Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Końcówka drążka kirowniczego
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Końcówka drążka kirowniczego
Autor Wiadomość
malboro51

Pojazd: MX 3
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 103
Wysłany: 2012-09-28, 19:09   Końcówka drążka kirowniczego

do wywalenia
Ostatnio zmieniony przez malboro51 2014-08-14, 00:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
mateusz 
zielona świeżyna

Pojazd: mx-3 1.6 DOHC
Wiek: 36
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 73
Skąd: Wodzisław/Katowice
Wysłany: 2012-09-28, 19:27   

si końcówka drążka i nie wiadomo czy nie drążek sam również to musisz sprawdzić
ja polecam firme 555 lub ctr

kolor jest zapisany w kodzie vin ale nie wiem na ile się to zda
jeśli w lakierniczym mają paletę mazdy z oznaczeniami to z vinu może się uda wyczytać
 
 
     
presco 
Moderator



Pojazd: Mitsu Space Star 1.2 CVT
Piwa: 10 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 1057
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2012-09-28, 19:32   

Ja miałem wymieniane w lutym 2011 na oyodo za 35 zł sztuka i 0 problemów, polecam :)

ps. sworznie wachacza również oyodo



Kod lakieru masz na naklejce jak otworzysz drzwi
_________________

Ostatnio zmieniony przez presco 2012-09-28, 19:38, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
     
malboro51

Pojazd: MX 3
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 103
Wysłany: 2012-09-28, 19:33   

Rusza się tylko na gumie razem z kołem wiec na bank drążek ale pytam żeby mieć pewność.

Yamato to szmelc a w IC maja 555 i je zakupie sa najdroższe jakiem mają za 51,25 wole kupić raz żeby było ok tu nie ma co oszczędzać a na allegro nie zamawiam bo tam nie wiadomo co kupuje

Pressco a miałeś wymieniane telko końcówkę czy też i drążek?

Chodzi mi zeby dobrac kolor musze szukac palety i dopasowywac czy jest gdziej na naklejce, mowisz ze w nr vin a które dokładnie?
 
     
presco 
Moderator



Pojazd: Mitsu Space Star 1.2 CVT
Piwa: 10 piwa
Wiek: 36
Dołączył: 10 Lut 2011
Posty: 1057
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2012-09-28, 19:40   

Wymieniałem tylko sworznie i końcówki, prowadzi się jak nowy reaguje na minimalny ruch kierownicą brak luzów :)
_________________

 
 
     
mateusz 
zielona świeżyna

Pojazd: mx-3 1.6 DOHC
Wiek: 36
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 73
Skąd: Wodzisław/Katowice
Wysłany: 2012-09-28, 19:40   

rozkodowanie vinu
http://www.japancars.ru/cat/mazda/
 
 
     
malboro51

Pojazd: MX 3
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 103
Wysłany: 2012-09-28, 19:50   

OK dzięki Wam wielkie za pomoc, musze to zrobić bo słychać te koło a zostało tak po poprzednim właścicielu taki z niego był spec że zdiagnozował co innego heheh dobrze że wziołem sprawy w własne ręce a alu felga troche obcochana i to 17 cali dezenta widać że z niego kubica nie zły był hehehe
 
     
mateusz 
zielona świeżyna

Pojazd: mx-3 1.6 DOHC
Wiek: 36
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 73
Skąd: Wodzisław/Katowice
Wysłany: 2012-09-28, 20:08   

ja mam to samo
niedawno auto po mlodej lasce kupilem
silnik remontuje i drazki oba z koncowkami
też 17-tki ;)
 
 
     
malboro51

Pojazd: MX 3
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 103
Wysłany: 2012-09-28, 21:09   

Własnie dziwne to że takim autem po krawężniku jeżdżą mi to się nie zdarza, ale nigdy nie wiadomo co robił poprzedni właściciel, jednak Mx-3 nie jest taka mała, tylko tak się zdaje ale z bloku z góry jak widze w porównaniu z sedanami wcale mx-3 nie jest mniejsza, ale za to V6 jest za co ją kochać heheheh
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-09-28, 22:07   

555 dobre jakościowo ale guma na nich szybko pęka mimo to już drugi rok u mnie jeżdżą i jest ok
a guma pękła chyba po roku
szkoda że samej gumki nie można dokupić
 
     
mateusz 
zielona świeżyna

Pojazd: mx-3 1.6 DOHC
Wiek: 36
Dołączył: 01 Wrz 2012
Posty: 73
Skąd: Wodzisław/Katowice
Wysłany: 2012-09-28, 22:23   

może jakiś kamień trafił i potem się szczelina powiększyła? generalnie to rzeczywiście nienormalne, żeby tak szybko guma pękła...ale tak to już jest ze nie znasz dnia ani godziny kiedy guma pęknie a potem to już prze****ne i żenić się trzeba itd...
 
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2012-09-29, 01:30   

mateusz napisał/a:
ale tak to już jest ze nie znasz dnia ani godziny kiedy guma pęknie a potem to już prze****ne i żenić się trzeba itd...


Czyżbyś coś sugerował? :D haha

Nie zbaczaj z tematu :P Ja Was będę naprowadzał Wy zagubione moje baranki ;)

Wracając do tematu końcówek, to ja zazwyczaj takie rzeczy kupuję CTR i nie narzekam.
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-09-29, 08:37   

co do drążków kierowniczych to guma pękła bo dość głęboko wszedł sworzeń i od razu była poddana dużym obciążeniom
jak założyłem to wiedziałem że długo nie wytrzyma
może jakiś błąd konstrukcyjny
na razie się trzymają
z NIPARTS miałem poprzednie i wybiły się po roku ale guma była cała co ciekawe
może były dwa rozmiary sworznia tak jak to ma miejsce prze
sworzniu zwrotnicy że są dwa wymiary
może ostatnie wersje miały trochę grubsze
muszę to zbadać

a jakbyś kupił kolego z CTR to zmierz mi sworzeń oraz zrób fotki jak zamontujesz to porównam sobie jak to wygląda

[ Dodano: 2012-09-29, 08:39 ]
tak sobie wymyśliłem że może oni sprzedają do MX-a te które są do 323 i stąd bierze się ta różnica
 
     
kolski4 
Diagnosta


Pojazd: MX-3 1.8 V6 24V
Wiek: 33
Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 16
Skąd: LSW
Wysłany: 2012-09-29, 10:25   

Pamiętaj, żeby po wymianie końcowki ustawić zbierzność, chyba że nie szkoda Ci opon ;)
_________________

 
     
malboro51

Pojazd: MX 3
Dołączył: 17 Cze 2011
Posty: 103
Wysłany: 2012-10-01, 18:37   

Mam problem, ponieważ nie mogę odkręcić śrub są tak zapieczone do alu felgi że szok 2 dni psiukana WD40 i nic, czy jest możliwość wymiany drążka na kanale od dołu i podnieść koło lewarkiem, odkręcając końcówkę od dołu?
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions