Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityk Plików Cookies. Moesz okreœlić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglšdarce. OK, rozumiem
Klub MX-3 Drivers Forum :: Zobacz temat - Problem z odpaleniem
Przejdz do forum Download Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Album Chat
Klub MX-3 Drivers Forum Strona Główna
Strona główna Grupy Szukaj Użytkownicy Twoje konto Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z odpaleniem
Autor Wiadomość
kubik 
Administrator
No Mazda, no fun...



Pojazd: MX-3 1,6 '92 -> Accord CL7 Sport '03
Piwa: 6 piwa
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1838
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-07-01, 22:39   

Wymień przewody WN
_________________
KBK Music

Mój Accord CL7 Sport   :)
 
 
     
Nowy90 

Pojazd: mx-3
Wiek: 33
Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 10
Skąd: Trzebinia
Wysłany: 2011-07-02, 12:08   

hmmm przewody WN?? jestem nowy w te klocki i nie bardzo wiem o co chodzi :/ wymienie to sam czy raczej mechanik?? mniej wiecej koszt jaki ?? :)
 
     
Makiaweli 
Mechanik



Pojazd: 1.6 DOHC '97
Piwa: 25 piwa
Wiek: 39
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1658
Skąd: Łódź
Wysłany: 2011-07-04, 07:54   

ja mam walniętą przepływke (mówisz że się nie znasz Nowy90. przepływka to takie czarne zaraz za filtrem powietrza ) i jak jest zimno na dworze to też muszę drugi raz odpalać bo gaśnie . ale tylko jak jest zimna noc bo jak jest ciepło to za pierwszym. możesz sobie ją sprawdzić omomierzem na drugim i trzecim pinie powinno być coś ok. 2.2 -2.7 kOhma. (jeśli dobrze pamiętam)
a najlepiej jak byś sprawdził sobie błędy komputera. jest to gdzieś na forum oraz w internecie . poszukaj
 
     
Czarek2000 


Pojazd: Mazda MX-3 1,6 DOHC
Piwa: 1 piwo
Wiek: 43
Dołączył: 29 Gru 2010
Posty: 78
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-11-27, 18:37