Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - zmiana korbowodow
Hmm jak będziesz to turbił, to ja bym zapodał silnik KL-DE plus korbowody od Milenii KJ. Wtedy do 1 bara to wytrzyma Bo gdzieś się natknąłem że do k8 te korby niestety nie podejdą...
Czasami nie byłeś na MOJT we Włocławku?
_________________ "Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
Tak się zastanawiam... wkładacie korbowody od innych motorów, zmieniają się ich masy względem fabrycznych...
...A czy ktoś z Was po wymianie korbowodów myślał o ponownym wyważeniu wału korbowego, zmianie przeciwwagi na wale? Potem się biorą takie nieszczęścia jak zatarta panewka...
emilio990, W sumie masz rację, skoro dobrze znasz swoje K8 i masz je w dobrym stanie, to lepiej turbić to co się ma, niż kupować teraz KL i pakować kasę w jego remonty, które jedynie przywrócą mu szczelność
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Przewaga KL nad K8 jest taka ze do Kl'a jest więcej dostępnych gratów. A do k8? No cóż zostaje ebay i ściąganie ze stanów bo tam się bawili w poważniejsze turbienie tego silnika
_________________ "Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
witek, np jakich gratów? Przy turbo dolot składasz z różnych elementów kolanek rurek itd, kolektory wydechowe pasują z K8 do KL i odwrotnie, więc nie powinno być problemu montując kolektor wydechowy pod turbo od KL. Czego jeszcze szukasz? Reszta typu bov filtry itd to kwestia indywidualnego doboru, nie silnika.
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Czy ja wiem... Tam gdzie ja kiedyś patrzyłem mieli do wszystkich V6 Mazda i Ford/Jaguar... i nie tylko A że korby KJ są trudno dostępne to wiadomo już nie od dzisiaj
Tak czy siak, dobrze jest na nowo wyważyć układ korbowo-tłokowy po wymianie korbowodów na inne.
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Według mnie skoro już się tak bawić to zrobić to porządnie:
Oddać cylindry do honowania kupić tłoki nowe nad wymiarowe, wał razem z korbami , tłokami i kołem zamachowym oddać do wyważenia. I wtedy składać na nowych gratach i jest silnika miodzio.
Do tego najlepiej głowice gruntownie przejrzeć. Nowe prowadnice zaworowe i zawory, planowanie.
Najlepiej zmniejszyć trochę stopień sprężania.
I silnik prawie jak z fabryki ale kto tak robi bo koszty nie małe.
Face a wiesz gdzie może robią taką usługę jak wyważanie wału korbowego bo swego czasu szukałem i nigdzie nie mogłem znaleźć
Makiaweli, szczerze mówiąc nie wiem teraz, kiedyś wiedziałem bo było sporo zakładów w mojej okolicy, a teraz wszystko ciurkiem wywalają likwidują i stawiają kolejne bloki osiedla Które potem stoją puste, biurowce do wynajęcia itp
Co do jakości roboty popieram Makiaweli dobrze mówi, im więcej się porobi w silniku tym lepszy efekt potem, tyle że najpierw trzeba dotrzeć wszystko delikatnie i dopiero turbić stroić itd no ale każdemu szkoda kasy na to, z resztą u nas to ludzie robią te MX i zaraz sprzedają
Ktoś już na MS miał zieloną MX-3 K8 Turbo, więc jest dowód, że da się turbić K8
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum