Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Olej na świecach i klekot tylnej głowicy
Wysłany: 2013-07-03, 22:49 Olej na świecach i klekot tylnej głowicy
Dziś przy wyminie świeć zgłupiałem. Pierwsza głowica wszystko ładnie pięknie natomiast druga dwa otwory (prawy , lewy , środkowy suchy)) całe zalane w oleju. Na dodatek ktoś do jednego otworu wrzucił jakieś gumy i na to chyba jakiś klej no po prostu wtf ? Dodatkowo ta głowica „klekocze”.
Tak wiec co wymieniać (na pewno wymiennie uszczelki pod pokrywami) jakieś pomysły aby nie stukało ?
Rozumiem że mazda ma popychacze hydrauliczne ?
1.Słaby olej
3.Stary olej
4.Małe ciśnienie w układzie
Olej 10w40 połsyntetyk castrola (praktycznie od kąd kupilem klekot)
mysle nad zmiana uszczelek i wlaniem syntetyka od valvoline albo wyjeba*** tego motorku i wstawieniem 2.5 klde
Pewności co do kupionego klde też nie będziesz miał może być zupełnie to samo co z Twoim... Zmień olej i jak Cię nie wkurza klekotanie to lataj aż silnik padnie i wtedy sobie zmienisz
_________________ "Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
Witek albo kupie sobie słoik tłumik i nie będzie słychać . Ale ok. wymiennie teraz uszczelki i olej zobaczymy co z tego wyjdzie , stuki nie są głośne ale wkurzają mnie (u mnie wszystko musi być cacy )
Świeczki nowe są myślałem że dzięki temu mazda będzie lepiej zapalała bo straszna dziwna sprawa z tym zapalaniem . Przybliżę przykłady mazda stoi teraz w blaszanym garażu i chce ją odpalić za dnia (jest dosyć ciepło +20/30C) za pierwszym nie ma szans żeby odpalił przeważnie za trzecia próbą . Ale jak odpalałem ją gdy na dworze było zimno (10C albo mniej ) to zapala za pierwszym przekręceniem rozrusznika wtf ? Wie ktoś co to może być ? Aparat , palec rozdzielacza?
U mnie mam ten sam problem z klekotem zaworów. Rozwiązania są takie jak pisze "sony". Najłatwiej i najtaniej zacząć od sprawdzenia/wymiany oleju. Polecałbym jak każdy użytkownik forum Valvoline MaxLife 10W40, bo syntetyka to bym się bał, na pewno silnik nie ma niskiego przebiegu, więc półsyntetyk powinien być dobry. Sam jeżdzę na Mobil'u "jeszcze" ale na jesieni wymiana na Valvoline.
Zerknij na mój post od czasu do czasu na temat "klekotania" bo "Makiaweli" miał u siebie wymienić śrubę regulującą ciśnienie w pompce. Jak to nie pomoże, to wtedy regulacja lub wymiana popychaczy.
_________________ "Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum