Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Pali za dużo, faluja obroty.
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Pali za dużo, faluja obroty.
Autor Wiadomość
michazy52 

Pojazd: mazda mx-3 1,6 SOHC
Wiek: 26
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 13
Wysłany: 2016-02-11, 20:19   Pali za dużo, faluja obroty.

Witam.
Niedawno kupiłem mazde z silniczkiem 1,6 SOHC, pali strasznie duzo ok 14l przy spokojnej jeżdzie, obroty na biegu jałowym falują i jest czasami problem z odpaleniem jak silnik jst rozgrzany i po zczytaniu z niej błędów wyskoczyły mi 09 - Czujnik temp. silnika / Czujnik ciśnienia atmosferycznego* i 03 - Czujnik położenia wału / Czujnik temp. silnika*. Czujnik temperatury silnika wymieniłem na nowy zrobiłem reset pamieci i po ponownym sprawdzeniu błądy pozostały te same jak przed wymianą czujnika. I teraz jest moje pytanie co to może być nie tak?
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2016-02-14, 14:11   

03 czujnik położenia wału - to może być aparat zapłonowy :P
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
michazy52 

Pojazd: mazda mx-3 1,6 SOHC
Wiek: 26
Dołączył: 20 Gru 2015
Posty: 13
Wysłany: 2016-02-15, 14:46   

Jak moge sprawdzić aparat zapłonowy ??
 
     
Face2Face4Race 
Klubowicz
i LoVe My MaDzIa !



Pojazd: Madzia V6
Piwa: 15 piwa
Wiek: 35
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 1645
Skąd: .!..d**b..!.
Wysłany: 2016-02-16, 00:04   

1. sprawdzasz czy silnik ma odcięcie zapłonu na luzie i podczas jazdy

jeśli nie ma odcięcia na luzie - winny moduł zaplonowy

2. rozgrzewasz silnik, luzujesz mocowanie aparatu, włączasz tryb serwisowy, kręcisz powoli aparatem

jeśli silnik nie reaguje - wina czujnika Halla w aparacie

3. wykręcasz jedną świecę, wpinasz ją w przewód zapłonowy, przykładasz świecę do silnika (trzymając za przewód, nie za świecę), kręcisz silnikiem (jakbyś chciał go odpalić)

jeśli iskra jest słaba - najprawdopodobniej cewka zapłonowa

To takie moje sposoby na sprawdzenie podstawowych zadań aparatu
_________________
z miłości leczy
...tylko śmierć

_________________
..::MadziaForeVer::..
 
     
witek 
Koord. ds. Klubowiczów



Pojazd: MX-3 "Precidia" 2.5 V6
Piwa: 14 piwa
Wiek: 30
Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 1315
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2016-02-16, 18:30   

Sposobu nr 3 nie testuj bo możesz uwalić cewkę w tym aparacie :-P po prostu dostanie przebicia
_________________
"Wspomnienia to najważniejsze co nam pozostaje"
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group Mapa Forum
Style by Kubik & chabas for www.mx-3.pl
Copyright © 2010 - 2017
Nasi partnerzy:





MX-3.com

MX-3 Club Lithuania



stat4u Polityka cookies ciasteczekKBK Music Productions