Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Ogólny regulamin forum
1. Regulamin został ustanowiony przez osoby odpowiedzialne za to forum, zwane dalej Administracją i może przez nie zostać modyfikowany.
2. Skład Administracji może ulec zmianie na wniosek wszystkich Czlonków Administracji.
3. Wybór nowego członka Administracji odbywa się na drodze selekcji w której może stanąć każdy użytkownik forum
4. Wyboru osoby kandydującej do administracji dokonują administratorzy i moderatorzy.
5. Od decyzji administracji przysługuje odwołanie, złożone w terminie 48h poprzez PW do administratora, lub młodszego admina.
6. Regulamin obowiązuje wszystkich użytkowników tego forum nie wyłączając Administracji.
7. Regulamin służy do utrzymania porządku i komfortu korzystania z niniejszego forum, nie powinien być trakotwany jako nałożenie ograniczeń na jego użytkowników.
8. Na niniejszym forum może zarejestrować się każdy chętny.
9. Decyzje Administracji nie podlegają jakiejkolwiek dyskusji i nalezy sie do nich stosować
10. Nie stosowanie się do upomnień Administracji będzie kończyło się Ostrzeżeniami
11. Ostrzeżenia są dodawane za:
a) nagminne niestosowanie się do zasad Netykiety
b) obrażanie użytkowników, moderatorow lub administratorów
c) używanie słów uznawanych za wulgarne
d) ponowne podejmowanie tematów które na forum zostały już wcześniej omawiane
e) brak reakcji na upomnienia ze strony administracji
f) pisanie postów nie na temat lub nie wnoszących nic do tematu
g) zaśmiecanie ShoutBox'u
h) dodawaniu i umieszczaniu linków do innych stron o tematyce motoryzacyjnej bez wiedzy i zgody Administracji ( z wyjątkiem linków do stron typu wrzuta.pl , polskajazda.pl, youtube.pl czy serwerów do hostingu plików, zgodnych z regulaminem i etyką)
i) wszelkiego radzaju spamu
j) posiadanie więcej niż jednego konta z tego samego adresu IP bądź bezpośrednie posiadanie takich kont
Ostrzeżenia o wartości 1 i 2 wygasają w następujący sposób: 1 - po 2 m-cach, 2 - po 6 m-cach . O zdjęcie ostrzeżeń i zażalenia kierujemy się do administracji lub moderatorów.
-w przypadku spamowania PW innych użytkowników stosowany jest ban.
12. Zdjęcia dodawane do postów nie powinny przekraczać rozdzielczości 800x600 px
13. Zdjęcia dodajemy tylko i wyłącznie funkcją Img. Nie dodajemy załączników ze względu na szybkość funkcjonowania forum
14. Pliki ściągnięte z tego forum należy traktować tylko i wyłącznie jako pliki promocyjne i dla własnego bezpieczeństwa usunąć je po upływie 24 godzin
15. Administracja forum nie ponosi odpowiedzialności za zamieszczanie przez użytkowników plików.
16. Wszelkie sugestie i propozycje dotyczące forum i jego dzialalności użytkownicy winni konfrontować z Administracją
II. Regulamin dodawania zdjęć na forum
Uwaga! Nie dodajemy zdjęć funkcją "dodaj załącznik"!!
Załączniki służą do wgrywania plików a nie zdjęć. Powoduje to spowalnianie forum więc używamy sposobu opisanego poniżej. nie zastosowanie się do tego spowoduje usunięcie zdjęć przez moderatora.
Dodajemy zdjęcia w następujący sposób:
- Wrzucamy zdjęcie na jakiś hosting zdjęć np. fotosik.pl
- kopiujemy bezpośredni link do pliku z grafiką ( z końcówką .jpg)
- w oknie pisania tematu, nad oknem z przyciskami : B, i, u, quote, code, list, img itp. klikamy na "img"
- wyświetla się okno aby podać link do grafiki, wklejkamy link z końcówką .jpg
- i to wszystko. wysyłamy wiadomość
III. Pisanie postów i zakładanie tematów
1. Przed założeniem nowego tematu na forum należy upewnić się, że dany temat nie istnieje. W tym celu należy użyć wyszukiwarki
2. Nowy temat powinien być umieszczony w odpowiednim dla niego dziale, tytuł powinien zawierać precyzyjnie i przejrzyście problematykę wątku
3. Niepoprawny regulaminowo wątek może zostać zamknięty lub usunięty, jeżeli w ciągu 24 godzin od interwencji moderatora nie zostanie on zmieniony przez autora na zgodny z regulaminem
4. Przy pisaniu tematów nie używamy wielkich liter oraz kolorowej czcionki (za wyjątkiem pojedynczych wyrazów wyróżniających tekst w konkretnym celu), należy przestrzegać zasad ortografii i nie używać wulgaryzmów
5. Nie należy pisać postów nie wnoszących nic do tematu. Jest to traktowane jako zaśmiecanie forum, posty takie są natychmiast usuwane przez moderatorów a w skrajnych przypadkach dawane są ostrzeżenia
6. Linki w postach nie powinny być używane do celów promocyjnych, a umieszczanie takich linków powinno być uzgodnione z moderatorem
7. Nie należy w tematach rozważać spraw osobistych, do tego służy PW
IV. Grupy użytkowników
1. Na naszym forum istnieją 2 grupy użytkowników, którzy są wyróżnieni za czynny udział na forum w jakiejś dziedzinie
2. Do danej grupy może się zgłosić każdy użytkownik forum, a o jego przyjęciu decyduje moderator grupy. Decyzja moderatora z reguły nie trwa dłużej niż 30 dni, w tym okresie następuje sprawdzenie kandydata
3. Członek grupy może zostać z niej wyrzucony z powodu łamania regulaminu lub braku aktywności na forum
4. Grupa mechanik zrzesza użytkowników wyróżniających się aktywnością i dużą pomocą w rozwiązywaniu problemów technicznych oraz perfekcyjnie zna budowę naszych aut jakim jest MX-3
5. Grupa "Klubowicze" zrzesza użytkowników biorących czynny udział na naszym forum
V. Regulamin grupy "Klubowicze"
1. Klub MX-3 Drivers jest nieoficjalnym zrzeszeniem posiadaczy samochodu Mazda MX-3. Naszym założeniem jest popularyzacja samochodu Mazda MX-3, organizowanie spotkań klubowych i czynne udzielanie się na forum.
2. Do klubu może przyłączyć się każda osoba posiadająca Mazdę MX-3, która akceptuje poniższy regulamin oraz główny regulamin forum.
3. Aby przyłączyć się do klubu należy:
- zarejestrować się na forum
- założyć temat w dziale "nasze MX-3" i zaprezentować swój samochód zgodnie z regulaminem forum
- mieć na koncie wymagane 30 postów i staż na forum minimum 2 miesiące
- w dziale klub w temacie "Kandydaci" wysłać post zawierający: imię, nazwisko, adres e-mail, miejscowość.
- status klubowicza ważny jest przez 1 rok, w celu przedłużenia statusu klubowicz ma obowiązek przesłać wcześniej e-mail do administratora forum z prośbą o przedłużenie statusu oraz wpłatę składki klubowej
- po upływie 1 miesiąca od zgłoszenia w dziale "sprawy klubowe" zostanie utworzona specjalna ankieta, w której zagłosuje reszta klubowiczów czy dany kandydat nadaje się na klubowicza. Miesiąc po otworzeniu ankiety przewaga głosów zadecyduje, czy kandydat zostanie wybrany, czy też nie.
4. Każda osoba ubiegająca się o status klubowicza jak i klubowicz są zobowiązani o bezwzględne przestrzeganie regulaminu forum i dawanie przykładu innym użytkownikom.
5. Osoba może utracić status klubowicza jeśli upłynie 1 rok od wyboru kandydata lub jeśli będzie nagminnie łamać regulamin forum i będzie obrażać dobre imię klubu. Po utracie statusu klubowicza składka klubowa nie ulega zwrotowi.
6. Osoba zostając klubowiczem uzyskuje:
- dostęp do działów dostępnych wyłącznie dla klubowiczów
- wpływ na przyszłe działania klubu i ingerowanie w jego funkcjonowanie
- zniżki na gadżety klubowe
- zniżki na zakupy u wybranych partnerów
- zakup limitowanych gadżetów klubowych dostępnych tylko dla klubowiczów (informacje o gadżetach będą na bieżąco w dziale "gadżety"
- ... lista przywilejów zostanie zwiększona w miarę rozwoju klubu
VI. ShoutBox
1. ShoutBox służy do szybkiej wymiany zdań na forum. Można w nim prowadzić rozmowy na każdy temat, nie tylko w dziedzinie motoryzacji
2. W shoutbox'ie panuje zasada zakazu umieszczania materiałów o treści promocyjnej, pornograficznej oraz nie należy używać wulgaryzmów
3. Jakakolwiek kłótnia w SB kończy się usunięciem wiadomości oraz ostrzeżeniem
4. Nie należy zaśmiecać SB bezsensownymi treściami, osobiste sprawy kierujemy na PW
VII. Regulamin działu "MX-3 Drivers - Nasze MX-3"
1. Temat opisujący swoje auto może założyć każdy użytkownik forum posiadający Mazdę MX-3
2. W tytule tematu podajemy swój nick, w opisie pod tytułem podajemy parametry i model np "MX-3 1,6 16V SOHC 1992r."
3. Zdjęcia do tematu dodajemy zgodnie z punktem II regulaminu
4. Możemy posiadać więcej niż 1 temat , przed wcześniejszym porozumieniu z moderatorem
VIII. Regulamin działu "Kupię/Sprzedam"
Mozliwość pisania w tym dziale jest możliwa po uzyskaniu 20 postów na forum.
Ze względu na ogólny bałagan tego działu temat będzie wyglądał następująco:
Temat : [S] Sprzedam MX-3 V6 lub [K] Przepustnica 1.6 DOHC
Cytat:
[S] - sprzedam
[K] - kupię
[Z]- zamienię
możliwe modyfikację np [S/Z]- sprzedam lub zamienię
ogłoszenia mają być wystawiane według schematu
Sprzedaż auta : (na zielono przykład) :
Cytat:
SILNIK : 1.8 V6
PALIWO : LPG
ROK : 1993
PRZEBIEG : 180tys
KOŁA : 15cali stalowe. opona 195/55
TUNING : Brak
MANKAMENTY : Przytarty zderzak tył
CENA : 3500
KONTAKT : XXX-XXX-XXX
+ Zdjęcia
+ link do innych ogłoszeń np: tabalica.allegro (jeśli istnieją)
Sprzedaż części :
Cytat:
NAZWA CZĘŚCI : Przepustnica
WERSJA SILNIKOWA : V6 K819
ROCZNIK AUTA: 1993
PRZEBIEG AUTA: Nieznany
STAN : Sprawna
CENA : 100zł
KONTAKT : XXX-XXX-XXX
+ zdjęcia (przydatne ale nieobowiązkowe)
Nie używamy kolorowych czcionek w tematach, możliwość stosowania ikon tematów, w przypadku "Pilnie" proszę dołączyć ikonę z wykrzyknikiem -
Każde ogłoszenie będzie wystawione na czas 30 dni, później trafia do kosza,w celu przywrócenia lub przedłużenia proszę skontaktować się ze mną lub presco ( przy braku reakcji w ciągu 24H proszę napisać do innej osoby funkcyjnej).
Przy wcześniejszej sprzedaży proszę o wpis w tytule tematu NIEAKTUALNE
TEMATY NIESPEŁNIAJĄCE WW. WYMAGAŃ BĘDĄ KASOWANE AUTOMATYCZNIE
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum