Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Rozmowy o częściach do mx-3
Dalej będe sie kucił a co golf jest tani w utrzymaniu , octavia?
"jak chcesz na dobrych cześciach serwisować"
większośc aut nie jest tania w utrzymaniu na dobrych częściach tylko do aut niemackich sa zamienniki lepsze gorsze, do japońców jest podobnie amorki sa akurat droższymi elementami, zobacz sobie rozrząd do 1,6 tanizn, sworznie czy koncówki zakres zamienników i tanich i dobrych jest spory,
na codzień sprzedaje cześci wiec wiem troche tanie cześci to ma UNO
każde auto ma swoje drogie i tanie elementy mazda i jest w miare bezawaryjna
Panowie mlody1921 i Makiaweli ja Was pogodzę zaraz
Ogólnie mówiąc to z cenami części jest tak, że są one dobierane do klasy auta, bo koszt produkcji np. amortyzatorów Kayaba z tej samej serii jest bardzo zbliżony do siebie. Jeśli kupimy Bentley'a to i części do niego będą drogie, a jeśli Mazdę to cena automatycznie będzie niższa. Koszt produkcji tych samych części do różnych aut nie wiele się różni ze względu na to, że są one produkowane na liniach produkcyjnych - każda z nich ma swoją formę, stemple itd, i każda przewija się przez tyle samo ludzi z personelu fabryki, aby wyjść z niej do sprzedaży, więc koszty ich produkcji są praktycznie te same. Rożnica cen części to też marża sklepów, które jak wiadomo jeden jest bardziej łakomy i ma drożej, inny jest skromniejszy i ma taniej części.
Amen Koniec
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
jaka klotnia :p kupujac ten samochod wiedzialem ze czesci do tanich nie naleza i dlatego teraz nie bede na tym ubolewal ; ) amorek chcialem kupic narazie tylko jeden uzywany ale to nie z powodu partactwa tylko z tego ze prawa strona stoi kilka cm nizej i nawet tego miesiaca juz nie przejezdzi... Znaczy mozna jezdzic ale wiadomo ze zaciekawie to nie jest dla autka
Całkiem pożadna niech ludzie wiedzą, kolego mylisz sie na tyle że aż niewiesz na ile i nie jak dolz chcesz równać z JC to niemasz pojęcia o cześciach (nie obraź sie) siedze w cześciach 10 lat w samochodach od 13 roku zycia wiem co dobre co złe bo tym non stop handluje a cześci IC to shit okrutny,
INA,SKF,Ruville to są jedne z najlepszych firm jeżeli chodzi o koła napinacze rozrządu które współpracują ze soba, otwierasz pudełko z INA w środku SKF albo Ruville albo NTN albo NSK albo KOYO więc co nie kupisz jest bardzo dobre mam KLa po co kupić pompe ori za 300 zł jak kupie dolz, Grafa za 150 i tak i tak co 60-80 tys wymieniam rozrząd, a zmieniać rozrząd i nie wymienić pompy to profanacja, chyba że ktos ma japońca i kupując orginalne cześci albo koniecznie pasek z napisem Mitsuboschi to chyba tylko chęć by mieć ori choć i tak tego nie widać Do VW kupuje sie tylko w/w cześci i śmiga, nieraz Gates robil dla VW paski na 1 montarz, TRW robiło klocki na 1 montarz, dlaczego ludzie nie leja lotos przecie jego poleca Subaru sprawaa prosta jakieś pytania pytać, dyskusja wskazana
Prosze o moderatora o wyodrębnienie naszych wywodów do osobnego tematu
Makiaweli Racja Ale w uszanowaniu założyciela tematu przydałoby się taką dyskusję prowadzić w przeznaczonym do tego temacie
mlody1921 napisał/a:
INA,SKF,Ruville to są jedne z najlepszych firm jeżeli chodzi o koła napinacze rozrządu które współpracują ze soba, otwierasz pudełko z INA w środku SKF albo Ruville albo NTN albo NSK albo KOYO więc co nie kupisz jest bardzo dobre
I tutaj się z Tobą zgodzę SKF, Ruville itp to jedność już właściwie, więc dostajemy w pudełku praktycznie ten sam produkt.
mlody1921 napisał/a:
Prosze o moderatora o wyodrębnienie naszych wywodów do osobnego tematu
No właśnie I to będzie najlepsze rozwiązanie
Makiaweli napisał/a:
temat odnośnie części chyba jest ale jakoś mało kto się wypowiada
Może właśnie tam?
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Ja nie napisałem że mam i że sprzeje za 500zł rozrząd do v6 tylko twierdze że tak chodzi na allegro sa ludzie ktorzy maja takie cześci w takich cenach na allegro że sam niejestem w stanie załatwić sobie taniej, a dobrze szukać to napinacz hydro do mazdy mozna kupić za 350zł ORI
nie jestem mechanikiem tylko robie w swoich samochodach sam, ja wole dać 396zł za cześci gdzie mechanicy którzy biora odemnie cześci i robia VW,Audi,Seat,Skoda i jeździ to po 90 tyś i gwarancje dają niż wymienić tylko pasek i przy RedLine modlić sie czy tym razem będzie dobrze w 1,6DOHC
czy jestem mechanikiem czy nie dla mnie 60 tyś. na K-serie to jest poraz na zmiane rozrządu
Nie wszystko co orginalne musi być najlepsze, a czasem po pudełkiem orginalnym kryje sie np. Koyo, które siedzi w pudełkach INA,SKF innych
Dla nie mx-3 to jest bardzo bardzo dobre i odporne auto cześci nie należą do najtańszy ale i nie do najtańszych za to nie wymienia sie ich co chwile np. kupi sie sworzeń 555 albo yamato i służy łądnie, gdzie do golfa sworzeń też musi kosztować żeby służył bo taki za 30zł jeździ chwile
Jakby nie te aparaty zapłonowe w K-serii to były bardzo mocno bezawaryjny samochód
dividi44 Raczej odradzę Ci dobieraną od 323F BG Kayabe, bo jest okropnie mięciuchna Hm może Monroe? Choć tak naprawdę ja w Madzii widzę tylko Kayaba/Tokico w standardzie.
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum