Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Ciekawe aukcje na allegro!!!
Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 31 Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 353 Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-08-14, 20:14 Ciekawe aukcje na allegro!!!
Zamieszczacie tutaj linki z pytaniami:
Czy się opłaca kupic?
Czy to nie jest zaden shit?itd...
Mozna nawet zamieszczac linki z allegro z okazyjnymi cenami:)
Pojazd: Była mx3 jest bmw 320i 2.0 150koni:)
Wiek: 31 Dołączył: 14 Sie 2010 Posty: 353 Skąd: warszawa
Wysłany: 2010-08-16, 09:36
CO do pierwszego linku, heh za darmo prawko nie zabrali, napewno młody gostek wiec silnik po dupie dostał, dwa kolory napewno bity był i to na 100%, facet kłamie zapewne rdza juz go bierze i ma napewno jakies wady..
Nie wiem jak w bmw ale w silnikach diesla chip doda mocy i to sporo, bo diesel to silnik ilościowy, duzo paliwa=duzo mocy tak w uproszczeniu oczywiście...
Niestety to ni9e żaden chip , tylko po prostu zwykły rezystor, który w sklepie elektrycznym kosztuje 10- 20 gr, a ma to polegać na tym że ma zmienic rezystancje na czujniku temp, silnik bedzie oszukany że jest zimny i bedzie pracował cały casz tak jakby na ssaniu.Wnosek więcej paliwa zjedzone motor szybciej wyniszczony efekt prawie żaden.
Trick polega na oszukaniu wskazań czujnika temperatury płynu chłodzącego. Czujnik ten zmniejsza swoją oporność wraz ze wzrostem temperatury. W momencie normalnej jazdy prąd w obwodzie czujnika płynie zarówno poprzez opornik R1 jak i przekaźnik rozłączający (oporność tego rozgałęzienia jest więc równa w przybliżeniu zero). W momencie wciśnięcia włącznika następuje rozwarcie styków w przekaźniku - prąd płynie już tylko przez R1, powodując wzrost oporności obwodu czujnika. W takiej sytuacji ECU "myśli", że silnik jest zimny i dzięki temu wzbogaca mieszankę w paliwo.
Opornik regulowany R1 należy ustawić najlepiej na hamowni (należy zaopatrzyć się w opornik z zakresem regulacji 0-2kOhmy) lub w czasie jazdy - "na oko".
Opornik R2 należy wyliczyć dla diody świecącej.
A Myslalem ze japonia oparła juz w tamtych czasach takie rozwiązania na tranzystorach a tu prosze...przekaźniki. W sumie to zadna filozofia taki rezystor watpie zeby to cokolwiek dało...gdyby jeszcze oszukać przepływomierz to moze by cos z tego bylo...
Pojazd: MX3
Wiek: 35 Dołączył: 20 Sie 2010 Posty: 196
Wysłany: 2010-08-22, 16:43
fajnie ze bezprzewodowe ale czy będzie dobrze działało w mx3 naprwdę z tyłu to kamera by się przydała.. ale ja bym tyle na to nie wydał:P
_________________ If you're like us, calling all riders, roll up beside us, no place to hide us,
↵all freedom fighters, let's unite us, switch on your nitrous and...let's.. go...
nie ważne fele, kolor, marka, produkcja zalewaj pal ruszaj..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum