Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okrelić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce.
OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Obroty, spalanie
Jak robisz sam to tyle co kupic silnik, plyny i inne wymagajace wymiany podzespoly
Ale fakt ze kupować teraz klze sie nie opłaca, dopłacać do silnika 2-3 tyś za teoretyczne 30 konia to sporo
Czemu teoretyczne? Silniki klze nie osiągają 200 koni, po zmianie wydechu, strojeniu ogarnieciu dolotu jest to bardzo problematyczne, a co dopiero na seryjnyxh gratach z k8.
_________________ "Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
Żadne USA ani eBay z Kanady Ale o tym pisałem już w innym temacie, chyba nawet swój własny temat miałem na forum o KL-ZE, chyba bo nie wiem czy jeszcze jest. Jak robisz sam przekładkę jedynymi kosztami są silnik i nowe płyny. Zależy skąd weźmiesz silnik, jak z polskiego jkm to dolicz remont całkowity na dzień dobry. Cały osprzęt pasuje p&p, jedynie czip do kompa musisz dokupić u xXx albo Quaki z forum MS okolo 200zł. Ja wolałem wydać raz na dobre KL niż kupić w jkm "igłę" i płakać zaraz za panewkami Przez 6 lat mój KL wymagał jedynie wymiany uszczelek pod deklami, koszt 170zł/kpl oem.
Tak, jestem inny i ściągnąłem KL z Kanady Może i nie ma 200KM, ale też na pewno nie ma 165KM.
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Panowie mówicie jakbyście jeździli za darmo. Taki silnik trzeba sprowadzić do garażu. Pojechać samochodem w jedną drugą stronę zapłacić za benzynę. Przy takiej wymianie wymienia się sprzęgło na mocniejsze następnie rozrząd wszystkie płyny i nie ma szans aby zamknąć się nawet w 3 tys złotych a co jak ktoś samemu tego nie zrobi tylko da komuś? Mechanicy wołają jak się dowiadylem ponad 1000zł za przekladke. A to przy obecnych cenach Madzi sprawia się w większości przypadków płaci się więcej niż wartość samochodu. Mowa oczywiście o kl.
Ale nie o tym była mowa. Oczywiście jestem wielkim fanem Madzi i mam ogromną ochotę na swap Ale koszty są spore a na to trzeba mieć kasę i w sumie dobra bude bo w sumie pakowanie 2.5 v6 do zardzewialej budy nie nazwałbym czymś mądrym.
Ja narazie jeżdżę k8 i będę dopoki naprawdę coś się nie zepsuje wtedy będę myślał nad 2.5. K8 mam w miarę zdrowego pomiar z dziś muszę się pochwalić:D:
https://youtu.be/FTkJu1Aj4Tg
Dlatego 99,9% bierze silnik z jkm, a potem puk puk, kto tam? PANEWKA
a tak serio to nie zły off topic się nam tu zrobił
Wracając do tematu - dzisiaj po odpaleniu chodziła normalnie, czyli stabilne obroty, jedynie przygasanie na światłach zostało Co dalej pokażą sondy, bo z tego wszystkiego co porobiłem to już tylko one zostały
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Na pewno dam znać Ostatnio jak poczułem moc to zjarałem wewnętrzne klocki z tyłu Zapomniałem odpuścić ręcznego, no i 55zł musiałem dać na drugie klocki
_________________ z miłości leczy
...tylko śmierć
_________________
..::MadziaForeVer::..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum