Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Tuning Lamp tylnich... czyli JDM/E-Spec itp
A Audi 80 B4 jak ma? czerwone a świecą na pomarańcz
dokładnie tak jest.
więc jakiś sposób jest na to.
Ciekawe czy to folia czy farba, bo generlanie na moim kolorze to bedzie zajebiscie wyglądać, i juz jestem uparty że chce miec coś takiego.
bo generlanie na moim kolorze to bedzie zajebiscie wyglądać, i juz jestem uparty że chce miec coś takiego.
zgadza się dlatego jak bym miał czrną madzie to już bym tak miał
a na czerwonej to raczej nie będzie takiego efektu ale chyba tylko dla sprawdzenia przykleje na chwilę jaką kolwiek czerwoną folię żeby zobaczyć jak to wyjdzie
Kiedyś okleiłem całą lampę czerwoną folią ORACAL. Wyglądało jak na zdjęciu tej czarnej mx-3. Zamontowałem, włączyłem kierunki i wsteczny i zerwałem folię . Kierunki świeciły na w 100 % na czerwono, wsteczny na ciemny róż , i praktycznie nie oświetlał nic za samochodem. Także z tą konkretną folią nie wypaliło.
Pytanie do osób, które grzebały przy lampach w celu zrobienia 4 pozycji i 4 stopów, czy da się przy okazji zrobić by działały 2 pozycje? Z tym pomysłem myślę, że najlepiej byłoby to zrobić tak, że od dwuwłóknowej jaką dokładamy w miejsce przeciwmgielnej/zaślepki w drugiej odchodzą dwa obwody, czyli dla każdego włókna po 2 kable i wykorzystujemy to tak:
1. obwód ten co świeci bodaj na 5W łączymy z obwodem w którym już jest standardowo pozycja, tj. też jedno włókno 5W tamtej żarówki od nowości
2. obwód dokładanej żarówki, czyli ten świecący mocniej 21W rozcinamy tak by z każdego kabla mieć po 2 "zlepki drutów" Jeden zatem łączymy w obwód stopa już istniejącego, a drugi łączymy w obwód gdzie była podłączona przeciwmgielna.
W efekcie: wciskasz hamulec, napięcie pójdzie na wszystkie włókna 21W i świecą się 4 stopy. Wciskasz przeciwmgielne, to dwa nowe włókna 21W dostają napięcie i świecą stale. Teoretycznie proste. W praktyce boję się co będzie jak na raz będzie palić się przeciwmgielne i dodatkowo dostanie na moment sygnał stop?;) A może w ogóle takie rozdzielenie obwodu nie jest możliwe?
ja bym tak nie kombinował .
ja u siebie już niedługo bo te lampy już na mnie czekają
zrobie tak żę 4 pozycje
tam gdzie jest przeciwmgielna to będzie
a po drugiej stronie włożę jednowłóknową żarówkę tylko na pozycję
i tak zostawię myślę że to najlepsze rozwiązanie
Stanik
Pojazd: MX-3 1,6i DOHC 1995r USA
Wiek: 35 Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 200
Stanik
Pojazd: MX-3 1,6i DOHC 1995r USA
Wiek: 35 Dołączył: 29 Sie 2010 Posty: 200
Wysłany: 2012-01-19, 15:38
Przeciwmgielnego nie miałem od początku Ale w końcu trza będzie założyć. miałem łatwą robote, bo to wersja amerykańska więc wiązki nie musiałem przerabiać
wiązki tak czy inaczej nie trzeba przerabiać ( znaczy jak ktoś kupił je z wiązką od lamp do kostki tak jak ja )
ale ja myślę jeszcze czy nie zrobić czasem odłączanego stopa na przycisku co jakby mnie panowie zatrzymali i sprawdzali światła żeby się nie czepiali że stop i przeciwmgielne
Chce ale coś nie mogę się za to zabrać
Mimo to siedze na forum
Wie ktoś może czy jak wywale wszystkie plastiki z bagażnika to dojdę do kabli bo nie chciałbym tracić przeciwmgielnego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum