Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Tuning MX-3 - od czego zacząć?
piootr93
Pojazd: w trakcie kupna
Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 7
Wysłany: 2011-06-05, 14:43 Tuning MX-3 - od czego zacząć?
Nie znalazłem takiego tematu, a myślę że bd dobry dla osób które są w tych tematach jeszcze zielone.
Więc zastanawiam się jak najpierw ulepszyć mazdę mechanicznie, od razu po sprowadzeniu. Wiadomo bd wymieniał podstawowe rzeczy, olej. pasek etc. Co byście doradzili na początek? trzeba wziąć pod uwagę że to bd od razu po kupnie autka więc budżet bd dość skromny.
Pojazd: Mitsu Space Star 1.2 CVT Piwa: 10 piwa Wiek: 36 Dołączył: 10 Lut 2011 Posty: 1057 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2011-06-05, 14:52
Mi osobiście wskaźniki indiglo się nie podobają. Pamiętaj że potrzebny jest do tego jeszcze inwerter za 60 zł. Orginalne podświetlenie zielone z mazdy mi odpowiada, można zamontować mocniejsze diody i wskaźnik pomalować na czerwono wtedy fajnie to wygląda.
Co do zmian mechanicznych, to przyjrzyj się zawieszeniu powymieniaj drążki, tuleje, sworznie jeśli potrzeba, wtedy autko trzyma się drogi jak przyklejone i żadne utwardzone sprężyny nie są potrzebne. Pozdrawiam
_________________
piootr93
Pojazd: w trakcie kupna
Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 7
Wysłany: 2011-06-05, 15:26
okej, dzięki a tak w skrócie do czego jest ten inwerter?
edit.
i jaką doradzicie sportową kierownice, zawsze chciałem mieć małą sportową,
Ostatnio zmieniony przez piootr93 2011-06-05, 15:39, w całości zmieniany 1 raz
inverter 12v przekształca na bodajże 100v 200hz czy jakoś tak
bez niego nie uruchomisz indiglo
mechaniaczny tiun zacznij od dolotu i filtra powietrza
wkładka K&N + osłony termo, można odłączyć ogrzewanie przepustnicy
można wydech 4-2-1 z allegro przespawać na flansze mazdowska, zaślepić egr
oczywiście niektóre rzeczy wyglądają inaczej w v6
_________________ "Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
piootr93
Pojazd: w trakcie kupna
Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 7
Wysłany: 2011-06-05, 16:46
aha, cały czas jednak zastanawiam się na V6 czy 1.6 16V. Jest różnica cenowa jeżeli chodzi o tuning tych samochodów, droższe cześci itd?
v6 kup wstawisz 2.5 v6 170 koni za 3tys i masz trochu kucy
a 1.6 to padaka tyle że oszczędna chyba ze swapniesz na 1.8 130 koni ale to też maławo
_________________ "Świetnym przykładem roadstera-kierowcy była Toyota MR-2 a także Mazda MX-5. Jeździłem jednym i drugim i potwierdzam, że to jedne z najlepiej prowadzących się aut wszechczasów." K. Hołowczyc
Jedyne sportowe co możesz mieć i ci się nie doczepi policja to takie z TUV czyli takich firm jak MOMO, SPARCO, ISOTTA
możesz poszukać używanej( bo lepiej mieć używkę tych firm niż jakiś bubel nowy w tej cenie) a resztę sobie daruj chyba że chcesz chłopakom w calibrach zaszpanować
_________________ Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców,
pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
na prawde...
aż czasami ciężko ich wyprzedzić...
Więc kolego tak z tego co pamiętam to sportowa kierownicę na nikoo michaś weedy a czego on kórw... Nie ma sportowego w tym samochodzie jak się chcesz czegoś dowiedzieć to do weedego wal z pytaniem on w [piiiip] kasy wsadził w mazdę i ma zryty łeb w POZYTYMYM TEGO ZNACZENIU więc myślę że beziesz miał dobrego instruktora do nauki i wydawania w auto kasy:-):-):-)
_________________ „Jesteśmy tym, co o sobie myślimy. Wszystko, czym jesteśmy, wynika z naszych myśli. Naszymi myślami tworzymy świat"
piootr93
Pojazd: w trakcie kupna
Dołączył: 01 Cze 2011 Posty: 7
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum