Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Madzia 323F BAlbina :)
teraz okazuje się że miś chce malować więc koszty spadają do ok 300 - 500
zależy jaki ma alarm w samochodzie bo może będzie musiał go zmienić lub założyć
Pojazd: Mazda 323 f ba 1.5
Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-22, 22:55
wiem znam H&R od Michasia:D tylko powiedz mi czyjak to ma 88 koni to mi sie opłaca wiesz auto ma być tylko do wożenia a jak bym miał dać 1000 za H&R to już wolał bym doskładać i kupić gwinta za 2200 a w niej Vmax to 120 będzie jak ja skocze ni i H&R nie ma - 60 tylko 45
Misiek A JAMEX ma -40mm I t6eraz spójrz na aukcje tych JAMEX'ów i powiedz ile ma JAMEX? Obniżenie zależy od tego, do jakiego auta springi są detykowane Po za tym mogą być np. różne zestawy dopasowane do potrzeb użytkownika obniżające różnie, ale to już chyba wiesz
Miękko strasznie będzie na tych springach, wiesz o tym? Bo te tanie obniżają tylko, nie utwardzają.
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Pojazd: Mazda 323 f ba 1.5
Wiek: 36 Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 307 Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-02-23, 07:28
no tak tylkojak sam wiesz przy h&r trzeba jeszcze by amory wymienic na twardsze a przy tych nie te jamexy sa -60 /-40 i kosztoja w sumie mniej niz polowe H&R. w sumie poco wydawac kase na cos co nie bedzie wykozystywane nawet w 1/4 jak bym mial KF ok h&r ale serio do 88koni wystarcza te jamexy poprostu nie widze sensu ladowania kasy jakos w golfach daja rade choc w sumie to mozna jeszcze orginalne uciac poprostu:D i zrobi sie glebe
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum