Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Lexy super a jak ze świeceniem? Lepiej dają niż ori lampy?
Co za maskotkę wcisnąłeś w zderzak? jakaś kaczuszka, czy coś? Chcesz, żeby Ci koty pod koła przyciągała
_________________ "Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"
Wiesz ja uwazam, ze sa lepsze i napewno takie beda bo chociazby lexy sa nowe, a lampy ori juz swoje maja. Dlugie to sa juz jak latarnia morska takie swiatlo daja.
Kaczka jest od mlodej, bylem z nia na japfescie, chcialem domokuna, ale nie bo wszyscy maja i tak jest kaczkozaur
[ Dodano: 2014-09-21, 21:27 ]
No i mały update.
Zdjęcie moich starych klocków na tle felunku żeby było widać ile już brakowało do szorowania po tarczy no i fotka z prac plus efekt końcowy.
I oczywiście zdjęcie klocków od samego sony551, spisują się rewelacyjnie, przy starych bicie miałem teraz jest brak
Ogólnie jestem pozytywnie zaskoczony, że dłużej jak 20 minut na strone chyba nie poszło, żaden element nie był zapieczony
To git, też tak miałem przy wymianie osłony przegubu w porównaniu do mx3 brata. U mnie wszystko spoko schodziło u brata to była mordęga. Pomyśl nad odświeżeniem zacisków na pewno doda uroku..
Zaciski mam w planach właśnie. Tarcze witek, na szczęście jak nowe, w poprzedniej miałem mordege z zaciskami, a tu czuć tego Niemca jednak, jedna tuleje mam do wymiany juz daje sygnał, a tak to spoko, niewiem czy to ma znaczenie, ale na wszelki posmarowalem miedzianym bo Magda juz pozna polska zimę itd
[ Dodano: 2014-09-24, 23:12 ]
Proszę bardzo, jest dokładnie tak jak planowałem lewa strona w bieli, a zegary w niebieskim, wskazówki na poramańczowy, jeszcze dodam efekt za dnia jutro O dziwo z żarówek filtry zeszły nie krusząc się więc założyłem znów i mam awaryjnie Zostało mi tylko rozpracować nawiew w bieli orginalnie i będzie git bo świeci tylko to co aktualnie jest załączone
Spoczko wyszedł niebieski, ale wskazówki od paliwa i cieczy chłodzącej zalatują ori zielonym. Dawałeś tam po prostu czyste żarówki bez zielonych 'kondomików' czy jakieś diody 'zimna biel' Bo i tak jest na tarczach filtr i czysty biały Ci nie wyjdzie.
Możesz wrzucić też jakąś fotkę diód które wrzuciłeś w prędkościomierz i obrotomierz.
Na fotce ogólnie ładnie świecą wskazówki, w rzeczywistości pewnie efekt lepszy?
_________________ "Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"
No zdjęcie wykreca trochę efekt, a sama fotka z Galaxy s4 więc aparat zdatny, w paliwo i ciecz dałem z bluebirda białą czystą małą, a w zegary polecone na MS w5w SMD, jezeli chodzi o patyczki to sam efekt w dzień jest super, nie wróciłbym do białych
Te diodki właśnie dają radę W miarę dookólnie świecą. U nas na forum też ktoś fajnie zrobił licznik na niebiesko tymi diodkami. Chyba jedyny kolor który przebija zielony filtr.
I wrzuć jeszcze niebieską diodę w paliwo i ciecz, bo ta zieleń nie fajnie się komponuje, a czystej bieli i tak nie uzyskasz.
_________________ "Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"
kicak44,Robiłem i tak, że cały niebieski i dla mnie to cipowato wyglądało, wiesz to juz sa gusta i gusciki na zywo nie ma zieleni zadnej i w tym caly efekt, tak bede robil zeby do popielniczki, zapalniczki, panelu nawiewu tez dac taka biel, a licznik, obroty i sufit na niebiesko.
Bladego pojęcia nie mam jak ogarnąć te dwa przyciski od regulacji jasnosności i wysokości świateł, patrzyłem na to i filtr jest zielony, też nie mogłem zdjąć panelu nawiewu coś jak by go trzymało z tyłu
No dla mnie lipnie wygląda dwukolorowy licznik, wygląda to tak jakby ci nie starczyło na zakup niebieskich ledów i wsadziłeś białe bo takie były pod ręką mimo że wkładałeś nibieskie też. Mi się podobają liczniki tylko w jednym kolorze + wskazówki w innym, i sam tak mam (niebieski + czerwony)
niebiskich zamowilem 14, a pozniej na MSie przeczytalem ze w5w tylko 8 wchodzi to jeszcze 2 poszly w podsufitówke No widzisz luki_92_92, sa gusta i gusta Ja mam taki projekt jak pisałem wyżej, sufit, obroty i predkosc w niebieski, a reszta w bieli
Ważne, że się Tobie podoba.
Panel nawiewu jest trzymany od tyłu przez linkę regulacji temperatury nawiewu - bynajmniej w poliftowej wersji. Możesz ją w łatwy sposób zdjąć. Musisz się położyć pod kierownicę i odczepić ją od dmuchawy. Później odpinasz kostkę i masz panel nawiewu w ręku.
Na SB pisałeś, że miałeś problem ze zdjęciem deski wokoło licznika. Co stanowiło problem? Bo mi demontaż deski licznika, wyjęcie licznika, wymiana w nim żarówek itd. zajmuje kilka minut. Zmontowanie drugie 5 minut. Pisz o co kaman, to może pomogę.
_________________ "Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum