Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Części - pytania
z tego co przeczytałem to do swojego silnika mogę wsadzić tarcze z srednicą 0d 200 do 225mm tak?? czyli ta 225 od 626 v6 będzie pasowała. a i jeszcze jedno pytanie, czym różni się silnik z mx-3 1.8 do 94r a od 94r. sprzęgło to samo prawda??
[ Dodano: 2013-04-21, 12:50 ]
i nie ma ogólnie manuala mx-3 w pl języku??
[ Dodano: 2013-04-22, 02:03 ]
źle wcześniej odczytałem tabelke czyli wg. manuala z 92roku do mnie pasuje 215 tarcza a wg. z 95roku 225. to jak mam mazde 93 to mogę wsadzic albo 215 albo 225 tak?? czy źle rozumuje proszę pomóżcie bo za 2 dni wymiana spzęgła a ja dalej nie jestem pewny czy to o średnicy 225 z mazdy 626 podejdzie.
[ Dodano: 2013-04-22, 02:05 ]
i przepraszam za głupie pytanie o pl manuala przecież oczywiste ze jak by był to na stronie byłby zamiast angielskiej wersji:)
Kupisz za małe to nie wsadzisz , kupisz za duże to też nie wsadzisz
musi być takie samo jak u ciebie
przeważnie jest podany nr nadwozia do jakiego było montowane mniejsze sprzęgło i od którego nr nadwozia jest większe
U mnie sprzęgło po numerze nadwozia, roczniku, modelu firmy AISIN to kompletny przepał, docisk minimetrami jest za gruby tak jak i tarcza, silnik mi zblokowało, dopiero stary docisk + nowa tarcza po dotarciu zaczęła śmigać.
To coś dziwnego ,jesteś pewien że to był komplet ?
Może w sklepie ktoś się pomylił i pomieszał
Tarcza nowa ma chyba 9 mm
A jesteś pewien że pompka sprzęgła nie siadła lub wysprzęglik i za mało było wyciskane łożysko oporowe Myslę że tak było albo układ zapowietrzony.
Ja obstawiam te dwie rzeczy choć druga jest dla mnie bardziej prawdopodobna
Bo zakładanie nowej tarczy do starego docisku jest bez sensu , docisk odgrywa nawet większą rolę niż sama tarcza
No widzisz właśnie wróciłem się dziś z tym dociskiem i wszystko według katalogu jak ulał, tylko po oględzinach i przystawieniu do innego tego samego wyszło, że jakiś feler się trafił na produkcji i na szczęście reklamacja bez problemów. Przy robieniu sprzęgła wymieniałem wysprzęglik także, bo gdzieś doczytałem, że często siadają, stary docisk nie oberwał na tyle żeby był nie do użytku, sprzęgło spisuje się elegancko. Następnym razem po prostu albo wezmę Valeo jak polecają tutaj niektórzy, albo odłożę kasiury w odpowiednim momencie i kupie Exedy
Nie da sie ustrzec przed tym , tym bardziej że części też podrabiają niby jakąś markową kupujesz a to chiński bubel
i wady produkcyjne też się zdarzają
ja się staram też kupować części z wyższej półki
ale AISIN to dobra firma , jakiś nie fart miałeś
Witam mam pytanie czy po za amortyzatorami jakieś jeszcze części pasują z innych mazd do Mazdy MX -3 ? Najbardziej chodzi mi o wentylator do chłodnicy.
_________________ !PARTNER FORUM!!!
Sprzedaż części nowych oraz używanych. Posiadam szeroki wybór części zamiennych a także oryginalnych z ASO do Mazdy oraz innych marek samochodów. Bardzo atrakcyjne ceny
Polecam:
Pasek: Contitech lub Mitsuboshi
Rolki/napinacz: SKF, NTN, GMB lub Koyo
Pompa: ja mam najtańszą jaką znalazłem (tyle, że do 1.6 DOHC) Termotec za 100zł - już latam rok i jest OK.
Do tego przydałoby się wymienić płyn chłodniczy i uszczelki pod pokrywami zaworów (ori lub Erling)
Całkowity koszt z wymianą wyniósł mnie 360zł w 1.6 DOHC oczywiście. W V6 może być nieco drożej.
_________________ "Muza bez basu, jest jak sex bez orgazmu"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum