Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Końcówka drążka kirowniczego
Rusza się tylko na gumie razem z kołem wiec na bank drążek ale pytam żeby mieć pewność.
Yamato to szmelc a w IC maja 555 i je zakupie sa najdroższe jakiem mają za 51,25 wole kupić raz żeby było ok tu nie ma co oszczędzać a na allegro nie zamawiam bo tam nie wiadomo co kupuje
Pressco a miałeś wymieniane telko końcówkę czy też i drążek?
Chodzi mi zeby dobrac kolor musze szukac palety i dopasowywac czy jest gdziej na naklejce, mowisz ze w nr vin a które dokładnie?
OK dzięki Wam wielkie za pomoc, musze to zrobić bo słychać te koło a zostało tak po poprzednim właścicielu taki z niego był spec że zdiagnozował co innego heheh dobrze że wziołem sprawy w własne ręce a alu felga troche obcochana i to 17 cali dezenta widać że z niego kubica nie zły był hehehe
Własnie dziwne to że takim autem po krawężniku jeżdżą mi to się nie zdarza, ale nigdy nie wiadomo co robił poprzedni właściciel, jednak Mx-3 nie jest taka mała, tylko tak się zdaje ale z bloku z góry jak widze w porównaniu z sedanami wcale mx-3 nie jest mniejsza, ale za to V6 jest za co ją kochać heheheh
555 dobre jakościowo ale guma na nich szybko pęka mimo to już drugi rok u mnie jeżdżą i jest ok
a guma pękła chyba po roku
szkoda że samej gumki nie można dokupić
może jakiś kamień trafił i potem się szczelina powiększyła? generalnie to rzeczywiście nienormalne, żeby tak szybko guma pękła...ale tak to już jest ze nie znasz dnia ani godziny kiedy guma pęknie a potem to już prze****ne i żenić się trzeba itd...
co do drążków kierowniczych to guma pękła bo dość głęboko wszedł sworzeń i od razu była poddana dużym obciążeniom
jak założyłem to wiedziałem że długo nie wytrzyma
może jakiś błąd konstrukcyjny
na razie się trzymają
z NIPARTS miałem poprzednie i wybiły się po roku ale guma była cała co ciekawe
może były dwa rozmiary sworznia tak jak to ma miejsce prze
sworzniu zwrotnicy że są dwa wymiary
może ostatnie wersje miały trochę grubsze
muszę to zbadać
a jakbyś kupił kolego z CTR to zmierz mi sworzeń oraz zrób fotki jak zamontujesz to porównam sobie jak to wygląda
[ Dodano: 2012-09-29, 08:39 ]
tak sobie wymyśliłem że może oni sprzedają do MX-a te które są do 323 i stąd bierze się ta różnica
Mam problem, ponieważ nie mogę odkręcić śrub są tak zapieczone do alu felgi że szok 2 dni psiukana WD40 i nic, czy jest możliwość wymiany drążka na kanale od dołu i podnieść koło lewarkiem, odkręcając końcówkę od dołu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum