm
- Lato felgi 17 cali 205/45
- Zima felgi 14 cali ori Enkei 185/65

Zrobione:

- Pomalowane na czarno ramiona wycieraczek, halogeny, rozpórka, mocowanie chłodnicy,
- Pomalowane na czerwono zaciski hamulców,
- Zmienione kompletne zawieszenie (górne mocowania, osłony, poliuretanowe odboje, amortyzatory Kayaba + sprężyny -35/-40 FK
- Zmienione tarcze, klocki + wszystkie płyny i filtry,
- Zmieniony wydech (zamiennik kata + środkowy + końcowy WM Sport)
- Ogarnięte elementy zawieszenia + geometria i zbieżność,
- Spryskiwacze mgiełkowe z Mazdy Tribute
- Sprawdzone kody komputera (brak błędów)
- Pomalowana osłona kolektora na czarny mat
- Konserwacja foteli
- Konserwacja nadkoli i podwozia

Filmik i fotki:






Ostatnio zmieniony przez presco 2014-07-28, 18:10, w całości zmieniany 82 razy  
 
 
     
XiJaro 
Mechanik



Pojazd: MX-3 K8 93r
Piwa: 5 piwa
Wiek: 34
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 454
Wysłany: 2011-03-15, 13:35   

witamy :)
moim zdaniem mx-3 w najlepszym kolorze :)
odnów tylko pierścienie obejmujące szkło halogenów i będzie cacy :)
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców,
pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
na prawde...
aż czasami ciężko ich wyprzedzić...
 
     
Mrowa 


Pojazd: MX3
Wiek: 30
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 196
Wysłany: 2011-03-15, 13:57   

tak tak zdecydowanie najlepszy kolorek :P
_________________
If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
↵all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...

nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
 
     
Paco 
Klubowicz
Moc Endorfiny...



Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 35
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 358
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2011-03-15, 17:21   

Wreszcie ktoś z moich okolic :) Życzę szerokości , pozdrawiam!
_________________
 
 
     
Stanik 

Pojazd: MX-3 1,6i DOHC 1995r USA
Wiek: 30
Dołączył: 29 Sie 2010
Posty: 200
Wysłany: 2011-03-16, 15:01   

presco napisał/a:
Chciałbym zachować orginalny wygląd wersji 1.6 oraz przywrócić ją mechanicznie do stanu jak z fabryki


hmmm... Nie myślałeś jednak może nad założeniem pakietu z wersji V6?

Kolorek prawidłowy, szerokości życzę i bezawaryjności ;)
_________________
 
     
Borek 

Pojazd: mx3
Piwa: 1 piwo
Wiek: 29
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 334
Skąd: Czarny Bór
Wysłany: 2011-03-21, 14:58   

Nie są za małe kółka 14 cali? U mnie na 15 calach były straszne szpary miedzy oponą a nadkolem, teraz mam letnie 205/55 R16 i jeszcze myślę o glebie bo przerwy w nadkolach jeszcze są dosyć znaczne
 
     
Sonic 
maximum attack


Pojazd: '92 MX-3 VeeSix
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-21, 14:59   

dlaczego szersze opony na tył ?
_________________
 
 
     
presco 
Moderator



Pojazd: Mitsu Space Star 1.2 CVT
Piwa: 10 piwa
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 1057
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-03-21, 15:02   

bo takie akurat miałem, 2 przednie dokupiłem na miejscu i polecił takie. Dodatkowo gościu który mi to zakładał powiedział że szersze lepiej na tył, nie wiem dlaczego (myślałem że szersze lepiej tam gdzie napęd), zresztą pojezdze i potestuję najwyżej sam przełoże szersze na przód.
_________________

 
 
     
Borek 

Pojazd: mx3
Piwa: 1 piwo
Wiek: 29
Dołączył: 10 Wrz 2010
Posty: 334
Skąd: Czarny Bór
Wysłany: 2011-03-21, 15:13   

Może ten co Ci zakładał kierował się tym, że jeżeli masz napęd na przód to lepsza węższa opona bo mniejsza siła tarcia - mniejsza powierzchnia opony przylega do jezdni. Jeżeli kupowałeś używane opony, to lepiej dać na przód te opony, które mają grubszy bieżnik. Ja jak zakładałem kapcie to się dowiedziałem, ze to też zależy od bieżnika - jeżeli masz "choinkę" to opony na przód, jeżeli trzy podłużne wgłębienia są na oponce, to na tył.
 
     
chabas 

Pojazd: MX-3
Piwa: 3 piwa
Wiek: 31
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 324
Wysłany: 2011-03-21, 15:23   

A do tego lepiej samochod wyglada jak masz szeroki kapec z tylu ;D
 
     
Sonic 
maximum attack


Pojazd: '92 MX-3 VeeSix
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 58
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2011-03-21, 15:32   

presco napisał/a:
myślałem że szersze lepiej tam gdzie napęd

dobrze myślałes, jedyne sensowne wytłumaczenie tego że szersze poszły na tył, to to że są w gorszym stanie od tych węższych

Borek napisał/a:
że jeżeli masz napęd na przód to lepsza węższa opona bo mniejsza siła tarcia - mniejsza powierzchnia opony przylega do jezdni.

co się równa mniejszej przyczepności przy ruszaniu, skręcaniu, hamowaniu..
_________________
 
 
     
michalrak 


Pojazd: 3o6
Wiek: 28
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 171
Skąd: Leżajsk/podkarpacie
Wysłany: 2011-05-19, 20:30   

już myślałem że 15, ja mialem w tym sezonie i nie dało się jeździć, wymieniłem na 14 ale juz nie mialem okazji sprawdzic ale pewnie o niebo lepiej :)
_________________

 
 
     
XiJaro 
Mechanik



Pojazd: MX-3 K8 93r
Piwa: 5 piwa
Wiek: 34
Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 454
Wysłany: 2011-12-04, 15:42   

Kolega ma 14 fele dlatego słabo to wygląda wejdź do mnie na profil zobacz jak tam wygląda na takim samym zawiasie
http://mx-3.pl/topics44/xijaro-vt205.htm
_________________
Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców,
pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
na prawde...
aż czasami ciężko ich wyprzedzić...
 
     
Paco 
Klubowicz
Moc Endorfiny...



Pojazd: MX-3 1.8 DOHC BP '91/95r oraz RX-8, M2 :)
Wiek: 35
Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 358
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2012-04-17, 11:04   

Wyglądają zdecydowanie na większe bez rantu wewnętrznego :) Teraz kompletny pakiet V6 i będzie malina :D
_________________
 
 
     
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 28
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2012-04-17, 11:40   

<spoko>
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music ProductionsSerwis Samochodowy