Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Olej na świecach i klekot tylnej głowicy
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: klainkaa
2014-09-30, 19:53
Olej na świecach i klekot tylnej głowicy
Autor Wiadomość
Tomix 
Klubowicz



Pojazd: E36
Wiek: 25
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 368
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2013-07-03, 22:49   Olej na świecach i klekot tylnej głowicy

Dziś przy wyminie świeć zgłupiałem. Pierwsza głowica wszystko ładnie pięknie natomiast druga dwa otwory (prawy , lewy , środkowy suchy)) całe zalane w oleju. Na dodatek ktoś do jednego otworu wrzucił jakieś gumy i na to chyba jakiś klej no po prostu wtf ? Dodatkowo ta głowica „klekocze”.
Tak wiec co wymieniać (na pewno wymiennie uszczelki pod pokrywami) jakieś pomysły aby nie stukało ?
Rozumiem że mazda ma popychacze hydrauliczne ?
 
 
     
klainkaa 
Moderator



Pojazd: Mx-3
Piwa: 1 piwo
Wiek: 29
Dołączyła: 04 Lut 2013
Posty: 810
Skąd: Kłodzko
Wysłany: 2013-07-05, 22:04   

Tak ma hydrauliczne popychacze.....;) to tyle co wiem...;) reszte to koledzy musza sie wypowiedziec...bo az tak sie nie znam....;P
_________________
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków .... pojeździć się da ale czegoś brakuje... :P
 
 
     
sony551 
Partner MX-3 Drivers
Mechanik-Inżynier



Pojazd: Mazda MX 3 1,8 BP
Piwa: 2 piwa
Wiek: 26
Dołączył: 06 Lis 2012
Posty: 120
Skąd: Garwolin
Wysłany: 2013-07-06, 11:08   

Jeżeli stuka to

1.Słaby olej
2.Słabe popychacze
3.Stary olej
4.Małe ciśnienie w układzie
 
     
Tomix 
Klubowicz



Pojazd: E36
Wiek: 25
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 368
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2013-07-06, 14:10   

sony551 napisał/a:
Jeżeli stuka to

1.Słaby olej
3.Stary olej
4.Małe ciśnienie w układzie


Olej 10w40 połsyntetyk castrola (praktycznie od kąd kupilem klekot)
mysle nad zmiana uszczelek i wlaniem syntetyka od valvoline albo wyjeba*** tego motorku i wstawieniem 2.5 klde
 
 
     
presco 
Moderator



Pojazd: Mitsu Space Star 1.2 CVT
Piwa: 10 piwa
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 1057
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2013-07-06, 14:21   

uszczelki, świece wymień albo przeczyść jak były zalane. Olej zmień profilaktycznie może być półsyntetyk z valvoline i sprawdź
_________________

 
 
     
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 25
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-07-07, 02:08   

Pewności co do kupionego klde też nie będziesz miał :) może być zupełnie to samo co z Twoim... Zmień olej i jak Cię nie wkurza klekotanie to lataj aż silnik padnie i wtedy sobie zmienisz :D
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
Tomix 
Klubowicz



Pojazd: E36
Wiek: 25
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 368
Skąd: Starogard Gdański
Wysłany: 2013-07-07, 23:44   

Witek albo kupie sobie słoik tłumik i nie będzie słychać . Ale ok. wymiennie teraz uszczelki i olej zobaczymy co z tego wyjdzie , stuki nie są głośne ale wkurzają mnie (u mnie wszystko musi być cacy :D )
Świeczki nowe są myślałem że dzięki temu mazda będzie lepiej zapalała bo straszna dziwna sprawa z tym zapalaniem . Przybliżę przykłady mazda stoi teraz w blaszanym garażu i chce ją odpalić za dnia (jest dosyć ciepło +20/30C) za pierwszym nie ma szans żeby odpalił przeważnie za trzecia próbą . Ale jak odpalałem ją gdy na dworze było zimno (10C albo mniej ) to zapala za pierwszym przekręceniem rozrusznika wtf ? Wie ktoś co to może być ? Aparat , palec rozdzielacza?
 
 
     
kicak44 
Klubowicz



Pojazd: MX-3 1.6 DOHC + LPG
Piwa: 2 piwa
Wiek: 26
Dołączył: 12 Cze 2013
Posty: 512
Skąd: Chorzele
Wysłany: 2013-07-17, 22:05   

U mnie mam ten sam problem z klekotem zaworów. Rozwiązania są takie jak pisze "sony". Najłatwiej i najtaniej zacząć od sprawdzenia/wymiany oleju. Polecałbym jak każdy użytkownik forum Valvoline MaxLife 10W40, bo syntetyka to bym się bał, na pewno silnik nie ma niskiego przebiegu, więc półsyntetyk powinien być dobry. Sam jeżdzę na Mobil'u "jeszcze" ale na jesieni wymiana na Valvoline.
Zerknij na mój post od czasu do czasu na temat "klekotania" bo "Makiaweli" miał u siebie wymienić śrubę regulującą ciśnienie w pompce. Jak to nie pomoże, to wtedy regulacja lub wymiana popychaczy.
_________________
"Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"

http://mx-3.pl/topics3/kicak44-vt3180.htm
 
     
cezar 

Pojazd: mazda mx3v6
Wiek: 28
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 3
Skąd: chorzów
Wysłany: 2014-09-27, 19:46   

witam mam problem z jednym z cylindrow nie dziala chodzi tylko 5szt co to moze byc
_________________
cezary k
 
     
dam92 
Klubowicz


Pojazd: Mazda MX-3 2.5 V6
Piwa: 2 piwa
Wiek: 26
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 231
Skąd: Poland, Tychy
Wysłany: 2014-09-30, 00:19   

Świeca, fajka, przewód, brak kompresji np..
 
 
     
cezar 

Pojazd: mazda mx3v6
Wiek: 28
Dołączył: 22 Wrz 2014
Posty: 3
Skąd: chorzów
Wysłany: 2014-09-30, 15:31   

wielkie dzieki mazda jezdzi wtyczka sie odpiela z liswy wtryskowej i nie calkiem stykala <spoko>
_________________
cezary k
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music ProductionsSerwis Samochodowy